Zou ik wel doen ja.quote:Op dinsdag 21 december 2010 05:54 schreef xFriendx het volgende:
Wat komt er uit de lucht vallen straks? Ik las iemand over oplossen voor Amsterdam, maar buienradar geeft op 7:25 toch wel neerslag weer. Misschien toch mn auto maar laten staan dan.
Inderdaad ja. Hier (Rotterdam) sneeuwt het ook alweer een half uur stevig door .quote:Op dinsdag 21 december 2010 06:15 schreef VacaLoca het volgende:
Afgelopen uur tijdens kijken naar serious request de buienradar in de gaten gehouden samen met de terena webcam van koningsplein a'dam. Volgens Buienradar moet het er al een dik uur sneeuwen en is er nu zelfs een wat donkerderblauw stukje boven Adam als in wat steverige neerslag. Maar er is geen sneeuwvlokje gevallen.
Met Eindhoven klopte het ook al niet voor een half uur lang.
Soms spoort die radar voor geen meter.
Er is wel wat bijgekomen in Ehv hoor!quote:Op dinsdag 21 december 2010 06:15 schreef VacaLoca het volgende:
Afgelopen uur tijdens kijken naar serious request de buienradar in de gaten gehouden samen met de terena webcam van koningsplein a'dam. Volgens Buienradar moet het er al een dik uur sneeuwen en is er nu zelfs een wat donkerderblauw stukje boven Adam als in wat steverige neerslag. Maar er is geen sneeuwvlokje gevallen.
Met Eindhoven klopte het ook al niet voor een half uur lang.
Soms spoort die radar voor geen meter.
Die bui lijkt op te lossen voordat hij het noorden bereiktquote:Op dinsdag 21 december 2010 06:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou ik wel doen ja.
[ afbeelding ]
Na 1 januari gaan we toch weer dik de plus in?quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:14 schreef aloa het volgende:
Wat een kaarten laat gfs zien. Na de kerst diepvriestemperaturen. Zo krijgen we wel een elfstedentocht.
volgens deze run niet...quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Na 1 januari gaan we toch weer dik de plus in?
Absoluut!quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:29 schreef Klonk het volgende:
voor mijn gevoel is het lang geleden dat runs zo kort op elkaar zo veel verschil lieten zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |