Tsja, is weer zo'n eind rijden enzo.quote:Op maandag 20 december 2010 19:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het staat je anders helemaal vrij.
Je mag vast wel bij komradski du_ke slapen, maak je er gewoon een uitje van en schrijf je een mooi verslag voor FOK!quote:Op maandag 20 december 2010 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, is weer zo'n eind rijden enzo.
Dit soort uitspraken is waarom ik jou niet zo serieus neem.quote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij weet ook dat we vroeger een ''gat'' in de ozonlaag hebben gehad? Ware het niet dat dat later weer is gerectificeerd
Nou inderdaad. Pure wodka is niets mis mee maar om dan Smirnoff te nemenquote:
RuAm Coffeequote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar maak je toch geen Irish Coffee mee.
Hulde voor de OP, deze reactie is echter nOg beter. Hij sluit aan bij de 7 types 'usenet gebruikers' die posten op fok.(En andere fora)quote:1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:00 schreef Don_Gurgen het volgende:
Wat mij vooral stoort is de volgende strategie:
1. Je creëert een identiteit die je niet aanstaat bijv. Linksen of PVV tokkies
2. Je dicht deze groep allerlei narigheid toe. Bijvoorbeeld xenofobie, racisme, homohaat, doorgeslagen cultuur relativisme, elitisme oid.
3. Je plaatst een reactie van iemand binnen een van deze kaders
4. Je valt de persoon aan op basis van de op punt 2 bedachte narigheid en vraagt om verantwoording hierover en je laat de oorspronkelijke inhoud van de reactie nagenoeg onbesproken.
5. Zodra iemand je vraagt om dat niet te doen beroep je je op punt 1 en 2. Namelijk dat er met Linksen of PVV tokkies niks te bediscussiëren valt vanwege de bij punt 2 genoemde extremiteiten en dat het daarom niet nodig is om inhoudelijk te reageren.
Dit gebeurt echt zo ongelooflijk vaak. En er lijkt geen kruid tegen gewassen. Iemand enig idee?
Smirnoff Ice heeft een alcohol percentage van zo'n 6%?quote:Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef betyar het volgende:
[..]
RuAm CoffeeRussian/American Coffee
zoiets jaquote:Op maandag 20 december 2010 21:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Smirnoff Ice heeft een alcohol percentage van zo'n 6%?
Nee dat klopt. Oudersquote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar maak je toch geen Irish Coffee mee.
Smaakt goed, ik vind bier eigenlijk helemaal niet lekkerquote:
smaken verschillen zullen we maar zeggen danquote:Op maandag 20 december 2010 21:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Smaakt goed, ik vind bier eigenlijk helemaal niet lekker
Dat klopt, ik heb heel vaak geprobeerd bier lekker te vinden, maar tevergeefs. Ik drink alleen bier als ik al uitga, met zo'n wijntje in je handen staat dat meteen zo gayquote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef betyar het volgende:
[..]
smaken verschillen zullen we maar zeggen dan
En een smirnoff ice met een rietje niet?quote:Op maandag 20 december 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb heel vaak geprobeerd bier lekker te vinden, maar tevergeefs. Ik drink alleen bier als ik al uitga, met zo'n wijntje in je handen staat dat meteen zo gay![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef betyar het volgende:
[..]
En een smirnoff ice met een rietje niet?![]()
![]()
Nee man, dat staat sophisticated. Daarmee hang je de rechtse intellectueel uit.quote:Op maandag 20 december 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb heel vaak geprobeerd bier lekker te vinden, maar tevergeefs. Ik drink alleen bier als ik al uitga, met zo'n wijntje in je handen staat dat meteen zo gay![]()
Sorry, ik ben niet bekend met dat woord.quote:Op maandag 20 december 2010 21:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee man, dat staat sophisticated. Daarmee hang je de rechtse intellectueel uit.
Dat heb je met meer woorden, zag ik in dat andere topicquote:Op maandag 20 december 2010 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet bekend met dat woord.
Wer nicht googled bleibt dumm.quote:Op maandag 20 december 2010 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet bekend met dat woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |