Dat gaat vooral ten koste van bouwprojecten en stimuleringsfondsen voor kleine kernen. De meeste provincies hebben 101 potjes die gemeenten kunnen legen wanneer zij een pand renoveren of uit de grond stampen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga daar er inderdaad vanuit dat de gemeente mijn opleiding inderdaad zelf betaald. Maar stel nu eens dat er een PVVD college komt die eens flink gaat bezuinigen ...
?quote:
Nee gekkie. PVV of VVD, beide zijn deels liberaal.quote:Op maandag 20 december 2010 17:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent van je PVV geloof gevallen?
Nou dat weten ze dan donders goed te verbergenquote:Op maandag 20 december 2010 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee gekkie. PVV of VVD, beide zijn deels liberaal.
Ze zijn soms wat latent jaquote:Op maandag 20 december 2010 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou dat weten ze dan donders goed te verbergen.
Wat maakt de PVV precies liberaal?quote:Op maandag 20 december 2010 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee gekkie. PVV of VVD, beide zijn deels liberaal.
Ach, stiekem net zoals de VVD voor het neo-liberalisme zijn. Uhhh... opkomen voor homo's vrouwenrechten vrijheidsvanmeninguiting.quote:Op maandag 20 december 2010 17:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat maakt de PVV precies liberaal?
Maar dat alles enkel voor blanke mannen van minstens 4 generaties puur Nederlands bloedquote:Op maandag 20 december 2010 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, stiekem net zoals de VVD voor het neo-liberalisme zijn. Uhhh... opkomen voor homo's vrouwenrechten vrijheidsvanmeninguiting.
Doe normaal. Ik laat me hier net wegzetten als zijnde een racist of een andere enge ideologische benamingquote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar dat alles enkel voor blanke mannen van minstens 4 generaties puur Nederlands bloed.
Tja dan moet je kappen met het ophemelen van de PVV. Die partij wil van staatswege Moslims discrimineren ten opzichte van andere gelovigen. Dat is gewoon extreemrechts beleid wat ze voorstaan. Als jij je daar aan blijft linken dan straalt het vanzelf op jouw af daar hoeven wij niks aan te doenquote:Op maandag 20 december 2010 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe normaal. Ik laat me hier net wegzetten als zijnde een racist of een andere enge ideologische benaming
quote:Op maandag 20 december 2010 18:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dan moet je kappen met het ophemelen van de PVV. Die partij wil van staatswege Moslims discrimineren ten opzichte van andere gelovigen. Dat is gewoon extreemrechts beleid wat ze voorstaan. Als jij je daar aan blijft linken dan straalt het vanzelf op jouw af daar hoeven wij niks aan te doen.
Tja ik zou ook graag zien dat het anders was...quote:
Dat zijn D66 en GroenLinks. Sad but true, liberalisme leeft niet echt meer in deze barre tijden.quote:Op maandag 20 december 2010 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, dan hoef ik tijdens het kiezen geen rekening te houden met mijn portemonnee. Dan kan ik gaan kiezen tussen de twee grootste liberale partijen
Ik zat meer te denken aan de PVVD.quote:Op maandag 20 december 2010 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn D66 en GroenLinks. Sad but true, liberalisme leeft niet echt meer in deze barre tijden.
Die heb in nog niet echt op liberale standpunten kunnen betrappen, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 20 december 2010 18:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan de PVVD.
Dat laatste zal het wel zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb in nog niet echt op liberale standpunten kunnen betrappen, maar dat kan aan mij liggen.
Ja inderdaad, dat blijkt ook altijd uit de verschillende polls waar partijen als VVD en PVV zeer hoog scoren. De verhouding rechts-links is minstens 2/3 tegen 1/3.quote:Op maandag 20 december 2010 18:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeer rechts? Ik bepleit als sinds jaar en dag een fusie met de rara.
Welke punten dan toch?quote:Op maandag 20 december 2010 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat laatste zal het wel zijn.
Dat valt wel mee, als ik inhoudelijk discussieer dan komen de linkse users als strontvliegjes op mij af.quote:Op maandag 20 december 2010 18:17 schreef du_ke het volgende:
Dit lijkt me meer de plek
[..]
Ja inderdaad, dat blijkt ook altijd uit de verschillende polls waar partijen als VVD en PVV zeer hoog scoren. De verhouding rechts-links is minstens 2/3 tegen 1/3.
Ook is het aantal rechtse reacties in de verschillende topics over het algemeen veel groter.
Dan zou je misschien eens met inhoudelijke discussie moeten beginnenquote:Op maandag 20 december 2010 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, als ik inhoudelijk discussieer dan komen de linkse users als strontvliegjes op mij af.
Een echte vent heeft zijn eigen drankverzameling.quote:Op maandag 20 december 2010 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
Of, wat kan ik mijn ouders haten. Dacht ik mooi even een lekkere irish coffee te maken kom ik er vervolgens achter dat ze die verstopt hebbenen tot overmaat van ramp wil ik gaan roken maar het is zelfs binnen nog te koud, laat staan om buiten even te paffen
Ik heb het nu over de serieuze uers en daar reken ik mezelf ook toe, sacher, maar voor de rest zijn er niet zo gek veel rechtse users. Oja, en holo.quote:Op maandag 20 december 2010 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zou je misschien eens met inhoudelijke discussie moeten beginnen.
En er zijn een aantal actieve posters met een linkse of midden overtuiging op het forum maar die vormen echt een bescheiden minderheid op het totaal.
Wat een gelul. Sowieso is het begrip 'liberalisme' in de politiek een slecht werkbaar en weinig handzaam archetype. De VVD komt in ieder geval nog het dichtst bij door de staat af te slanken en de belastingdruk te verlagen.quote:Op maandag 20 december 2010 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn D66 en GroenLinks. Sad but true, liberalisme leeft niet echt meer in deze barre tijden.
Ik ben ook een serieuze uers.quote:Op maandag 20 december 2010 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het nu over de serieuze uers en daar reken ik mezelf ook toe, sacher, maar voor de rest zijn er niet zo gek veel rechtse users. Oja, en holo.
Kan ze allemaal ook niet zo in 1 2 3 opnoemen, maar zo nu en dan heeft mlg ook wel een serieuze bijdrage.quote:
Degenen die jij noemt kan ik geen van allen serieus nemen.quote:Op maandag 20 december 2010 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het nu over de serieuze uers en daar reken ik mezelf ook toe, sacher, maar voor de rest zijn er niet zo gek veel rechtse users. Oja, en holo.
Niet zo prominent als jij en KV bijvoorbeeld. En ben ik niet serieus?quote:Op maandag 20 december 2010 18:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Degenen die jij noemt kan ik geen van allen serieus nemen.
Maar daarnaast zijn er bijvoorbeeld en zeker niet uitputtend, Lyrebird, Pietverdriet, Morendo, Selang, pichhia, Ringo, GSbrder, Nikk, Eriksd, dr.Nikita, Stargrazer, sneakypete en Heiden6 die hier zeer regelmatig actief meediscussiëren
Succes.....quote:Op maandag 20 december 2010 17:45 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik kom trouwens vandaag in je gemeente (figuurlijk). Ik ga naar The New Kids.
Ze vallen jou misschien minder opquote:Op maandag 20 december 2010 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet zo prominent als jij en KV bijvoorbeeld.
Neuh meestal niet eigenlijk. Daarvoor kraam je teveel nonsens uit.quote:En ben ik niet serieus?
Ik deelde dat altijd met mijn ouders.quote:Op maandag 20 december 2010 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
Of, wat kan ik mijn ouders haten. Dacht ik mooi even een lekkere irish coffee te maken kom ik er vervolgens achter dat ze die verstopt hebbenen tot overmaat van ramp wil ik gaan roken maar het is zelfs binnen nog te koud, laat staan om buiten even te paffen
Huh?quote:
Wat precies?quote:Op maandag 20 december 2010 18:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik deelde dat altijd met mijn ouders.![]()
![]()
Jij bent het minder vaak met hen oneens en dan valt het niet zo op dat ze posten.quote:
De drank?quote:
meppelercourant.nlquote:Staphorster politiek bespreekt 'jonge aarde'
maandag 20 december 17:20
Staphorst Een veelbesproken onderwerp komt op 11 januari weer aan bod tijdens de raadsvergadering van Staphorst. De politiek bespreekt wederom de Archeologische Verwachtings- en Beleidskaart. Het belangrijkste onderdeel: het voorwoord. Hierin staat dat een meerderheid van de raad gelooft in een jonge aarde in plaats van een planeet die in miljarden jaren tot stand is gekomen.
Zoals elke gemeente heeft ook Staphorst een dergelijke kaart nodig, waarop staat waar mogelijk interessante plekken zijn. Dit item ligt gevoelig, binnen Staphorst maar ook daarbuiten. De zaak werd vorig jaar landelijk nieuws, nadat toenmalig CU-raadslid Klaas Harke wees op een jonge aarde. Zijn partij en ook de SGP vonden dat een dergelijke passage in het rapport, desnoods in een voorwoord, opgenomen diende te worden. De archeologische verwachtingskaart is tot stand gekomen op basis van wetenschappelijk feiten, theorieën en interpretaties. Voor de verwachtingskaart en in het rapport hanteert de maker, bureau BAAC, bij de indeling van archeologische perioden en de dateringen van vindplaatsen het in de wetenschap gangbare uitgangspunt van een miljarden jaren oude aarde.
De gemeenteraad van Staphorst houdt dit rapport in stand, maar in een voorwoord komt een aparte tekst. Hierin staat dat een meerderheid van de raad dit uitgangspunt niet deelt, op grond van hun geloofsovertuiging en hun interpretatie van de bijbel. Deze interpretatie is, zo staat in het voorwoord, gebaseerd op de schepping en gaat uit van een jonge aarde, niet één van miljarden jaren oud. Deze opvatting wordt onder andere vanuit het creationisme onderbouwd, zo staat in het voorwoord. Het is nog geen definitief voorwoord. De gemeenteraad mag nog wijzigingen aanbrengen.
Die liefde laat ik even buiten beschouwing, daar heb je gelijk in. Maar Douglas:quote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef Arglist het volgende:
Hoe kan je dat nu een goede film noemen?
Het verhaal gaat nergens over, liefde in een opgeklopte economie....
Ach Douglas is gewoon een baas. Je ziet wel in de film dat hij erg ziek is. Maar het verhaal gaat nergens over, met van die overdreven vrouwen rollenquote:Op maandag 20 december 2010 18:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die liefde laat ik even buiten beschouwing, daar heb je gelijk in. Maar Douglas:
quote:
De Hersteld Hervormisering van Nederlandquote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Er komt vast in te staan dat god fossielen en potscherven in de bodem heeft gestopt om de mensheid te misleiden
Zo te lezen hoef ik die film ook niet te zien, The Bold and the Beautiful in twee uur.quote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ach Douglas is gewoon een baas. Je ziet wel in de film dat hij erg ziek is. Maar het verhaal gaat nergens over, met van die overdreven vrouwen rollen
WORD NIET ALS MIJN VADER!
IK HOU VAN JE!
WE KUNNEN OOK ZONDER GELD GELUKKIG ZIJN!
IK HOEF JE GELD NIET!
KIES JE VOOR MIJ OF VOOR MIJN VADER?!
Lijkt mij echt geweldig om een dergelijke raadsvergadering bij te wonenquote:
Het staat je anders helemaal vrij.quote:Op maandag 20 december 2010 19:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geweldig om een dergelijke raadsvergadering bij te wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |