Dat gaat vooral ten koste van bouwprojecten en stimuleringsfondsen voor kleine kernen. De meeste provincies hebben 101 potjes die gemeenten kunnen legen wanneer zij een pand renoveren of uit de grond stampen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga daar er inderdaad vanuit dat de gemeente mijn opleiding inderdaad zelf betaald. Maar stel nu eens dat er een PVVD college komt die eens flink gaat bezuinigen ...
?quote:
Nee gekkie. PVV of VVD, beide zijn deels liberaal.quote:Op maandag 20 december 2010 17:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent van je PVV geloof gevallen?
Nou dat weten ze dan donders goed te verbergenquote:Op maandag 20 december 2010 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee gekkie. PVV of VVD, beide zijn deels liberaal.
Ze zijn soms wat latent jaquote:Op maandag 20 december 2010 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou dat weten ze dan donders goed te verbergen.
Wat maakt de PVV precies liberaal?quote:Op maandag 20 december 2010 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee gekkie. PVV of VVD, beide zijn deels liberaal.
Ach, stiekem net zoals de VVD voor het neo-liberalisme zijn. Uhhh... opkomen voor homo's vrouwenrechten vrijheidsvanmeninguiting.quote:Op maandag 20 december 2010 17:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat maakt de PVV precies liberaal?
Maar dat alles enkel voor blanke mannen van minstens 4 generaties puur Nederlands bloedquote:Op maandag 20 december 2010 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, stiekem net zoals de VVD voor het neo-liberalisme zijn. Uhhh... opkomen voor homo's vrouwenrechten vrijheidsvanmeninguiting.
Doe normaal. Ik laat me hier net wegzetten als zijnde een racist of een andere enge ideologische benamingquote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar dat alles enkel voor blanke mannen van minstens 4 generaties puur Nederlands bloed.
Tja dan moet je kappen met het ophemelen van de PVV. Die partij wil van staatswege Moslims discrimineren ten opzichte van andere gelovigen. Dat is gewoon extreemrechts beleid wat ze voorstaan. Als jij je daar aan blijft linken dan straalt het vanzelf op jouw af daar hoeven wij niks aan te doenquote:Op maandag 20 december 2010 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe normaal. Ik laat me hier net wegzetten als zijnde een racist of een andere enge ideologische benaming
quote:Op maandag 20 december 2010 18:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dan moet je kappen met het ophemelen van de PVV. Die partij wil van staatswege Moslims discrimineren ten opzichte van andere gelovigen. Dat is gewoon extreemrechts beleid wat ze voorstaan. Als jij je daar aan blijft linken dan straalt het vanzelf op jouw af daar hoeven wij niks aan te doen.
Tja ik zou ook graag zien dat het anders was...quote:
Dat zijn D66 en GroenLinks. Sad but true, liberalisme leeft niet echt meer in deze barre tijden.quote:Op maandag 20 december 2010 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, dan hoef ik tijdens het kiezen geen rekening te houden met mijn portemonnee. Dan kan ik gaan kiezen tussen de twee grootste liberale partijen
Ik zat meer te denken aan de PVVD.quote:Op maandag 20 december 2010 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn D66 en GroenLinks. Sad but true, liberalisme leeft niet echt meer in deze barre tijden.
Die heb in nog niet echt op liberale standpunten kunnen betrappen, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 20 december 2010 18:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan de PVVD.
Dat laatste zal het wel zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb in nog niet echt op liberale standpunten kunnen betrappen, maar dat kan aan mij liggen.
Ja inderdaad, dat blijkt ook altijd uit de verschillende polls waar partijen als VVD en PVV zeer hoog scoren. De verhouding rechts-links is minstens 2/3 tegen 1/3.quote:Op maandag 20 december 2010 18:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeer rechts? Ik bepleit als sinds jaar en dag een fusie met de rara.
Welke punten dan toch?quote:Op maandag 20 december 2010 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat laatste zal het wel zijn.
Dat valt wel mee, als ik inhoudelijk discussieer dan komen de linkse users als strontvliegjes op mij af.quote:Op maandag 20 december 2010 18:17 schreef du_ke het volgende:
Dit lijkt me meer de plek
[..]
Ja inderdaad, dat blijkt ook altijd uit de verschillende polls waar partijen als VVD en PVV zeer hoog scoren. De verhouding rechts-links is minstens 2/3 tegen 1/3.
Ook is het aantal rechtse reacties in de verschillende topics over het algemeen veel groter.
Dan zou je misschien eens met inhoudelijke discussie moeten beginnenquote:Op maandag 20 december 2010 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, als ik inhoudelijk discussieer dan komen de linkse users als strontvliegjes op mij af.
Een echte vent heeft zijn eigen drankverzameling.quote:Op maandag 20 december 2010 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
Of, wat kan ik mijn ouders haten. Dacht ik mooi even een lekkere irish coffee te maken kom ik er vervolgens achter dat ze die verstopt hebbenen tot overmaat van ramp wil ik gaan roken maar het is zelfs binnen nog te koud, laat staan om buiten even te paffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |