In HP/De Tijd doet hij dat al wat fijnzinniger en gematigder. Dus hij is wel een iemand die 'schrijft voor zijn publiek'.quote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan mij ook goed voorstellen dat het stuk hem niet bevalt. Thomas bejegent zijn politieke tegenpolen nou eenmaal op venijnige wijze. Maar dat is gewoon zijn stijl.
Dat deed mijn hoofd zaterdag. Maar dat lag niet aan bestuurskunde.quote:Op maandag 20 december 2010 22:52 schreef Zolcon het volgende:
mijn hoofd doet auw.. bestuurkunde vermoord me...
Ach, er zijn anders volkstammen die denken dat "vrijheid van meningsuiting" betekent dat ze iedereen waar ze het mee oneens zijn gerechtvaardigd mogen uitschelden (om maar niet over erger dan dat te spreken)..quote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook weinig behoefte aan het toestaan van scheldpartijen en smaad in Nederland. Ik denk ook niet dat daar veel misvattingen over bestaan. Maak je daar maar niet druk om.
Wanneer tentamen?quote:Op maandag 20 december 2010 22:52 schreef Zolcon het volgende:
Die volksstammen ken ik niet.quote:Op maandag 20 december 2010 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, er zijn anders volkstammen die denken dat "vrijheid van meningsuiting" betekent dat ze iedereen waar ze het mee oneens zijn gerechtvaardigd mogen uitschelden (om maar niet over erger dan dat te spreken)..
quote:Op maandag 20 december 2010 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wordt precies uit zijn verband getrokken. Ik ben namelijk niet op leugens gestuit in het verhaal.
Wilders krijg de ene hitler vergelijken na de andere op zijn conto.quote:De opwinding was immers weer groot, en bewijst één ding: er rust inmiddels een geweldig taboe op De Oorlog. Elke vierde mei wordt plechtig verkondigd dat dat nooit meer mag gebeuren, dat we waakzaam moeten zijn, maar als iemand dat dan is, dan is het ook weer niet goed. Jarenlang werd te pas en te onpas naar Anne Frank verwezen. Maar op het moment dat er werkelijk enige reden tot verontrusting begint te bestaan, mag dat plots niet meer.
Ach, wie niet?quote:Op maandag 20 december 2010 22:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
In HP/De Tijd doet hij dat al wat fijnzinniger en gematigder. Dus hij is wel een iemand die 'schrijft voor zijn publiek'.
over 10 uur. ik had niet moeten beslissen om het hele vak in één dag te leren.quote:
En de mensen die een dergelijke vergelijking maken worden dan ook van alle kanten afgebrand. Met name uit de PVV-hoek (wat natuurlijk ook logisch is).quote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Wilders krijg de ene hitler vergelijken na de andere op zijn conto.
Er zijn gewoon paralellen....quote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Wilders krijg de ene hitler vergelijken na de andere op zijn conto.
Ai...quote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef Zolcon het volgende:
[..]
over 10 uur. ik had niet moeten beslissen om het hele vak in één dag te leren.
Hoe laat komt die?quote:Op maandag 20 december 2010 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga zo jesus christ superstar kijken.
Ik ging er van uit dat je het stuk gelezen had. Dan nog even de alinea voorafgaand aan dat citaat:quote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ontgaat mij. Je moet wel een erg leeg gedachteleven hebben indien je dergelijke spreuken blijkbaar ziet als het summum van diepzinnigheid.
Hoewel ik ooit nog wel eens Reinventing Government in the Information Age heb moeten doorlezen voor m'n studie. Wat een gezwam was dat.quote:Op maandag 20 december 2010 22:52 schreef Zolcon het volgende:
ben 2 boeken doorheen aan het jassen in q dag. nog 1/6e te gaan!quote:
Lange nacht? Of boeken onder het kussen en hopen op een goede afloop??quote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ben 2 boeken doorheen aan het jassen in q dag. nog 1/6e te gaan!
Kom op hee..quote:Op maandag 20 december 2010 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de mensen die een dergelijke vergelijking maken worden dan ook van alle kanten afgebrand. Met name uit de PVV-hoek (wat natuurlijk ook logisch is).
Toevallig nog iets geschreven door Schlössels?quote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ben 2 boeken doorheen aan het jassen in q dag. nog 1/6e te gaan!
Ik red het nog wel voor 01.00 verder mag ik een 3 halen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lange nacht? Of boeken onder het kussen en hopen op een goede afloop??
Nope niet dat ik weetquote:Op maandag 20 december 2010 22:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Toevallig nog iets geschreven door Schlössels?
Dit was het.quote:Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DOE dat dan ook.. Of was dit het?
Gedownload.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |