ik heb nog een krentenbol?quote:Op maandag 20 december 2010 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar, hoe lok je mensen dan naar de dark side?
Ik kijk gewoon nietquote:
Kan je die dan ook ff doorgeven aan mij als je er 1 vindt?quote:Op maandag 20 december 2010 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik download het album gewoon ff en ga het luisteren!
Nu nog een torrent vinden.
Jouw zoon heeft dan ook geen smaakquote:Op maandag 20 december 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs mn zoon wil daar niet in lopen
Lust ik nietquote:
?quote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik kreeg alleen de opdracht hem te gaan downloaden
Zoiets zou ik zelfs haast voor de grap wel dragen.quote:
Investering in de toekomst.quote:Op maandag 20 december 2010 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met Jennifer Connelly.Alhoewel ze toen nog minderjarig was.
Heeft ie heul welquote:Op maandag 20 december 2010 13:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jouw zoon heeft dan ook geen smaak![]()
![]()
Ik vond hem je cute staan Ang3l
Niksquote:
Nah, we zijn het lang niet met elkaar eens. Dat kan je met sommige mensen nu eenmaal hebben. En misschien kat ik wat vaker op jou dan op de meeste anderen. Dus in die zin is het ook niet gek dat je het van mij snauweriger (is geen woord) opvatte dan ik bedoeld heb.quote:Op maandag 20 december 2010 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vaak heb ik bij jouw grapjes richting mij zo'n 'oh god, baby weer hoor![]()
![]()
wat een kneus'. Tsja... misschien komt het door de
, weet niet.
quote:
ziekenhuisschoonmaakmiddel dan? Erg mooi blauwquote:Op maandag 20 december 2010 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lust ik niet
Ik kom wel gewoon omdat het gezellig is
Ik ook. Lekker die S pontificaal op je.... uh... ja daarzoquote:Op maandag 20 december 2010 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoiets zou ik zelfs haast voor de grap wel dragen.
echte hiphop als je het mij vraagtquote:Op maandag 20 december 2010 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik download het album gewoon ff en ga het luisteren!
Nu nog een torrent vinden.
Snap ik wel, met zo'n rare vierkante tepelquote:Op maandag 20 december 2010 13:04 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Baby doesn't seem to agree...
Blauwquote:Op maandag 20 december 2010 13:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ziekenhuisschoonmaakmiddel dan? Erg mooi blauw
de groene is al bijna op
Superdoos.quote:Op maandag 20 december 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker die S pontificaal op je.... uh... ja daarzo
Ze is nu al in de veertig.quote:
Ik heb geen dooooos...quote:
Draag je er ook een rode cape bij?quote:Op maandag 20 december 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen dooooos...
Maar wel die onderbroek. 2x zelfs
Supersnikkel?quote:Op maandag 20 december 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb geen dooooos...
Maar wel die onderbroek. 2x zelfs
Zo ja, zijn daar dan ook foto's van?quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gisteren How to Train Your Dragon gekeken. Leuke animatiefilm.![]()
En mijn PS3 was dood.
quote:Op maandag 20 december 2010 13:05 schreef vencodark het volgende:
En je hebt hekel aan diehe?
Nah ja, daar kan ik dan weer weinig aan doen. Die gebruik ik nu eenmaal vaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik miste je al online afgelopen weekend.quote:Op maandag 20 december 2010 13:08 schreef Godtje het volgende:
En mijn PS3 was dood.
quote:Op maandag 20 december 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Nee want toen die keer dat ik het in een weide deed kwam de stier me achterna!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 20 december 2010 13:08 schreef rival het volgende:
[..]Dat vind ik dus ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar sommige mensen snappen hm niet.![]()
Volgende keer op je knieën in het gras, hoofd naar beneden, kont omhoog en afwachten.quote:Op maandag 20 december 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Nee want toen die keer dat ik het in een weide deed kwam de stier me achterna!
Oh, die is leuk ja! Vind die draken leuk verzonnenquote:Op maandag 20 december 2010 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
En mijn PS3 was dood.
quote:Op maandag 20 december 2010 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Daar gaat zijn grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik miste je al online afgelopen weekend.
Is 'ie nog te reanimeren of ga je een nieuwe kopen na je reis?
Maar toch...quote:Op maandag 20 december 2010 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom maakte ik er een spoiler van
Held! Maakte jij ooit wel es een back-up van je savegames of moet je nu alles weer opnieuw doen enzo?quote:Op maandag 20 december 2010 13:10 schreef Godtje het volgende:
![]()
![]()
Ik ben gelijk gaan rijden gek! Een uur later had ik een nieuwe.
Ooit maakte ik die wel eens ja.quote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Held! Maakte jij ooit wel es een back-up van je savegames of moet je nu alles weer opnieuw doen enzo?
Prioriteiten hequote:Op maandag 20 december 2010 13:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ooit maakte ik die wel eens ja.![]()
Heel AC Brotherhood kan ik weer gaan doen. Gezeik.
En ik denk PES11 ook veel.![]()
En COD Black Ops
Vrijdagavond door de sneeuwstorm de deur uit voor een PS3 i am mad!![]()
Wel twee dagen thuis gewerkt vanwege de sneeuw maar wel de deur uit voor een PS3.
quote:Op maandag 20 december 2010 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Er kwam net een vriend langs om te gamen. Ik moest.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maak dan ook niet van die rare bewegingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat is wel heel erg, maar ik had exact hetzelfde gedaan.quote:Op maandag 20 december 2010 13:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
En COD Black Ops
Wel twee dagen thuis gewerkt vanwege de sneeuw maar wel de deur uit voor een PS3.
quote:Op maandag 20 december 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die soepele heupen van jou.. prrrrrrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denkt de stier!
Ach ja. We waren nog best snel en het was wel leuk om even te rijden.quote:Op maandag 20 december 2010 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg, maar ik had exact hetzelfde gedaan.
Ik ga meteen back-ups maken zo.quote:Op maandag 20 december 2010 13:13 schreef Godtje het volgende:
En COD Black Ops
You saw me baby...quote:Op maandag 20 december 2010 13:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En die soepele heupen van jou.. prrrrrrrrrrrrrrrdenkt de stier!
als je nou vandaag gewoon werkt had je vrijdag vrij kunnen nemenquote:Op maandag 20 december 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You saw me baby...
Shaking that aaaass
Shaking that aaaass
wat gaan jullie vrijdag doen? Ik voel een vlaag van jaloezie opkomen!quote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef Lips het volgende:
[..]
als je nou vandaag gewoon werkt had je vrijdag vrij kunnen nemen
Ik heb laatst een complete backup gemaakt omdat ik een 500gb schijf ging inbouwen.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
You saw me baby...
Shaking that aaaass
Shaking that aaaass
Je maakt maar tijd! Slapen is overrated.quote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens tijd om te gamen.
Heb je ook een nieuw PSN account aangemaakt of ga je wel door op de oude?quote:Op maandag 20 december 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
Ik heb laatst een complete backup gemaakt omdat ik een 500gb schijf ging inbouwen.
Maar die heb ik uiteraard weer verwijderd nadat het klaar was.![]()
maar dan was ik die games die ik net noemde nog steeds kwijt geweest.
Morgen sporten en uit eten. Donderdag uit eten. Vrijdag kerst met vrienden. etcquote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Je maakt maar tijd! Slapen is overrated.
Door met de oude uiteraard. Dan hoef ik de online dingen in elk geval niet nog een keer te halen.quote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ook een nieuw PSN account aangemaakt of ga je wel door op de oude?
Heul niequote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef Lips het volgende:
[..]
als je nou vandaag gewoon werkt had je vrijdag vrij kunnen nemen
op een gegeven moment helpt die supradyn ook niet meer hequote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Je maakt maar tijd! Slapen is overrated.
We hebben echt enorm gelachen om jouw tietenpics.quote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het eigenlijk even gemist, maar hoe was de meet dit weekend?
Ang3l was te snel wegquote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef Ripley het volgende:
Nog nooit zo'n ranzige meet meegemaakt.quote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef Ripley het volgende:
Ik slaap dan ook genoeg.quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
op een gegeven moment helpt die supradyn ook niet meer he
Wilde je me nog ff zoenen dan?quote:
<--quote:Op maandag 20 december 2010 13:29 schreef Godtje het volgende:
Despicable Me is ook een leuke animatiefilm trouwens.
Maar de dragons beter.
http://www.imdb.com/title/tt1323594/
Veel beter.quote:Op maandag 20 december 2010 13:29 schreef Godtje het volgende:
Despicable Me is ook een leuke animatiefilm trouwens.
Maar de dragons beter.
http://www.imdb.com/title/tt1323594/
welke dan wel?quote:Op maandag 20 december 2010 13:30 schreef Samzz het volgende:
Ja, alleen niet de Singles die op de meet waren
Het is weer tijd om de Ripleylijstjes bij te werken?quote:Op maandag 20 december 2010 13:29 schreef Ripley het volgende:
Zijn er nog singles aan de haal gegaan met andere singles?
neuh, puur nieuwsgierigheidquote:Op maandag 20 december 2010 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is weer tijd om de Ripleylijstjes bij te werken?
Doe eens een gooiquote:
Ik ben al dagen amper online, vertel eens. Bovendien wordt er continu gekwijld hierquote:Op maandag 20 december 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens een gooiIk denk dat zelfs jij dat gekwijl wel mee hebt gekregen...
Daar hoef je niet dagen voor online te zijn geweestquote:Op maandag 20 december 2010 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben al dagen amper online, vertel eens. Bovendien wordt er continu gekwijld hier
zeg t dan gewoonquote:Op maandag 20 december 2010 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hoef je niet dagen voor online te zijn geweestDat speelt al maanden.
wat heb ik nou weer gemist?quote:Op maandag 20 december 2010 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hoef je niet dagen voor online te zijn geweestDat speelt al maanden.
Toothlessquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |