Come over to the darksidequote:
Zo slim ben ik dan weer welquote:Op maandag 20 december 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar JIJ laat dan iemand anders zich daar verder druk om maken
quote:Op maandag 20 december 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vies he
Al is mijn hele kleine superman broekje wel erg sexy/schattig, al zeg ik 't zelf.
Ik heb vrijdag Labyrinth gekekenquote:Op maandag 20 december 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vies he
Al is mijn hele kleine superman broekje wel erg sexy/schattig, al zeg ik 't zelf.
Mja.. ok...quote:Op maandag 20 december 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vies he
Maar als je dat weet, hoe kan je het dan zo interpreteren?quote:Op maandag 20 december 2010 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn idd mijn interpretatiesWeet wel dat jij niet arrogant bent
Indd. verschil van interpretatie maar dat geldt altijd voor iedereen die iets leest.quote:Op maandag 20 december 2010 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond jouw opmerking dan ook wat overdreven overkomen.
Verschil van interpretatie.
Kluts, ik denk dat jij dit album wel kan waarderen...quote:
uiteraard. Het leven aan de top van het Kwaad is erg eenzaamquote:
Vrij normaal en duidelijk leek mij zo. En daar reageerde naar mijn mening ook Venco snauwerig op.quote:Op maandag 20 december 2010 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, het gaat er ook alleen maar om hoe hij het verwoordde.
En ik kreeg alleen de opdracht hem te gaan downloadenquote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Kluts, ik denk dat jij dit album wel kan waarderen...
Skillz - The world needs more skillz
voorbeeldje
You remind me of the babe....quote:Op maandag 20 december 2010 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag Labyrinth gekeken
Bah koekjesquote:
Och, ik had kunnen verwachten dat Babs zo reageert. Bedoelde er niets mee hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 13:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben het zelden eens met StBaby, maar ik vond het ook wel een beetje snauwerig overkomen..
Ik heb hem gekeken met iemand die hem nog nooit had gezienquote:
Maar, maar, hoe lok je mensen dan naar de dark side?quote:
Met Jennifer Connelly.quote:
Dat is toch standaard hier?quote:
Vaak heb ik bij jouw grapjes richting mij zo'n 'oh god, baby weer hoorquote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar als je dat weet, hoe kan je het dan zo interpreteren?
Boobsquote:Op maandag 20 december 2010 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar, hoe lok je mensen dan naar de dark side?
opgelost. Slotje.quote:Op maandag 20 december 2010 13:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ik had kunnen verwachten dat Babs zo reageert. Bedoelde er niets mee hoor.
Drama om niks.
Ik download het album gewoon ff en ga het luisteren!quote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Kluts, ik denk dat jij dit album wel kan waarderen...
Skillz - The world needs more skillz
voorbeeldje
Zelfs mn zoon wil daar niet in lopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |