ohja. Ik had het over mezelfquote:
Dat kan ik zeker maar dat hoeft niet altijd. Maar ik was ff vergeten dat jij op de meest onschuldige opmerkingen, dan wel geintjes, aardig serieus kan reageren.quote:Op maandag 20 december 2010 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt er maar over wat je wil. Ik dacht alleen dat jij dat op een redelijk normale manier kon.
Bij de helpdesk hebben ze wel een groot scherm hangen, ook voor monitoring. Maar in dat kippenhok ga ik dus echt niet zitten.quote:Op maandag 20 december 2010 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Er hangt hier een 42 inch Ambilight in de kamer, als monitoringsysteem.
Dan heb ik het misschien anders verwoord dan hoe jullie het zouden moeten lezen. Ik heb er gewoon een datum ingeknalt. Dat bedoelde ik er mee. En dan ga ik er niet een datum neerzetten waarop ik zelf al niet kan.quote:Op maandag 20 december 2010 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze heeft een punt. Het klonk heel erg "Maar het was mijn idee dus ik bepaal hoe het gaat!"
vergezeld van het nodige stampvoeten.
Daarom. En daarom postte ik wat ik postte. Zit verder niets kwaads achter hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze heeft een punt. Het klonk heel erg "Maar het was mijn idee dus ik bepaal hoe het gaat!"
Buttsex met snuitje?quote:Op maandag 20 december 2010 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kon afgelopen weekend bij Snuit slapen, maar nee jij moest zo nodig de trein halen
Dat komt vaak omdat jouw geintjes op mij overkomen als zeer snauwerig en arrogantquote:Op maandag 20 december 2010 12:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kan ik zeker maar dat hoeft niet altijd. Maar ik was ff vergeten dat jij op de meest onschuldige opmerkingen, dan wel geintjes, aardig serieus kan reageren.
Maar dat mag je geheel zelf weten.
Ja, of lijkt dat je niks?quote:
Overigens was IK degene die kwam met 'wanneer is er weer een meet?'quote:Op maandag 20 december 2010 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan heb ik het misschien anders verwoord dan hoe jullie het zouden moeten lezen. Ik heb er gewoon een datum ingeknalt. Dat bedoelde ik er mee. En dan ga ik er niet een datum neerzetten waarop ik zelf al niet kan.
niet eensquote:Op maandag 20 december 2010 12:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom. En daarom postte ik wat ik postte. Zit verder niets kwaads achter hoor.
Hij staat er alleen als wel komen en is de persoon die het voorstelt. Als mensen het dan wijzigen die niet eens komen lijkt mij het ook niet zo gek dat je dan verbaasd bent.quote:Op maandag 20 december 2010 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar JIJ laat dan iemand anders zich daar verder druk om makenquote:Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overigens was IK degene die kwam met 'wanneer is er weer een meet?'
Die zag je niet want daar zat een slipjas overheenquote:Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik kijk hier weer even en gelijk gaat het over mijn appetijtelijke kont!
Dus eigenlijk is het allemaal jouw schuld!quote:Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overigens was IK degene die kwam met 'wanneer is er weer een meet?'
Mannen met een slipJEquote:Op maandag 20 december 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zag je niet want daar zat een slipjas overheen
Slipjas, geen slipJE. Nou ja, misschien ook wel.
Vencoquote:Op maandag 20 december 2010 12:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kan ik zeker maar dat hoeft niet altijd. Maar ik was ff vergeten dat jij op de meest onschuldige opmerkingen, dan wel geintjes, aardig serieus kan reageren.
Maar dat mag je geheel zelf weten.
Dat zijn dan jouw interpretaties. En als ze arrogant overkomen, dan ken je mij gruwelijk slecht. Arrogantie en ik...quote:Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat komt vaak omdat jouw geintjes op mij overkomen als zeer snauwerig en arrogant
En ik moest alleen maar lachen om hoe hij dat postte!quote:Op maandag 20 december 2010 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij staat er alleen als wel komen en is de persoon die het voorstelt. Als mensen het dan wijzigen die niet eens komen lijkt mij het ook niet zo gek dat je dan verbaasd bent.
Dat zijn idd mijn interpretatiesquote:Op maandag 20 december 2010 12:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zijn dan jouw interpretaties. En als ze arrogant overkomen, dan ken je mij gruwelijk slecht. Arrogantie en ik...![]()
Maar zoals ik al schreef, jij hebt wel vaker opmerkingen en geintjes (niet alleen van mij, daar doelde ik ook niet op) wel vaker persoonlijk opgevat terwijl daar niets bijzonders mee bedoeld wordt. Trek het je in hemelsnaam niet zo aan, is nergens voor nodig. Je reageert naar mijn idee nu echt overgevoelig hierop.
True, het gaat er ook alleen maar om hoe hij het verwoordde.quote:Op maandag 20 december 2010 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij staat er alleen als wel komen en is de persoon die het voorstelt. Als mensen het dan wijzigen die niet eens komen lijkt mij het ook niet zo gek dat je dan verbaasd bent.
Je zoekt nog medestanders?quote:Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet eens
*geeft de hoop op dat VencoDropje ooit nog evil wordt*
Ik vond jouw opmerking dan ook wat overdreven overkomen.quote:Op maandag 20 december 2010 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik moest alleen maar lachen om hoe hij dat postte!
Vies hequote:
Come over to the darksidequote:
Zo slim ben ik dan weer welquote:Op maandag 20 december 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar JIJ laat dan iemand anders zich daar verder druk om maken
quote:Op maandag 20 december 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vies he
Al is mijn hele kleine superman broekje wel erg sexy/schattig, al zeg ik 't zelf.
Ik heb vrijdag Labyrinth gekekenquote:Op maandag 20 december 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vies he
Al is mijn hele kleine superman broekje wel erg sexy/schattig, al zeg ik 't zelf.
Mja.. ok...quote:Op maandag 20 december 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vies he
Maar als je dat weet, hoe kan je het dan zo interpreteren?quote:Op maandag 20 december 2010 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn idd mijn interpretatiesWeet wel dat jij niet arrogant bent
Indd. verschil van interpretatie maar dat geldt altijd voor iedereen die iets leest.quote:Op maandag 20 december 2010 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond jouw opmerking dan ook wat overdreven overkomen.
Verschil van interpretatie.
Kluts, ik denk dat jij dit album wel kan waarderen...quote:
uiteraard. Het leven aan de top van het Kwaad is erg eenzaamquote:
Vrij normaal en duidelijk leek mij zo. En daar reageerde naar mijn mening ook Venco snauwerig op.quote:Op maandag 20 december 2010 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, het gaat er ook alleen maar om hoe hij het verwoordde.
En ik kreeg alleen de opdracht hem te gaan downloadenquote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Kluts, ik denk dat jij dit album wel kan waarderen...
Skillz - The world needs more skillz
voorbeeldje
You remind me of the babe....quote:Op maandag 20 december 2010 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag Labyrinth gekeken
Bah koekjesquote:
Och, ik had kunnen verwachten dat Babs zo reageert. Bedoelde er niets mee hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 13:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben het zelden eens met StBaby, maar ik vond het ook wel een beetje snauwerig overkomen..
Ik heb hem gekeken met iemand die hem nog nooit had gezienquote:
Maar, maar, hoe lok je mensen dan naar de dark side?quote:
Met Jennifer Connelly.quote:
Dat is toch standaard hier?quote:
Vaak heb ik bij jouw grapjes richting mij zo'n 'oh god, baby weer hoorquote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar als je dat weet, hoe kan je het dan zo interpreteren?
Boobsquote:Op maandag 20 december 2010 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar, hoe lok je mensen dan naar de dark side?
opgelost. Slotje.quote:Op maandag 20 december 2010 13:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ik had kunnen verwachten dat Babs zo reageert. Bedoelde er niets mee hoor.
Drama om niks.
Ik download het album gewoon ff en ga het luisteren!quote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Kluts, ik denk dat jij dit album wel kan waarderen...
Skillz - The world needs more skillz
voorbeeldje
Zelfs mn zoon wil daar niet in lopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |