http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Singles&action=historyquote:Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
Wie heeft de OP Aachen veranderd naar Stairway?
Ah, dat dacht ik alquote:Op maandag 20 december 2010 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Singles&action=history
Aachen stond er al een tijdje niet meer in toch?quote:Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hem naar Stairway 22 verandertquote:Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
Skip a tosti, save a kittenquote:Op maandag 20 december 2010 12:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nog steeds de schimmelende poesjes in gedachten?
Ik was gewoon bijna op de meet he. BIJNA!quote:Op maandag 20 december 2010 12:32 schreef stbabylon het volgende:
Eh, waarom is hij nu weer naar 29-1 verplaatst?
Oh, weet ik niet. Ik lees de OP eigenlijk nooit.quote:Op maandag 20 december 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aachen stond er al een tijdje niet meer in toch?
Nou ja, als het wel de 29ste wordt, ga ik niet naar de Stairways meetquote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, weet ik niet. Ik lees de OP eigenlijk nooit.
Ik denk niet dat je de enige bentquote:Op maandag 20 december 2010 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, als het wel de 29ste wordt, ga ik niet naar de Stairways meet
B-day kloonquote:
Volgens de OP een Singles meet in Utrecht, en er is ook de verjaardag van E_M. Ik ga naar die laatste (vandaar had ik de meet op 22 gepland, maar dat is blijkbaar verandertquote:
Jij bent eregast bij de Singlesmeet?quote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens de OP een Singles meet in Utrecht, en er is ook de verjaardag van E_M. Ik ga naar die laatste (vandaar had ik de meet op 22 gepland, maar dat is blijkbaar verandert)
quote:Op maandag 20 december 2010 12:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent eregast bij de Singlesmeet?
Ow.quote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens de OP een Singles meet in Utrecht, en er is ook de verjaardag van E_M. Ik ga naar die laatste (vandaar had ik de meet op 22 gepland, maar dat is blijkbaar verandert)
Sommige mensen hier moeten keihard werken hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, Serious request wordt uitgezonden op Ned 1.
Nee, maar ik kwam met het idee, dus dan bepaal ik (in de eerste plaats) de details. Kunnen er eerst ook 16 topics over discussiëren, maar we weten allemaal dat dat zinloos isquote:Op maandag 20 december 2010 12:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent eregast bij de Singlesmeet?
Er zijn meer manieren om contact te hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow.
Is dat zo'n big thing dan?
Die is er toch bijna nooit meer?
Daarom kan je nog wel Serious Request kijken, Technoquote:Op maandag 20 december 2010 12:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Sommige mensen hier moeten keihard werken hoor.
Jij kon afgelopen weekend bij Snuit slapen, maar nee jij moest zo nodig de trein halenquote:Op maandag 20 december 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom niet want StBabylon komt niet.
Kbedoel... dat is m'n enige kans op een beetje buttsex!
quote:Op maandag 20 december 2010 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar ik kwam met het idee, dus dan bepaal ik (in de eerste plaats) de details.
Beautiful, isn't it?quote:Op maandag 20 december 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Ah, meetperikelen, ja maar dan kan IK niet, maar dan IK niet!!!
Classic.
iddquote:Op maandag 20 december 2010 12:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Sommige mensen hier moeten keihard doen alsof ze werken hoor.
He muts! Wordt eens wakker. Ik gooi er gewoon een idee in, daar kan op gereageerd worden en veranderd in worden. Maar dat eerste idee gooi ik er toch in. Of niet. Doe niet zo belachelijk.quote:
Als jij m'n baas kan overtuigen om een TV voor me te kopen, dan misschien.quote:Op maandag 20 december 2010 12:49 schreef Samzz het volgende:
Daarom kan je nog wel Serious Request kijken, Techno
Steun jij het goede doel dan niet?
Er hangt hier een 42 inch Ambilight in de kamer, als monitoringsysteemquote:Op maandag 20 december 2010 12:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Als jij m'n baas kan overtuigen om een TV voor me te kopen, dan misschien.
Och, het stond er gewoon, naar mijn mening, heel kinderlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He muts! Wordt eens wakker. Ik gooi er gewoon een idee in, daar kan op gereageerd worden en veranderd in worden. Maar dat eerste idee gooi ik er toch in. Of niet. Doe niet zo belachelijk.
Gooi een balletje op zou ik zeggenquote:Op maandag 20 december 2010 12:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Als jij m'n baas kan overtuigen om een TV voor me te kopen, dan misschien.
Je zegt er maar over wat je wil. Ik dacht alleen dat jij dat op een redelijk normale manier kon.quote:Op maandag 20 december 2010 12:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, het stond er gewoon, naar mijn mening, heel kinderlijk.
Daar mag ik ook wat over zeggen, zo werkt dat meestal in een forum.
Muts.
Haha, ja ik zag 'm hier ook voorbij komen! Met vervolgens:quote:Op maandag 20 december 2010 12:52 schreef stbabylon het volgende:
Twitter battle
Govert Goudglans
@dagobertducknl Tjongejonge! Wat een VREK ben jij! Ik heb zojuist 1 euro en een dubbeltje overgemaakt naar het goede doel! #sr10
Ze heeft een punt. Het klonk heel erg "Maar het was mijn idee dus ik bepaal hoe het gaat!"quote:Op maandag 20 december 2010 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt er maar over wat je wil. Ik dacht alleen dat jij dat op een redelijk normale manier kon.
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 12:53 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, ja ik zag 'm hier ook voorbij komen! Met vervolgens:
KwikKwekenKwak: Wij gaan de hele middag sneeuwruimen voor Serious Request. Wie wil ons inhuren? #sr10
Ja, zo las ik het ookquote:Op maandag 20 december 2010 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze heeft een punt. Het klonk heel erg "Maar het was mijn idee dus ik bepaal hoe het gaat!"
vergezeld van het nodige stampvoeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |