http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Singles&action=historyquote:Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
Wie heeft de OP Aachen veranderd naar Stairway?
Ah, dat dacht ik alquote:Op maandag 20 december 2010 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Singles&action=history
Aachen stond er al een tijdje niet meer in toch?quote:Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hem naar Stairway 22 verandertquote:Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
Skip a tosti, save a kittenquote:Op maandag 20 december 2010 12:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nog steeds de schimmelende poesjes in gedachten?
Ik was gewoon bijna op de meet he. BIJNA!quote:Op maandag 20 december 2010 12:32 schreef stbabylon het volgende:
Eh, waarom is hij nu weer naar 29-1 verplaatst?
Oh, weet ik niet. Ik lees de OP eigenlijk nooit.quote:Op maandag 20 december 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aachen stond er al een tijdje niet meer in toch?
Nou ja, als het wel de 29ste wordt, ga ik niet naar de Stairways meetquote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, weet ik niet. Ik lees de OP eigenlijk nooit.
Ik denk niet dat je de enige bentquote:Op maandag 20 december 2010 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, als het wel de 29ste wordt, ga ik niet naar de Stairways meet
B-day kloonquote:
Volgens de OP een Singles meet in Utrecht, en er is ook de verjaardag van E_M. Ik ga naar die laatste (vandaar had ik de meet op 22 gepland, maar dat is blijkbaar verandertquote:
Jij bent eregast bij de Singlesmeet?quote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens de OP een Singles meet in Utrecht, en er is ook de verjaardag van E_M. Ik ga naar die laatste (vandaar had ik de meet op 22 gepland, maar dat is blijkbaar verandert)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |