quote:Op maandag 20 december 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die soepele heupen van jou.. prrrrrrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denkt de stier!
Ach ja. We waren nog best snel en het was wel leuk om even te rijden.quote:Op maandag 20 december 2010 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg, maar ik had exact hetzelfde gedaan.
Ik ga meteen back-ups maken zo.quote:Op maandag 20 december 2010 13:13 schreef Godtje het volgende:
Ooit maakte ik die wel eens ja.![]()
Heel AC Brotherhood kan ik weer gaan doen. Gezeik.
En ik denk PES11 ook veel.![]()
En COD Black Ops
Vrijdagavond door de sneeuwstorm de deur uit voor een PS3 i am mad!![]()
Wel twee dagen thuis gewerkt vanwege de sneeuw maar wel de deur uit voor een PS3.
You saw me baby...quote:Op maandag 20 december 2010 13:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En die soepele heupen van jou.. prrrrrrrrrrrrrrrdenkt de stier!
als je nou vandaag gewoon werkt had je vrijdag vrij kunnen nemenquote:Op maandag 20 december 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You saw me baby...
Shaking that aaaass
Shaking that aaaass
wat gaan jullie vrijdag doen? Ik voel een vlaag van jaloezie opkomen!quote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef Lips het volgende:
[..]
als je nou vandaag gewoon werkt had je vrijdag vrij kunnen nemen
Ik heb laatst een complete backup gemaakt omdat ik een 500gb schijf ging inbouwen.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
You saw me baby...
Shaking that aaaass
Shaking that aaaass
Je maakt maar tijd! Slapen is overrated.quote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens tijd om te gamen.
Heb je ook een nieuw PSN account aangemaakt of ga je wel door op de oude?quote:Op maandag 20 december 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
Ik heb laatst een complete backup gemaakt omdat ik een 500gb schijf ging inbouwen.
Maar die heb ik uiteraard weer verwijderd nadat het klaar was.![]()
maar dan was ik die games die ik net noemde nog steeds kwijt geweest.
Morgen sporten en uit eten. Donderdag uit eten. Vrijdag kerst met vrienden. etcquote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Je maakt maar tijd! Slapen is overrated.
Door met de oude uiteraard. Dan hoef ik de online dingen in elk geval niet nog een keer te halen.quote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ook een nieuw PSN account aangemaakt of ga je wel door op de oude?
Heul niequote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef Lips het volgende:
[..]
als je nou vandaag gewoon werkt had je vrijdag vrij kunnen nemen
op een gegeven moment helpt die supradyn ook niet meer hequote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Je maakt maar tijd! Slapen is overrated.
We hebben echt enorm gelachen om jouw tietenpics.quote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het eigenlijk even gemist, maar hoe was de meet dit weekend?
Ang3l was te snel wegquote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef Ripley het volgende:
Nog nooit zo'n ranzige meet meegemaakt.quote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef Ripley het volgende:
Ik slaap dan ook genoeg.quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
op een gegeven moment helpt die supradyn ook niet meer he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |