Ik ga meteen back-ups maken zo.quote:Op maandag 20 december 2010 13:13 schreef Godtje het volgende:
Ooit maakte ik die wel eens ja.![]()
Heel AC Brotherhood kan ik weer gaan doen. Gezeik.
En ik denk PES11 ook veel.![]()
En COD Black Ops
Vrijdagavond door de sneeuwstorm de deur uit voor een PS3 i am mad!![]()
Wel twee dagen thuis gewerkt vanwege de sneeuw maar wel de deur uit voor een PS3.
You saw me baby...quote:Op maandag 20 december 2010 13:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En die soepele heupen van jou.. prrrrrrrrrrrrrrrdenkt de stier!
als je nou vandaag gewoon werkt had je vrijdag vrij kunnen nemenquote:Op maandag 20 december 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You saw me baby...
Shaking that aaaass
Shaking that aaaass
wat gaan jullie vrijdag doen? Ik voel een vlaag van jaloezie opkomen!quote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef Lips het volgende:
[..]
als je nou vandaag gewoon werkt had je vrijdag vrij kunnen nemen
Ik heb laatst een complete backup gemaakt omdat ik een 500gb schijf ging inbouwen.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
You saw me baby...
Shaking that aaaass
Shaking that aaaass
Je maakt maar tijd! Slapen is overrated.quote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens tijd om te gamen.
Heb je ook een nieuw PSN account aangemaakt of ga je wel door op de oude?quote:Op maandag 20 december 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
Ik heb laatst een complete backup gemaakt omdat ik een 500gb schijf ging inbouwen.
Maar die heb ik uiteraard weer verwijderd nadat het klaar was.![]()
maar dan was ik die games die ik net noemde nog steeds kwijt geweest.
Morgen sporten en uit eten. Donderdag uit eten. Vrijdag kerst met vrienden. etcquote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Je maakt maar tijd! Slapen is overrated.
Door met de oude uiteraard. Dan hoef ik de online dingen in elk geval niet nog een keer te halen.quote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ook een nieuw PSN account aangemaakt of ga je wel door op de oude?
Heul niequote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef Lips het volgende:
[..]
als je nou vandaag gewoon werkt had je vrijdag vrij kunnen nemen
op een gegeven moment helpt die supradyn ook niet meer hequote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Je maakt maar tijd! Slapen is overrated.
We hebben echt enorm gelachen om jouw tietenpics.quote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het eigenlijk even gemist, maar hoe was de meet dit weekend?
Ang3l was te snel wegquote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef Ripley het volgende:
Nog nooit zo'n ranzige meet meegemaakt.quote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef Ripley het volgende:
Ik slaap dan ook genoeg.quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
op een gegeven moment helpt die supradyn ook niet meer he
Wilde je me nog ff zoenen dan?quote:
<--quote:Op maandag 20 december 2010 13:29 schreef Godtje het volgende:
Despicable Me is ook een leuke animatiefilm trouwens.
Maar de dragons beter.
http://www.imdb.com/title/tt1323594/
Veel beter.quote:Op maandag 20 december 2010 13:29 schreef Godtje het volgende:
Despicable Me is ook een leuke animatiefilm trouwens.
Maar de dragons beter.
http://www.imdb.com/title/tt1323594/
welke dan wel?quote:Op maandag 20 december 2010 13:30 schreef Samzz het volgende:
Ja, alleen niet de Singles die op de meet waren
Het is weer tijd om de Ripleylijstjes bij te werken?quote:Op maandag 20 december 2010 13:29 schreef Ripley het volgende:
Zijn er nog singles aan de haal gegaan met andere singles?
neuh, puur nieuwsgierigheidquote:Op maandag 20 december 2010 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is weer tijd om de Ripleylijstjes bij te werken?
Doe eens een gooiquote:
Ik ben al dagen amper online, vertel eens. Bovendien wordt er continu gekwijld hierquote:Op maandag 20 december 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens een gooiIk denk dat zelfs jij dat gekwijl wel mee hebt gekregen...
Daar hoef je niet dagen voor online te zijn geweestquote:Op maandag 20 december 2010 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben al dagen amper online, vertel eens. Bovendien wordt er continu gekwijld hier
zeg t dan gewoonquote:Op maandag 20 december 2010 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hoef je niet dagen voor online te zijn geweestDat speelt al maanden.
wat heb ik nou weer gemist?quote:Op maandag 20 december 2010 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hoef je niet dagen voor online te zijn geweestDat speelt al maanden.
Toothlessquote:
Niet echt iets. Tenzij je datende Singles interessant vindt.quote:
Dat is zeker wel interessant.quote:Op maandag 20 december 2010 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet echt iets. Tenzij je datende Singles interessant vindt.
Maar zijn het dan nog wel singles eigenlijk?quote:Op maandag 20 december 2010 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet echt iets. Tenzij je datende Singles interessant vindt.
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 13:38 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar zijn het dan nog wel singles eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |