Het bijzondere aan Zanger Petro is dat hij, ondanks het grote succes, zo lekker gewoon gebleven isquote:Op woensdag 22 december 2010 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
Vraag dat nou nietvoor je het weet worden we weer doodgegooid met zanger Petro
Vooral de zin: "Hallo....ik ben een schipperskind.." heeft me diep geraaktquote:Op woensdag 22 december 2010 17:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het bijzondere aan Zanger Petro is dat hij, ondanks het grote succes, zo lekker gewoon gebleven is. Dat kunnen we van Frans Bauer (
) niet zeggen!
Hier neem dit liedje nou:
Zelfs Lionel Richie heeft het gecoverd met 'Hello', maar heeft Zanger Petro daardoor kapsones gekregen? Nee hoor, helemaal niet, hij is gewoon lekker gewoon zichzelf gebleven.
Je bent niet de enige, wat random reacties op het clipje:quote:Op woensdag 22 december 2010 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
Vooral de zin: "Hallo....ik ben een schipperskind.." heeft me diep geraakt
quote:HALLO!
Ik schrok wakker man.
Maar ik ben van mijn aids genezen.
Loekuhh 2 maanden geleden
quote:Ik luister dit nummer nu voor de 3e keer, het heeft mijn acne genezen, ook ben ik dankzij dit lied gestopt met roken.
Arthurhoihoi 4 maanden geleden
Zo kun je niet-goed-bij-je-hoofd inderdaad ook definierenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:19 schreef _Led_ het volgende:
Ik ben ondanks alles enorm speciaal gebleven
Ondanks allesquote:Op woensdag 22 december 2010 17:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bijzondere smaak ook ja, ik ben dan ook erg bijzonder!
Dat 'hele gebeuren' is trouwens gewoon:quote:Op woensdag 22 december 2010 14:13 schreef Darkwolf het volgende:
Ron1n doelde waarschijnlijk op dat gepost hier en in het klachten topic. Dat hele gebeuren van jullie. Jij en LED dus.
Ik was serieus maar stelde de vraag wat vreemd jaquote:Op donderdag 23 december 2010 07:38 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik snap hem niet!![]()
On a more serious note: ik heb er zelfs twee.
Brr uien, bahquote:Op donderdag 23 december 2010 10:22 schreef Kroketvulling het volgende:
Lekker hoor, brood met ui zo 's ochtends vroeg.
Haha, dat viel mij ook op ja!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:28 schreef senesta het volgende:
Goedesmorgens
Het is wel heel stil hier he?
_Led_, laten we elkaars energie leegzuigenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, mensen zeggen tegen mij soms ook dat ze moe van me worden. Ze zeggen dat dat komt omdat ik soms een beetje druk ben
, maar dat is dus blijkbaar niet zo, want ik ben dus gewoon een energie-vampier?
Klinkt wel wat leuker moet ik zeggen. Als mensen nu gaan zeggen dat ik een beetje rustig moet doen, omdat ze anders moe van me worden, zeg ik gewoon:
"Ja eh, daar kan ik niks aan doen hoor, ik ben gewoon een energie-vampier, leer je er maar voor afsluiten."
Beide zijn niet echt knuffelbaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:24 schreef senesta het volgende:
Ik was serieus maar stelde de vraag wat vreemd ja
Ik dacht dat ik ooit een filmpje hier gezien had van jou van een robot of zo, of was het een elektronische knuffel of zo? Het was toch zoiets?
Er is zelfs een complete documentaire over geweest op VPRO of NPS met Darkwolf en zijn robots in de hoofdrolquote:Op donderdag 23 december 2010 10:24 schreef senesta het volgende:
Ik was serieus maar stelde de vraag wat vreemd ja
Ik dacht dat ik ooit een filmpje hier gezien had van jou van een robot of zo, of was het een elektronische knuffel of zo? Het was toch zoiets?
Op mijn werk ook al! Waar is iedereen?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:28 schreef senesta het volgende:
Goedesmorgens
Oh ja klopt! Het heet De Ziel van Witgoed, waar ik een onderdeel van was.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Er is zelfs een complete documentaire over geweest op VPRO of NPS met Darkwolf en zijn robots in de hoofdrol!
En toch ben ik er gewoon hoor. Moet gewoon werken helemaal tot volgende week donderdag.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:28 schreef senesta het volgende:
Goedesmorgens
Maar op wie moet je dan je energiezuig-behoefte botvieren?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:25 schreef _Led_ het volgende:
Volgens mij zit ik hier morgen in m'n eentje
Presentquote:Op donderdag 23 december 2010 12:07 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Op mijn werk ook al! Waar is iedereen?
Nee hoor,vrees niet, je zit hier morgen niet alleen,quote:Op donderdag 23 december 2010 12:25 schreef _Led_ het volgende:
Volgens mij zit ik hier morgen in m'n eentje
Ik ga mooi geen vrije dag nemen op een dag dat er voor de rest toch niks gebeurt...
Had niet veel meer te doen, dus heb zelf vandaag & morgen maar vrij genomenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:41 schreef Kroketvulling het volgende:
Wij krijgen morgen allemaal een vrije dag hier van onze baas!Gelukkig heb ik alle kerstcadeaus al gekocht, dus dat wordt gewoon lekker chillen met die billen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |