Leuk Lutte, je hebt antwoord inmiddelsquote:Op woensdag 22 december 2010 15:42 schreef Lutte het volgende:
Ik ben zo vrij geweest je even een berichtje te sturen Lavenderr.
Ik las het ja, dankje.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk Lutte, je hebt antwoord inmiddels![]()
enif you know what I mean
Brand los, want die kunnen we dan maar beter nu de wereld uithebben.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:05 schreef _Led_ het volgende:
Nou en over Lutte heb ik ook zo mijn twijfels.
Nee, ik zou niet meer durven nuquote:Op woensdag 22 december 2010 16:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Brand los, want die kunnen we dan maar beter nu de wereld uithebben.
Nu al? Het arme kind is amper binnen .quote:Op woensdag 22 december 2010 16:05 schreef _Led_ het volgende:
Nou en over Lutte heb ik ook zo mijn twijfels.
Weer een reden om voorzichtig te zijn met dit soort 'gaves'.quote:Onterechte beschuldigingen na Zesde Zintuig
DEN HAAG - Een composititietekening die te zien was bij het RTL-programma Het zesde zintuig, over de moord op Cheryl Morriën in 1986, heeft inwoners van IJmuiden in diskrediet gebracht. Dat heeft Openbaar Ministerie (OM) gezegd. Volgens justitie is de verdwijningszaak in 2002 opgelost.
In de uitzending van 30 september lieten paragnosten een compositietekening maken van de man die verantwoordelijk zou zijn voor de verdwijning van de 7-jarige Cheryl Morriën uit IJmuiden. Na de uitzending kwamen bij zowel de politie als de redactie van het programma allerlei tips binnen. Zo herkende een oud-klasgenootje van Cheryl in de tekening een man die haar als jong meisje ook lastigviel. Haar reactie werd in een extra uitzending op internet vertoond.
Volgens het OM heeft de uitzending geleid tot verdachtmakingen jegens personen in IJmuiden, die niets met de zaak te maken konden hebben. Alle tips werden uitvoerig onderzocht en hebben niet tot nieuwe informatie geleid, zo laat het OM weten.
Justitie in Haarlem waarschuwt dat het tonen van dit soort tekeningen, die niet op onderzoeksresultaten zoals getuigenverklaringen zijn gebaseerd, voor veel verwarring kan zorgen. ,,Er zullen namelijk altijd mensen zijn die lijken op zo'n compositietekening", aldus het OM.
De 24 jaar oude moordzaak werd in 2002 definitief gesloten. Het OM stelde toen dat de in 2001 overleden kindermoordenaar Michel S. de dader is. Door zijn dood is S. nooit berecht. Het stoffelijk overschot van Cheryl Morriën werd nooit gevonden. (ANP)
Ja, en met uitsprakenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:08 schreef _Led_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Zesde-Zintuig.dhtml
[..]
Weer een reden om voorzichtig te zijn met dit soort 'gaves'.
Als je je er zelf maar goed bij voelt..dan hoeft het niet eens correct te zijn...dat was het toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:08 schreef _Led_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Zesde-Zintuig.dhtml
[..]
Weer een reden om voorzichtig te zijn met dit soort 'gaves'.
Parima, mag ik dan weer verder insinueren wat ik wil ?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je je er zelf maar goed bij voelt..dan hoeft het niet eens correct te zijn...dat was het toch?
Helemaal goed gedachtquote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef Darkwolf het volgende:
En dit topic.
[..]
Ja dat. Denk dat Ron1n daar op doelde.
En op mijn werk is iedereen ook al chagrijnig.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:10 schreef Bastard het volgende:
Mja het mag wel met wat minder geruzie hoor, lekkere sfeer is anders namelijk.
Wat positiviteit nodig?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:27 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
En op mijn werk is iedereen ook al chagrijnig.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Parima, mag ik dan weer verder insinueren wat ik wil ?
Echt?! De lange dagen voor de vakantie zeker?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:27 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
En op mijn werk is iedereen ook al chagrijnig.
Neuh, dat is niet parimaquote:Op woensdag 22 december 2010 16:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Parima, mag ik dan weer verder insinueren wat ik wil ?
Kweetniet. Ik zit bij een project wat op zijn eind loopt, dus alles moet af. En de projectmanager komt er achter dat het een zooitje is op het project, en ipv dat hij toegeeft dat het aan zijn managementcapaciteiten ligt gaat hij met vingers wijzen, en maakt bijna zijn secretaresse aan het huilen want het is allemaal haar schuld.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:29 schreef senesta het volgende:
Echt?! De lange dagen voor de vakantie zeker?
Vraag dat nou nietquote:Op woensdag 22 december 2010 17:00 schreef Kroketvulling het volgende:
Hoe kom je aan toch aan die bijzondere muzieksmaak JeePee?
Waar zeg ik dat Benny Neyman mijn smaak isquote:Op woensdag 22 december 2010 17:00 schreef Kroketvulling het volgende:
Hoe kom je aan toch aan die bijzondere muzieksmaak JeePee?
Dit dusquote:Op woensdag 22 december 2010 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vraag dat nou nietvoor je het weet worden we weer doodgegooid met zanger Petro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |