Dat lijkt me vrij logisch, maar zeker weten weet je het niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:09 schreef semexo het volgende:
En nabeeld in je oog misschien, of valse lichtsignalen die je oog genereren.
Tastbare voorwerpen kunnen ergens ingaan, niet-tastbare dingen zoals emoties en gevoelens kunnen niet ergens binnengaan, tenzij jij (dwz je niet tastbare ik) dat zo ziet, je geloof en kennis maakt je geest die je dat zo doet ervaren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:29 schreef mousy31 het volgende:
Als t licht van me af gaat heb ik t gevoel dat ik alle negatieve dingen/gevoelens etc kan lozen.
Ook emoties en gevoelens van andere mensen die bij me binnenkomen en alle stress.
precies, ik zeg dat de ts heel veel de afgelopen dagen terwijl hij naar de welbelende Vietnam films keek onderstaande gebruikte.quote:
Ik heb t gevoel dat het blauwe een energie is, maar wat voor n nee dat weet ik niet zeker en ik zou zo graag weten wat precies en of anderen dit ook hebben?quote:Op maandag 20 december 2010 02:43 schreef Saisai het volgende:
Voor mij staat blauw voor creativiteit, paars zie ik nooit (maar dat is spiritueel toch?). Ik heb het nu trouwens over aura's.
Ik denk persoonlijk dat het je eigen aura is wat jij zelf reinigt. Maar ik denk ook dat je zelf stiekem wel weet wat het zou kunnen zijn.
Ik zou dit ook wel willen kunnen, ik kan de gevoelens van anderen ook slecht kwijt en dan word ik soms ziekig.
ben je creatief trouwens?
Ten eerste zijn er heel veel mensen die energie vampier zijn zonder het zelf door te hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 11:41 schreef loop het volgende:
[..]
Tastbare voorwerpen kunnen ergens ingaan, niet-tastbare dingen zoals emoties en gevoelens kunnen niet ergens binnengaan, tenzij jij (dwz je niet tastbare ik) dat zo ziet, je geloof en kennis maakt je geest die je dat zo doet ervaren.
Gebeurtenissen roepen bepaalde gevoelens in jezelf op, het gevoel was er al maar veranderde om een situatie te begrijpen. Het is niet zo dat energieen van de ene mens op de andere overspringen, dat is energetisch vampirisme. Als je je geheugen gebruikt kun je een situatie opnieuw bekijken en de gevoelens die het oproept in jezelf analyseren en zo de negatieve reacties begrijpen en verwerken. Dat zou je beter in je trance kunnen doen dan afvragen wat licht is zonder dat er een zon (of wat voor lichtbron dan ook) aanwezig is.
Zelfhypnose en trances kunnen gevaarlijk zijn. Leer jezelf aan dat je niet meer in slaap valt (hoe verleidelijk en makkelijk het ook lijkt). Je moet namelijk wel weer door diezelfde deur en dezelfde trap weer omhoog lopen. Doe je dat niet dan is er een risico dat je vergeet wat "boven" is, dan kun je een lange tijd "onbewust" zijn, alsof je in een droomwereld bent die makkelijk een psychose kan worden. Dan start je de volgende keer weer "beneden" en zul je geloven dat je boven bent en gaat dan nog verder naar beneden (oftewel je maakt meer contact met je onderbewustzijn en kan dat mogelijk niet meer veranderen). Het enige gevaar is dat het onderbewustzijn te moeilijk is voor je dus bereid je goed voor als je dit verder wilt verkennen.
Da's zoiets als een Dementor, toch ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:35 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ten eerste zijn er heel veel mensen die energie vampier zijn zonder het zelf door te hebben.
Als je simpelweg accepteerd dat energie niet te stelen is zul je er geen last meer van hebben. Als er iets is wat ik niet wil is het wel een ander zijn of haar gevoel voelen, misschien hebben vrouwen hier minder last van/moeite mee dan mannen. Het beste is geheel geen contact maken met andermans energie, dus ook niet afsluiten dan zet je je immers ergens tegen af en maak je er alsnog contact mee. Dat werkt bij sommigen maar niet bij iedereen. Het kost wel tijd om opnieuw te leren hoe je je aandacht stuurt.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:08 schreef mousy31 het volgende:
Dat is bij Harry potter zo. Maar energie vampieren zijn gewonen mensen zoals jij en ik en sommige weten niet dat ze je energie stelen.
Dat klinkt als een wel heel erg dramaqueen-achtige manier om te zeggen dat je van sommige mensen een beetje moe wordt.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:08 schreef mousy31 het volgende:
Dat is bij Harry potter zo. Maar energie vampieren zijn gewonen mensen zoals jij en ik en sommige weten niet dat ze je energie stelen.
Ik steel wel eens energie. Mensen zijn meestal moe als ik bij ze ben, valt dit hier ook onder? Ben ik nu ook een energievampier? Hoe zet je dit uit?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:08 schreef mousy31 het volgende:
Kun je een stukje van die aura-reinigings-cd online zetten? Ik ben benieuwd wat daarop te horen isquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:17 schreef mousy31 het volgende:
Je kan je eigen aura schoonmaken , hier voor heb ik ook een aura reinigings cd,
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:35 schreef mousy31 het volgende:
Ten eerste zijn er heel veel mensen die energie vampier zijn zonder het zelf door te hebben.
Ik merk ze op omdat ik t voel. Zulke mensen wil ik niet te dicht bij me hebben staan het is onprettig en word er zeer moe van. Maar daarvoor moet ik me dan dus aflsuiten
Oh, mensen zeggen tegen mij soms ook dat ze moe van me wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:26 schreef mousy31 het volgende:
Als ik bij mn zus was werd ze heel erg moe ik scheen haar energie weg te trekken, maar werd me dat pas jaren later bewust.
Heb jij ook last van energie-vampieren dan? Of ben je er eentje?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:58 schreef _Led_ het volgende:
Zou een kruis gemaakt van duracells helpen tegen energie-vampieren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |