abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90043577
Ik heb nog nooit een duidelijk antwoord van iemand gekregen van wat het blauwe licht (soms met paars tinten) is wat ik zie als ik in trance ga. En wil graag weten of meer mensen dit hebben en-of misschien in een andere kleur. En of mensen hier weten wat het precies betekend? En wat het is dat ik zie.

Ik zelf heb er wel een gevoel over maar weet niet of het juist is ik denk dat het de energie is van God (de allesomvattende energie). Maar ik heb er ook al vaak over zitten denken, dat het misschien wel mn eigen aura is dat ik zie?

Ik zal even uitleggen hoe t in zn werk gaat:
Ik ga liggen ontspan me, en visualiseer dat ik een een trap af ga en dan een deur door en ben in trance (dit heb ik mezelf jaren geleden aangeleerd toen ik een periode niet goed kon inslapen het is een soort van zelfhypnose, normaal visualiseerde ik een jungle , lekker warm, zon en mooie bloemen en vie danl in slaap)

Maar op een geven moment zag ik dus dat blauwe licht het gaat of (in ring vorm t maakt een golvende beweging, zoals je ziet als je een steentje in t water gooit die kringen) van me af of het komt naar me toe. Zal kijken of ik een plaatje kan vinden hoe het er ongeveer uitziet....
Heb zelf maar geprobeerd het te tekenen maar helemaal perfect is t niet

Zo ziet het er ongeveer uit maar dan bewegend naar me toe of van me af.

Als t licht van me af gaat heb ik t gevoel dat ik alle negatieve dingen/gevoelens etc kan lozen.
Ook emoties en gevoelens van andere mensen die bij me binnenkomen en alle stress.

Maar als het dus op me afkomt, dan is t net of ik nieuwe energie krijg, voel me dan erg lekker, vredig en veilig, vaak val ik tijdens dat gebeuren ook in slaap en word heerlijk uitgerust wakker, voel dan dat ik meer energie heb. Ik voel me dan als nieuw, tja hoe leg ik dit uit.....
Alsof alle zorgen weg zijn , positiever en blij (opgewekt) t Lijkt wel een soort healing.....

Dit heb ik dus niet zo sterk na een gewoon hazenslaapje of na een nacht slapen.

AUB serieuze reacties, ik vraag me al zo'n 10 jaar af wat het is en heb verschillende mensen gevraagd , maar niemand wist het.....
En zoals ik net al schreef ben heel benieuwd of meer mensen dit hebben en of ze ook een bepaalde kleur zien dan......Ik zie altijd dezelfde blauwe kleur (met dus soms paars tinten)
pi_90043838
Goede Paint.

Het is een hallucinatie.
gr gr
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:31:02 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90048105
Ik zou het antwoord je schuldig moeten blijven, wel heel lekker voor je dat het zo schijnt te werken/helpen. :)
The truth was in here.
pi_90053542
Ik wou dat ik dat ook kon.
pi_90081606
Jammer dat er nog geen antwoord is van wat het nou precies is, het is dus geen hallucinatie, dat weet ik wel want dan zou ik al minstens 10 jaar hallucineren. Ik zie t dus ook alleen als ik echt in trance ga...
pi_90085767
En nabeeld in je oog misschien, of valse lichtsignalen die je oog genereren.
Veni vidi foetsie
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:20:17 #7
328492 Tilboy
Hey! You're an apple!
pi_90093180
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:09 schreef semexo het volgende:
En nabeeld in je oog misschien, of valse lichtsignalen die je oog genereren.
Dat lijkt me vrij logisch, maar zeker weten weet je het niet.

Hoe heb je je dat aangeleerd man? Dat wil ik ook! D:
AFCA CBS
pi_90143612
Zelfhypnose is heel makkelijk aan te leren, maar ik weet niet of t zonder gevaar is.
Ik blijf er zelf dus niet in hangen ofzo. Hoe het bij mij werkt staat in de OP

Ik weet echt niet zeker wat het is.... en t is niet altijd hetzelfde de ene keer zit er meer paars in als de andere keer, en t golft als water
  maandag 20 december 2010 @ 02:43:24 #9
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_90161263
Voor mij staat blauw voor creativiteit, paars zie ik nooit (maar dat is spiritueel toch?). Ik heb het nu trouwens over aura's.

Ik denk persoonlijk dat het je eigen aura is wat jij zelf reinigt. Maar ik denk ook dat je zelf stiekem wel weet wat het zou kunnen zijn.
Ik zou dit ook wel willen kunnen, ik kan de gevoelens van anderen ook slecht kwijt en dan word ik soms ziekig.

ben je creatief trouwens? :)
O+
pi_90168625
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:29 schreef mousy31 het volgende:
Als t licht van me af gaat heb ik t gevoel dat ik alle negatieve dingen/gevoelens etc kan lozen.

Ook emoties en gevoelens van andere mensen die bij me binnenkomen en alle stress.
Tastbare voorwerpen kunnen ergens ingaan, niet-tastbare dingen zoals emoties en gevoelens kunnen niet ergens binnengaan, tenzij jij (dwz je niet tastbare ik) dat zo ziet, je geloof en kennis maakt je geest die je dat zo doet ervaren.

Gebeurtenissen roepen bepaalde gevoelens in jezelf op, het gevoel was er al maar veranderde om een situatie te begrijpen. Het is niet zo dat energieen van de ene mens op de andere overspringen, dat is energetisch vampirisme. Als je je geheugen gebruikt kun je een situatie opnieuw bekijken en de gevoelens die het oproept in jezelf analyseren en zo de negatieve reacties begrijpen en verwerken. Dat zou je beter in je trance kunnen doen dan afvragen wat licht is zonder dat er een zon (of wat voor lichtbron dan ook) aanwezig is.

Zelfhypnose en trances kunnen gevaarlijk zijn. Leer jezelf aan dat je niet meer in slaap valt (hoe verleidelijk en makkelijk het ook lijkt). Je moet namelijk wel weer door diezelfde deur en dezelfde trap weer omhoog lopen. Doe je dat niet dan is er een risico dat je vergeet wat "boven" is, dan kun je een lange tijd "onbewust" zijn, alsof je in een droomwereld bent die makkelijk een psychose kan worden. Dan start je de volgende keer weer "beneden" en zul je geloven dat je boven bent en gaat dan nog verder naar beneden (oftewel je maakt meer contact met je onderbewustzijn en kan dat mogelijk niet meer veranderen). Het enige gevaar is dat het onderbewustzijn te moeilijk is voor je dus bereid je goed voor als je dit verder wilt verkennen.

[ Bericht 10% gewijzigd door loop op 20-12-2010 11:56:58 ]
pi_90173375
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Goede Paint.

Het is een hallucinatie.
precies, ik zeg dat de ts heel veel de afgelopen dagen terwijl hij naar de welbelende Vietnam films keek onderstaande gebruikte. }) ;)

Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  maandag 20 december 2010 @ 13:33:07 #12
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_90173475
edit: hitchhikers guide to the galaxy is leuk, maar nee.

[ Bericht 49% gewijzigd door jogy op 20-12-2010 14:02:35 ]
zzz
pi_90247787
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 02:43 schreef Saisai het volgende:
Voor mij staat blauw voor creativiteit, paars zie ik nooit (maar dat is spiritueel toch?). Ik heb het nu trouwens over aura's.

Ik denk persoonlijk dat het je eigen aura is wat jij zelf reinigt. Maar ik denk ook dat je zelf stiekem wel weet wat het zou kunnen zijn.
Ik zou dit ook wel willen kunnen, ik kan de gevoelens van anderen ook slecht kwijt en dan word ik soms ziekig.

ben je creatief trouwens? :)
Ik heb t gevoel dat het blauwe een energie is, maar wat voor n nee dat weet ik niet zeker en ik zou zo graag weten wat precies en of anderen dit ook hebben?

Je kan je eigen aura schoonmaken , hier voor heb ik ook een aura reinigings cd, maar die heb ik inmiddels niet meer nodig omdat het dus bij mij op deze manier met dat licht ook heel goed lukt.
En ja k ben creatief, en nog technisch ook. Ik tekende altijd graag maar daar komt het de laatste tijd niet meer van. Ik teken abstract, t word iets of niets

Een tip die ik voor je heb is een hele simpele, zo ben ik ook begonnen om overtollige energieen en alle negatieviteit kwijt te raken.
Lekker onder een warme douche gaan staan, je hoofd onder de straal en je visualisreren dat alle zorgen met t water t putje ingaan en weg zijn....

Later ben ik dus die aura schoonmaak cd gaan gebruiken en tussen door de trance. En tegenwoordig sluit ik me meer af ( wit licht om je heen visualiseren als je bijv gaat winkelen ofzo)dus ga niet zo vaak meer in trance.

[ Bericht 0% gewijzigd door mousy31 op 21-12-2010 19:35:49 ]
pi_90248726
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:41 schreef loop het volgende:

[..]

Tastbare voorwerpen kunnen ergens ingaan, niet-tastbare dingen zoals emoties en gevoelens kunnen niet ergens binnengaan, tenzij jij (dwz je niet tastbare ik) dat zo ziet, je geloof en kennis maakt je geest die je dat zo doet ervaren.

Gebeurtenissen roepen bepaalde gevoelens in jezelf op, het gevoel was er al maar veranderde om een situatie te begrijpen. Het is niet zo dat energieen van de ene mens op de andere overspringen, dat is energetisch vampirisme. Als je je geheugen gebruikt kun je een situatie opnieuw bekijken en de gevoelens die het oproept in jezelf analyseren en zo de negatieve reacties begrijpen en verwerken. Dat zou je beter in je trance kunnen doen dan afvragen wat licht is zonder dat er een zon (of wat voor lichtbron dan ook) aanwezig is.

Zelfhypnose en trances kunnen gevaarlijk zijn. Leer jezelf aan dat je niet meer in slaap valt (hoe verleidelijk en makkelijk het ook lijkt). Je moet namelijk wel weer door diezelfde deur en dezelfde trap weer omhoog lopen. Doe je dat niet dan is er een risico dat je vergeet wat "boven" is, dan kun je een lange tijd "onbewust" zijn, alsof je in een droomwereld bent die makkelijk een psychose kan worden. Dan start je de volgende keer weer "beneden" en zul je geloven dat je boven bent en gaat dan nog verder naar beneden (oftewel je maakt meer contact met je onderbewustzijn en kan dat mogelijk niet meer veranderen). Het enige gevaar is dat het onderbewustzijn te moeilijk is voor je dus bereid je goed voor als je dit verder wilt verkennen.
Ten eerste zijn er heel veel mensen die energie vampier zijn zonder het zelf door te hebben.
Ik merk ze op omdat ik t voel. Zulke mensen wil ik niet te dicht bij me hebben staan het is onprettig en word er zeer moe van. Maar daarvoor moet ik me dan dus aflsuiten
En wel degelijk dat er energie overdrachten plaats vinden....Kom maar eens in een ruimte waar iedereen verdrietig is, die energie komt bij je binnen en je zult je ook zo gaan voelen.
Vroeger als ik naar de kroeg ging (voordat ik wist hoe me af te sluiten) kwamen mensen hun emoties bij me binnen, die vent naast me zat te lachen, maar ik voelde dat ie niet blij was en zei dat, die vent schrok en zei hoe weet jij dat??? Dus heb ook geleerd om maar niks meer tegen mensen te zeggen...ze schrikken
Tegenwoordig heb ik overal niet zoveel last meer van d.m.v het afsluiten/ het ouder worden en het beter weten hoe ermee om te gaan.
Het in trance gaan gaat soms ook geheel automatisch als ik in bed lig, ik kan de slaap niet tegenhouden ik zak gewoon in een fijne rustige slaap. Vaak kan ik me de volgende morgen niks van mn dromen herinneren en dit vind ik prettig, want ik had meestal nachtmerries

Ook bij de zelfhypnose val ik in slaap dat is nou juist de bedoeling, het heeft me heel veel tijd gekost voordat het werkte. Ik las t ooit eens in een libelle en ben het gaan oefenen. Echt puur voor t in slaap vallen. Was nooit de bedoeling omdat blauwe licht te gaan zien, dat kwam vanzelf, Ik word altijd gewoon weer wakker met beide benen op de grond, ben nog nooit terug de trap opgegaan.....En ik doe dit nou toch al zo'n 10 tot 12 jaar...

Ik sta heel veel in contact met mn onderbewuste altijd al zo geweest. Echt vertrouwen op mn brain kan ik niet want t twijfelt altijd (soort wellus nietus en mn gevoel doet dat niet) al ben ik wel intelligent IQ score van 128. Officieel getest bij psychologe.
Misschien dat het ermee te maken heeft dat ik waterman ben en ascendant weegschaal heb.....2x element lucht
  woensdag 22 december 2010 @ 09:24:52 #15
31101 _Led_
pi_90276756
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:35 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Ten eerste zijn er heel veel mensen die energie vampier zijn zonder het zelf door te hebben.
Da's zoiets als een Dementor, toch ?
zzz
pi_90282232
Dat is bij Harry potter zo. Maar energie vampieren zijn gewonen mensen zoals jij en ik en sommige weten niet dat ze je energie stelen.
pi_90285221
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:08 schreef mousy31 het volgende:
Dat is bij Harry potter zo. Maar energie vampieren zijn gewonen mensen zoals jij en ik en sommige weten niet dat ze je energie stelen.
Als je simpelweg accepteerd dat energie niet te stelen is zul je er geen last meer van hebben. Als er iets is wat ik niet wil is het wel een ander zijn of haar gevoel voelen, misschien hebben vrouwen hier minder last van/moeite mee dan mannen. Het beste is geheel geen contact maken met andermans energie, dus ook niet afsluiten dan zet je je immers ergens tegen af en maak je er alsnog contact mee. Dat werkt bij sommigen maar niet bij iedereen. Het kost wel tijd om opnieuw te leren hoe je je aandacht stuurt.

Twijfel heeft ook iets positiefs, de functie van twijfel is het bekijken van alle kanten van een situatie. Veel mensen willen alles snel snel snel en hebben meteen hun oordeeltje klaar, maar twijfelaars willen eerst meer zien van iets voordat er een definitief oordeel wordt gemaakt. Dat kan lang duren maar is uiteindelijk wel duurzamer dan direct een mening formuleren en dan geloven dat je er alles van af weet.
pi_90285604
Ik loop altijd te wikken en te wegen, geloof nooit iets zomaar direct en ook niet als het geschreven staat...laat altijd mn gevoel erover gaan , nadat ik dus met mn hoofd ermee bezig ben geweest en kom door mn gevoel/intuitie dan tot een conclussie.

Dat ik weet dat anderen het soms niet doorhebben dat ze je energie "stelen" is omdat het mij vroeger zelf overkwam. Als ik bij mn zus was werd ze heel erg moe ik scheen haar energie weg te trekken, maar werd me dat pas jaren later bewust. Gelukkig heb ik er geen last meer van en dat afsluiten werkt voor mij heel goed, k heb mn eigen weg daarin gevonden. En kan zo normaal leven zonder hyper gevoellig te zijn.
Ben vanaf mn 15e ofzo bezig met spiritualiteit en heb in 21 jaar tijd veel geleerd. Vooral door eigen ervaringen en dat ik altijd met mn moeder overal over kon praten.
  woensdag 22 december 2010 @ 13:40:45 #19
31101 _Led_
pi_90286313
quote:
Dat klinkt als een wel heel erg dramaqueen-achtige manier om te zeggen dat je van sommige mensen een beetje moe wordt.

Is iemand die je niet mag dan "een geluks-vampier" ?

:)
zzz
  woensdag 22 december 2010 @ 14:23:33 #20
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_90288543
quote:
Ik steel wel eens energie. Mensen zijn meestal moe als ik bij ze ben, valt dit hier ook onder? Ben ik nu ook een energievampier? Hoe zet je dit uit?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 22 december 2010 @ 14:42:50 #21
31101 _Led_
pi_90289471
Mijn neefje is een snoepjes-vampier.
zzz
  woensdag 22 december 2010 @ 15:50:49 #22
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_90292856
interessant

* Saisai knuffelt mousy31 :)
O+
  donderdag 23 december 2010 @ 09:50:39 #23
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90331215
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:17 schreef mousy31 het volgende:
Je kan je eigen aura schoonmaken , hier voor heb ik ook een aura reinigings cd,
Kun je een stukje van die aura-reinigings-cd online zetten? Ik ben benieuwd wat daarop te horen is :)!

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:35 schreef mousy31 het volgende:
Ik merk ze op omdat ik t voel. Zulke mensen wil ik niet te dicht bij me hebben staan het is onprettig en word er zeer moe van. Maar daarvoor moet ik me dan dus aflsuiten
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:26 schreef mousy31 het volgende:
Als ik bij mn zus was werd ze heel erg moe ik scheen haar energie weg te trekken, maar werd me dat pas jaren later bewust.
Oh, mensen zeggen tegen mij soms ook dat ze moe van me worden :{. Ze zeggen dat dat komt omdat ik soms een beetje druk ben :@, maar dat is dus blijkbaar niet zo, want ik ben dus gewoon een energie-vampier?

Klinkt wel wat leuker moet ik zeggen :). Als mensen nu gaan zeggen dat ik een beetje rustig moet doen, omdat ze anders moe van me worden, zeg ik gewoon:

" :{w Ja eh, daar kan ik niks aan doen hoor, ik ben gewoon een energie-vampier, leer je er maar voor afsluiten."
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 23 december 2010 @ 09:58:06 #24
31101 _Led_
pi_90331405
Zou een kruis gemaakt van duracells helpen tegen energie-vampieren ?
zzz
  donderdag 23 december 2010 @ 10:01:19 #25
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90331487
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:58 schreef _Led_ het volgende:
Zou een kruis gemaakt van duracells helpen tegen energie-vampieren ?
Heb jij ook last van energie-vampieren dan? Of ben je er eentje?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')