Je blaft het topic (=haar) even volquote:
quote:
Sta je wijd open?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je blaft het topic (=haar) even vol
quote:
quote:
Is niet WIJD! maar wel lastig op zijn tijd.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Minthyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
1 scherm, mijn kleine oude 17 inch SR. En FOK!/msn etc. op mijn 24 inch.quote:Op zondag 19 december 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier eigenlijk net zo... Laptop met van alles en nog (oa FOK!), scherm eraan met SR
wehehehequote:
quote:
ja! en daarna laat ik ze die kots opeten, weer uitkotsen, weer opeten en daarna pentreer ik ze in hun oogholtes met een drilboor alvorens ik ze weer laat kotsen!quote:
quote:
Oeh, een echt fan dus!!quote:Op zondag 19 december 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja! en daarna laat ik ze die kots opeten, weer uitkotsen, weer opeten en daarna pentreer ik ze in hun oogholtes met een drilboor alvorens ik ze weer laat kotsen!
BAH... zeker de paus.quote:Op zondag 19 december 2010 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gaat makkelijker als ie wijd open staat
Valt wel mee vind ik.quote:Op zondag 19 december 2010 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hertentamens zijn voor domme mensen
Katja en Ellen?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja! en daarna laat ik ze die kots opeten, weer uitkotsen, weer opeten en daarna pentreer ik ze in hun oogholtes met een drilboor alvorens ik ze weer laat kotsen!
na liefs uit londen had Paskal wmb zn stem mogen verliezen!quote:
quote:
Trusten.quote:
trusten! en doe peaceman de groten!quote:
quote:
Thnx en zal ik doen. Hij zit naast me...quote:Op zondag 19 december 2010 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten! en doe peaceman de groten!
Echte bazen FOK!ken en kijken in het donker.quote:Op zondag 19 december 2010 23:32 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]vergeten dat ik nog een oude had
al lang geloof ik..quote:Op zondag 19 december 2010 23:32 schreef JaneDoe het volgende:
is die zingo nu afgelopen? is helemaal langs me heen gegaan
we will rock you meebrullen en dat was t?
Of zijn stembanden in een kattebel naar Praag mogen sturenquote:Op zondag 19 december 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
na liefs uit londen had Paskal wmb zn stem mogen verliezen!
Ik dacht altijd dat het een heavy metal band is.quote:Op zondag 19 december 2010 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Pendulum....
Die hebben ook een liedje dat TheVulture heet
Vandaar je username?quote:Op zondag 19 december 2010 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Pendulum....
Die hebben ook een liedje dat TheVulture heet
Of een betere tekstschrijver kunnen zoeken.quote:Op zondag 19 december 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
na liefs uit londen had Paskal wmb zn stem mogen verliezen!
wehehehequote:Op zondag 19 december 2010 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Of zijn stembanden in een kattebel naar Praag mogen sturen
quote:Op zondag 19 december 2010 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een heavy metal band is.
Dit vind ik echt afgrijselijk.
Komt ook door de snelheid.quote:
Meer posten dan.quote:
Wacht even hoor, die herrie staat zo hard, ik versta er niks van.quote:
of beide! dat ie dan die betere teksten niet kan zingen!quote:Op zondag 19 december 2010 23:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of een betere tekstschrijver kunnen zoeken.
Nee da's een leuke bijkomstigheidquote:
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 23:33 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wacht even hoor, die herrie staat zo hard, ik versta er niks van.
huh?quote:Op zondag 19 december 2010 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
. Jon gisteravond nog gehoord?
quote:
Heyquote:
Ouwerukker.quote:
quote:
Ace of Base is er nu op!quote:
All That She Wantsquote:
quote:
Pendulum is goeie muziek!quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ace of Base is er nu op!
daar had ik vroeger een heuptasje van
quote:Op zondag 19 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ace of Base is er nu op!
Waarom lig ik hier helemaal van in een deuk.quote:Op zondag 19 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ace of Base is er nu op!
Wijvengezijk.quote:
Nee, helaas, had een feest.quote:Op zondag 19 december 2010 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
. Jon gisteravond nog gehoord?
en een poster van die blonde, Malin, boven mn bed. en dat was al voor ik wist wat fappen was!quote:
Omdat hij een man isquote:Op zondag 19 december 2010 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom lig ik hier helemaal van in een deuk.
Geeft niet.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en een poster van die blonde, Malin, boven mn bed. en dat was al voor ik wist wat fappen was!
quote:
John ookquote:
oeh oeh ah ah gehalte.quote:
Dit kreeg ik nog mee...quote:Op zondag 19 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ace of Base is er nu op!
wat een lelijke foto'squote:
quote:
gadverdedekkersquote:Op zondag 19 december 2010 23:36 schreef Waalwijker het volgende:
En speciaal voor de mensen die een zuigende internet verbinding hebben of op hun telefoon dit topic aanschouwen:
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel even beuken..quote:Op zondag 19 december 2010 23:36 schreef CindieY het volgende:
Nou, kom nu maar even op met die beukende platen, even nodig
Rot es op met die draak. M'n hoornvlies splijt ervan.quote:Op zondag 19 december 2010 23:36 schreef Waalwijker het volgende:
En speciaal voor de mensen die een zuigende internet verbinding hebben of op hun telefoon dit topic aanschouwen:
[ afbeelding ]
Een heuptasje, daar moet het misgegaan zijn _o-quote:Op zondag 19 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ace of Base is er nu op!
quote:Op zondag 19 december 2010 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een heuptasje, daar moet het misgegaan zijn _o-
Je bent zo'n held hè.quote:Op zondag 19 december 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rot es op met die draak. M'n hoornvlies splijt ervan.
quote:Op zondag 19 december 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ga eerst maar ff naar biologieles.
Vrouwen he.quote:
Ik heb ineens een vagine.quote:Op zondag 19 december 2010 23:36 schreef Waalwijker het volgende:
[ afbeelding ]
Welke school zit je?quote:Op zondag 19 december 2010 23:35 schreef Proletariaat het volgende:
Blergh, dat wordt afzien morgenochtend
en dit nummer
Zie je wel... die blonde was een chagrijnquote:
hoezo mis? niks mis mee toch? zo'n mooie witte met zwarte letters. Ace of Base stond eropquote:Op zondag 19 december 2010 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 23:36 schreef Waalwijker het volgende:
Nou, hé doe je het tochquote:
en nu heb je mensen met een turken tasjequote:Op zondag 19 december 2010 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 23:37 schreef Cee het volgende:
Misschien ligt het aan het gebrek aan slaap maar de tranen biggelen over m'n wangen vanwege het heuptasje van Ace of Base.![]()
Wat de neuk is dat op jouw UI?quote:Op zondag 19 december 2010 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en nu heb je mensen met een turken tasje
wehehehequote:
quote:
zuig.quote:
Dikke groothoek fail weerquote:
Misschien ligt het aan het gebrek aan slaap maar de tranen biggelen over m'n wangen vanwege het heuptasje van Ace of Base.![]()
tets.quote:
graag gedaan schat!quote:Op zondag 19 december 2010 23:37 schreef Cee het volgende:
Wie isdat?quote:
Whehe.quote:Op zondag 19 december 2010 23:37 schreef Cee het volgende:
wies die rechter?quote:
Goedemiddag.quote:Op zondag 19 december 2010 23:38 schreef Allrounder het volgende:
[ afbeelding ]
Even dit topic redden.
GoedeMIDDAG.quote:Op zondag 19 december 2010 23:38 schreef Allrounder het volgende:
[ afbeelding ]
Even dit topic redden.
Oh hij doet het nogquote:Op zondag 19 december 2010 23:38 schreef Allrounder het volgende:
[ afbeelding ]
Even dit topic redden.
Showmastersquote:Op zondag 19 december 2010 23:38 schreef Cee het volgende:
Ik ken die jingle van Showmasters nog! Je bent allleeeeees!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
jemig, vanavond gaat Annemiek bellen met mijn jeugdidool! Ace of BAse! ik kocht cd's, alle hitkrants, had posters, een grote kartonnen cd-hoes en een heuptasje
quote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef Waalwijker het volgende:
100% biologisch vleesch.
[ afbeelding ]
Naakte mannen wel goed?quote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef CindieY het volgende:
Zeg, zullen we eens niet naakte vrouwen posten?
Jawohl.quote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef CindieY het volgende:
Zeg, zullen we eens niet naakte vrouwen posten?
quote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef Cee het volgende:
Ga met je gefrustreerde harsens in Het Keldertje zitten, Waalwijker.
Carlo Strijk niet te vergeten!quote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Showmasters
Jochem van Gelder.... Marja van der Toorn aka Sugar Lee Hooper... Willem Bol... Rolf Wouters..... allemaal uit dat programma
quote:
Godverdomme, hoe heet zij?quote:
Met de Pechvogel!quote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Showmasters
Jochem van Gelder.... Marja van der Toorn aka Sugar Lee Hooper... Willem Bol... Rolf Wouters..... allemaal uit dat programma
hoe weet je dat allemaal? die kartonnen cdhoes had ik idd! en mijn eerste hitkrant bevatte deel 1 van de ace of base special!quote:
Ga jij een leven zoeken ipv mensen te beledigen.quote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef Cee het volgende:
Ga met je gefrustreerde harsens in Het Keldertje zitten, Waalwijker.
quote:
Waar?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Met de Pechvogel!Daar was ik doodnerveus voor. Ik schrok me altijd rot van dat beest, kwam opeens in beeld.
quote:
Oja, niet aan gedacht.quote:
Hmm. Wat zal ik hierop antwoorden? Ik denk een beleefd "Neen, dank u."quote:Op zondag 19 december 2010 23:41 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ga jij een leven zoeken ipv mensen te beledigen.
dat moet mijn moeder nu nog wel eens na! prachtig!quote:
Dat zat toch ook een tijd in EW?quote:
quote:
dat dus!quote:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)6.wma?start=02:35:37quote:Op zondag 19 december 2010 23:42 schreef Feivel1 het volgende:
Die Ekdom klinkt als Westbroek als ie zingt..
Wat ben jij stoer zeg. Pfff, ik ben echt zo onder de indruk.quote:Op zondag 19 december 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Hmm. Wat zal ik hierop antwoorden? Ik denk een beleefd "Neen, dank u."
Ik ga gelijk kijkenquote:Op zondag 19 december 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaaaaa!Zou er nog iets van op youtube staan?
DE BILLEN VAN PIPO!!quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaaaaa!Zou er nog iets van op youtube staan?
Hmm, vind er geen kont aan!! Mama appelsapje dat erin zit, is dan wel weer geinigquote:
Met mijn grote groene badjas die ik nu aan heb zie ik er uit als een baas. Nou ja, een bazin dan.quote:Op zondag 19 december 2010 23:43 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat ben jij stoer zeg. Pfff, ik ben echt zo onder de indruk.
Nu boodschappen doen?quote:Op zondag 19 december 2010 23:44 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ff boodschappen doen, tot het volgende topic
Zeker!quote:Op zondag 19 december 2010 23:44 schreef borisz het volgende:
Gitaarmuziek.
Dit mag Domien best een keertje draaien tijden @work
Avondwinkel?quote:Op zondag 19 december 2010 23:44 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ff boodschappen doen, tot het volgende topic
de billen van pipo ook!quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 23:44 schreef borisz het volgende:
Gitaarmuziek.
Dit mag Domien best een keertje draaien tijden @work
Jou zondagavond is echt rock 'n roll zo te horen.quote:Op zondag 19 december 2010 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Met mijn grote groene badjas die ik nu aan heb zie ik er uit als een baas. Nou ja, een bazin dan.
quote:
lekker man!quote:
haijeeeequote:Op zondag 19 december 2010 23:46 schreef alors het volgende:
nog zo'n schijtnummer er achteraan, ik ben weg.
Het is Barbraquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |