Met de Pechvogel!quote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Showmasters
Jochem van Gelder.... Marja van der Toorn aka Sugar Lee Hooper... Willem Bol... Rolf Wouters..... allemaal uit dat programma
hoe weet je dat allemaal? die kartonnen cdhoes had ik idd! en mijn eerste hitkrant bevatte deel 1 van de ace of base special!quote:
Ga jij een leven zoeken ipv mensen te beledigen.quote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef Cee het volgende:
Ga met je gefrustreerde harsens in Het Keldertje zitten, Waalwijker.
quote:
Waar?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Met de Pechvogel!Daar was ik doodnerveus voor. Ik schrok me altijd rot van dat beest, kwam opeens in beeld.
quote:
Oja, niet aan gedacht.quote:
Hmm. Wat zal ik hierop antwoorden? Ik denk een beleefd "Neen, dank u."quote:Op zondag 19 december 2010 23:41 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ga jij een leven zoeken ipv mensen te beledigen.
dat moet mijn moeder nu nog wel eens na! prachtig!quote:
Dat zat toch ook een tijd in EW?quote:
quote:
dat dus!quote:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)6.wma?start=02:35:37quote:Op zondag 19 december 2010 23:42 schreef Feivel1 het volgende:
Die Ekdom klinkt als Westbroek als ie zingt..
Wat ben jij stoer zeg. Pfff, ik ben echt zo onder de indruk.quote:Op zondag 19 december 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Hmm. Wat zal ik hierop antwoorden? Ik denk een beleefd "Neen, dank u."
Ik ga gelijk kijkenquote:Op zondag 19 december 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaaaaa!Zou er nog iets van op youtube staan?
DE BILLEN VAN PIPO!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |