staat jouw fragment al online?quote:Op zondag 19 december 2010 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb Giel beloofd dat ik ging nachtbraken maar dat gaat 'm niet worden vrees ik. Moet morgen weer om half 7 op.
Ik moet om half 8 weer op, ik denk dat ik dan om 7 uur alsnog in slaap val.quote:
extra reden om mij mn gang te laten gaan! mits je 18+ bent natuurlijk!quote:Op zondag 19 december 2010 23:22 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb geen liefje, en merk het zelf maar al te goed
jawel, maar mijn vraag had met borsten te makenquote:
Ik blijf, of ben ik niet leuk?quote:Op zondag 19 december 2010 23:22 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De HE-LE nacht, dus hopen dat hier wat leuke mensen zijn.
Heb je de batterijen wel opgeladen?quote:Op zondag 19 december 2010 23:22 schreef porsche1 het volgende:
Ik kan zometeen ineens even weg zijn. je weet wel.Dingen doen.
![]()
tetterdetet.quote:Op zondag 19 december 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
extra reden om mij mn gaan te laten gaan! mits je 18+ bent natuurlijk!
[..]
jawel, maar mijn vraag had met borsten te maken
quote:Op zondag 19 december 2010 23:23 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Heb je de batterijen wel opgeladen?
Dat heb ik ook altijd! Dan zeg ik dat ik ga slapen, dan kom ik iets later weer terugquote:Op zondag 19 december 2010 23:22 schreef porsche1 het volgende:
Ik kan zometeen ineens even weg zijn. je weet wel.Dingen doen.
![]()
Ik wil ookquote:
waarheid!quote:Op zondag 19 december 2010 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd! Dan zeg ik dat ik ga slapen, dan kom ik iets later weer terug
Ja, ik kan niet slapen.quote:Op zondag 19 december 2010 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd! Dan zeg ik dat ik ga slapen, dan kom ik iets later weer terug
Ik heb er nog een alleen die is 50x50x50 grootquote:
Ik wil Brabant wel horen live... maar moet ook naar bedquote:Op zondag 19 december 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik ook wel een tijdje blijf... want Guus
quote:
Brabantquote:Op zondag 19 december 2010 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil Brabant wel horen live... maar moet ook naar bed
Ik ook. Gebeurt zeker pas rond een uur of 3.quote:Op zondag 19 december 2010 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil Brabant wel horen live... maar moet ook naar bed
quote:
quote:
quote:
hertentamens zijn voor domme mensenquote:Op zondag 19 december 2010 23:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Mensen met vakantie. Hertentamens
.
Minthyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
quote:
quote:
ik ook voor jou hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |