Jammer. Ik zie het wel, heb toch vakanti.quote:Op zondag 19 december 2010 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet te lang meer....uiterlijk een uurtje of half 1
quote:Op zondag 19 december 2010 23:21 schreef Waalwijker het volgende:
Wanneer komt Johan Derksen als slaapgast?
alles schiet zo snel voorbij dat ik steeds maar met een half oog kijkquote:Op zondag 19 december 2010 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]wtf! Origineel is het wel.
Nee, dit is mijn hamster. Die als een ware Jimi Hendrix de snaren van d'r kooi bespeelt met haar tanden. Ze maakt daarbij ook net zoveel herrie als Jimi op z'n gitaar.
Ik heb Giel beloofd dat ik ging nachtbraken maar dat gaat 'm niet worden vrees ik. Moet morgen weer om half 7 op.quote:Op zondag 19 december 2010 23:20 schreef porsche1 het volgende:
Tot hoe laat gaan jullie allemaal door?
ik wil aan haar borsten zitten! niet met mijn 25cm zwans haar rabarberbladeren swaffelen! bah dago, bah!quote:
Ik heb liever mijn bed.quote:Op zondag 19 december 2010 23:21 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon op mijn bureaustoel
Heb geen idee dus.
Iets na 0u.quote:Op zondag 19 december 2010 23:20 schreef porsche1 het volgende:
Omdat er meer mensen smsenquote:
Pearl.quote:Op zondag 19 december 2010 23:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jouw UI een hamster is die door de tralies bijt
Ik zag er een cupcake (met aardbei enzo) in met van die chocoladestrepen
Kun je mooi in een keer doorgaanquote:Op zondag 19 december 2010 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb Giel beloofd dat ik ging nachtbraken maar dat gaat 'm niet worden vrees ik. Moet morgen weer om half 7 op.
En Gijpquote:Op zondag 19 december 2010 23:21 schreef Waalwijker het volgende:
Wanneer komt Johan Derksen als slaapgast?
Duurt soms heel lang.quote:
Uiteindelijk iets van 1 miljoen zoveel.quote:Op zondag 19 december 2010 23:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, vertel eens. Heb hier geen internet.
Haal een nachtje door.quote:Op zondag 19 december 2010 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb Giel beloofd dat ik ging nachtbraken maar dat gaat 'm niet worden vrees ik. Moet morgen weer om half 7 op.
Je vindt sex niet leuk?quote:Op zondag 19 december 2010 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil aan haar borsten zitten! niet met mijn 25cm zwans haar rabarberbladeren swaffelen! bah dago, bah!
Ik heb geen liefje, en merk het zelf maar al te goedquote:
De HE-LE nacht, dus hopen dat hier wat leuke mensen zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 23:20 schreef porsche1 het volgende:
Dat kan ook ja.quote:Op zondag 19 december 2010 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Meestal komt het helemaal niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |