Conducteur is het visitekaartje van het bedrijf..quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:13 schreef Ascendancy het volgende:
Er is een groot verschil tussen een conducteur en een consultant.
Jij bent de directe vertegenwoordiging van de directie, een conducteur is dat niet.
Maar niet de vertegenwoordiger van. Als consultant ben je direct betrokken bij het regelen van de zaken. Een conducteur kan je enkel verwijten dat hij de deuren niet wil sluiten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Conducteur is het visitekaartje van het bedrijf..
hehe idd..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:27 schreef ghizzer het volgende:
dankzij het winterweer wel weer wat meer variatie op de lijn Deventer - Almelo - Hengelo - Twente. Afgelopen dagen al in een VIRM en een DRM (tenminste.. een 1700-serie met oude dubbeldekkers.. sorry.. ben niet zo into de afkortingen) al gehad.. ook al eea aan Mat64 gezien..
Hebben ze daar ook eens fatsoenlijk matquote:
Inderdaad, relativeren noem je dat. Onder deze omstandigheden valt een half uur vertraging gewoon hartstikke mee, het had véél erger kunnen zijn. Veel reizigers zijn vandaag jaloers op jou! Dus niet zeuren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dus omdat een ander vier uur in een weiland heeft gestaan doet de vertraging die ik heb opgelopen er niet meer toe?
Wat een dooddoener, met zo'n redenatie zou je dus nooit mogen klagen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef ReisT het volgende:
[..]
Inderdaad, relativeren noem je dat. Onder deze omstandigheden valt een half uur vertraging gewoon hartstikke mee, het had véél erger kunnen zijn. Veel reizigers zijn vandaag jaloers op jou! Dus niet zeuren.
"De kinderen in <land A> hebben honger. De kindjes in <land B> hebben ook honger en ook nog eens last van een muggenplaag, dus de kinderen in <land A> moeten maar niet zeuren en tevreden zijn dat ze slechts honger hebben."quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef ReisT het volgende:
[..]
Inderdaad, relativeren noem je dat. Onder deze omstandigheden valt een half uur vertraging gewoon hartstikke mee, het had véél erger kunnen zijn. Veel reizigers zijn vandaag jaloers op jou! Dus niet zeuren.
Ik ben het met beide partijen wel eens. Het had inderdaad erger kunnen zijn, maar dat betekent niet meteen dat het dan meteen minder kut is. Om het zo maar even te zeggenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:08 schreef greavy het volgende:
En eigenlijk kan ik ReisT wel gelijk geven..
Die mogen ze dan wel weer in hun reet stoppen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:32 schreef James1988 het volgende:
"... onze excuses voor het ongemak"
Jah, leuk als je op een station bent met een hokje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:12 schreef Ascendancy het volgende:
Ik snap alleen niet wat er zo erg is aan 45 minuutjes vertraging. Doe wat nuttigs in die tijd, lees de krant, werk documenten door.
Of heb daarom, net als ik, altijd een boek bij je, zodat je lekker kan lezen.
Volledig mee eens. Maar is dat ook in de RB?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef James1988 het volgende:
Al is het alleen maar voor het beleefd zijn.
Ik vind de omroepen van Deutsche Bahn erg netjes, misschien een tikje lang maar wel erg netjes. Welkom heten, aansluitingen omroepen, fijne dag wensen, enz. Dat is wel iets heel anders dan "Lent" of "Best" wat er bij ons soms uitgeroggeld wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |