nee ik ben een manquote:Op zondag 19 december 2010 20:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waren dat jouw tieten net bij die brievenbus
Ja die heb je natuurlijk gemist hequote:Op zondag 19 december 2010 20:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee ik ben een man
wat was er dan met tieten?
Oh há, nou dan loop ik achter. Maar ben toch benieuwd waarom juist zij en niet één van hen minder en juist een dj erin die nog nooit heeft meegedaan.quote:Op zondag 19 december 2010 20:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, was altijd al zo. behalve de eerste 2 jaar geloof ik..
quote:Op zondag 19 december 2010 20:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Iemand nog meegekregen dat er om de hoek bij het huis vannacht 2 mensen zijn neergeknald?
Liepen gisternacht behoorlijk wat dubieuze gasten rond in die straatjes, dus verbaasd me eigenlijk niet eens
een slecht uitgepakt idee?quote:Op zondag 19 december 2010 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
Alleen in 2006 en 2007 mochten de luisteraars zelf bepalen wie er in het huis kwamen...
(iig was het maar 2 jaar en 1 daarvan was 2007)
EINDHOVUHHH DE GEKSTEquote:Op zondag 19 december 2010 20:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Iemand nog meegekregen dat er om de hoek bij het huis vannacht 2 mensen zijn neergeknald?
Liepen gisternacht behoorlijk wat dubieuze gasten rond in die straatjes, dus verbaasd me eigenlijk niet eens
Mooi tochquote:Op zondag 19 december 2010 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
Even eten en we zijn een topic verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |