En mij niet quoten he pfffquote:Op zondag 19 december 2010 19:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eminem - Lose Yourself.
Nicequote:Op zondag 19 december 2010 19:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eminem - Lose Yourself.
quote:Op zondag 19 december 2010 19:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eminem - Lose Yourself.
Dat is dan wel weer jammer. Dat is juist de plek waar het druk moet zijn...quote:Op zondag 19 december 2010 19:59 schreef tdrone het volgende:
hoi net terug van het glazen huis was echt druuuuk (brievenbus viel wel mee...)
was wel een gezellig sfeertje?quote:Op zondag 19 december 2010 19:59 schreef tdrone het volgende:
De gemiddelde 3fm luisteraar zonder smaakquote:Op zondag 19 december 2010 19:59 schreef Nuchterheid het volgende:
Wie vraagt die afschuwelijke nummer in vredesnaam aan
vorig jaar ookquote:Op zondag 19 december 2010 19:59 schreef Susi het volgende:
Weet iemand wáárom de dj's dit jaar zijn aangewezen door 3FM zelf ?
Alleen als Gerard EN Michiel in het huis zitten . . .quote:Op zondag 19 december 2010 19:56 schreef Kanariegeel het volgende:
Volgend jaar Ron Brandsteder slaapgast hoop ik
hahaquote:
En dan de hele avond de voicelift spelenquote:Op zondag 19 december 2010 20:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alleen als Gerard EN Michiel in het huis zitten . . .
sfeer was wel goed maar het plein is erg klein dit jaar... daarom was het erg druk met mensen die liepen en een plek zochtenquote:Op zondag 19 december 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was wel een gezellig sfeertje?
Was dat niet altijd al zo dan?quote:Op zondag 19 december 2010 19:59 schreef Susi het volgende:
Weet iemand wáárom de dj's dit jaar zijn aangewezen door 3FM zelf ?
Het blijft hier droogquote:Op zondag 19 december 2010 20:01 schreef Swomp het volgende:
ok .... ik kijk ff naar buiten, er blijft maar sneeuw bijkomen
dat spelletje ben ik nu wel zatquote:Op zondag 19 december 2010 20:01 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
En dan de hele avond de voicelift spelen
waren dat jouw tieten net bij die brievenbusquote:Op zondag 19 december 2010 19:59 schreef tdrone het volgende:
Idd, was altijd al zo. behalve de eerste 2 jaar geloof ik..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |