?quote:
quote:
Niks mis met een beetje jaloezie, zo af en toe.quote:
that,quote:
Die was bij ons op schooool.quote:
Oh, mag ik je aanraken?quote:
zolang het niet uit mijn kerstpakket komt vind ik het prima.quote:Op maandag 20 december 2010 15:01 schreef Houniet het volgende:
Ik voel me stout. Koffie gejat uit een random kerstpakket van hier.
Nee.quote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef Miam het volgende:
[..]
Oh, mag ik je aanraken?
Met mij gaat't wel!
quote:
Komt wel goed schatje.quote:Op maandag 20 december 2010 20:18 schreef Paxlie het volgende:
compleet vertieft, maar dan ook echt compleet
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef Apotheose het volgende:
waardeloos.. en doordat ik me doodongelukkig voel reageer ik dat af op bijv mn ouders. Die willen me dan op sleeptouw nemen om ff mn gedachten te verzetten en doe ik chaggie terwijl ze er als geen ander er voor mij zijn en mij nooit zullen laten vallen.
Zo herkenbaar... soms voelk me echt zo'n slechte zoon tegenover m'n ouders.quote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef Apotheose het volgende:
waardeloos.. en doordat ik me doodongelukkig voel reageer ik dat af op bijv mn ouders. Die willen me dan op sleeptouw nemen om ff mn gedachten te verzetten en doe ik chaggie terwijl ze er als geen ander er voor mij zijn en mij nooit zullen laten vallen.
welke?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:10 schreef D_tjuh het volgende:
Goed. Heb zin in morgen. Nieuwe spiegel reflex camera kopen.
Die ga ik halen inderdaad, met de 18 - 55 lens voor 499,-. De actie waar jij het over hebt is momenteel alleen voor MM Amsterdam Noord en Almere, van 13:00 - 14:00. Ik ga MM Breda netjes vragen of ze het mij voor die prijs ook willen aanbieden, gezien de 'laagste prijs garantie' die ze garanderen. Vandaar dat ik morgen al even ga.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:21 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
welke?
zondag is de 550D in de aanbieding bij de mediamarkt
550D met 18 - 55 lens 499 euro
your welkom!quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:43 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Die ga ik halen inderdaad, met de 18 - 55 lens voor 499,-. De actie waar jij het over hebt is momenteel alleen voor MM Amsterdam Noord en Almere, van 13:00 - 14:00. Ik ga MM Breda netjes vragen of ze het mij voor die prijs ook willen aanbieden, gezien de 'laagste prijs garantie' die ze garanderen. Vandaar dat ik morgen al even ga.
Toch aardig van je dat je mij daar even op attendeert. Waardeer ik.![]()
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:56 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
your welkom!
ook ik heb een ziel! Zelfs als ik me kut voel!
heb die camera zelf ook! mocht dingen willen weten! je bent vrij om een pm te sturen!
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb nog nooit zo graag in bed willen blijven als vandaagalleen kon het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg gave avond gehad gisteren![]()
![]()
en ook nu voel ik me verder geweldig![]()
![]()
Sterkte!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:14 schreef Apotheose het volgende:
vreselijk. Echt vreselijk... Compleet compleet in de steek gelaten. Ik trek het niet... Echt niet meer
Zalfjes voor slapen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:00 schreef WeirdlyWired het volgende:
Gefrustreerd. Ik slaap al maanden geen hele nachten meer. Ik ben op.
En de dokter geeft me alleen maar zalfjes die geen drol helpen.
Nee, zalfjes voor tegen de jeuk. En die werken niet. Krijg donderdag nog wat resultaten van wat testjes. Maar als daar niks uitkomt, wil ik doorverwezen worden naar de dermatoloog.quote:
Door wie in de steek gelaten? Als je zegt dat je het niet meer trekt, dan klinkt dat wel ernstig. Misschien hulp zoeken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:14 schreef Apotheose het volgende:
vreselijk. Echt vreselijk... Compleet compleet in de steek gelaten. Ik trek het niet... Echt niet meer
Waarom?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:06 schreef Xantalien het volgende:
Neiging om een overdosis insuline bij mezelf in te spuiten in de hoop dat ik er aan overlijd.
Harenslachters zijn het somsquote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef Soempie het volgende:
Eindelijk een kapper gevonden die goed advies geeft en er niet gelijk 20 cm af wil halen.Helemaal blij met m'n kapsel en de complimenten van de kapster en mensen in de supermarkt.
Maandag, dat duurt nog wel even!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:41 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Harenslachters zijn het somsHet kan ook mooi staan inderdaad zonder de helft weg te knippen
Voorts: heb veel zin in aankomende maandag, want![]()
Drankorgel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef Soempie het volgende:
Beetje beschaamd. M'n zwager belt net om te vragen wat m'n vriend graag drinkt met kerst. Nu liet hij duidelijk merken dat hij het mij niet hoeft te vragen, omdat hij wel weet dat ik een drankorgel ben en graag wijn drink ('je was lekker teut de laatste keer met die vriendin hier'). Gelukkig bracht hij nog net niet het kerstdiner naar voren waarbij ik behoorlijk aangeschoten omviel.Mooie reputatie weer.
En goed verder. Begin steeds meer zin te krijgen in de kerstdagen.
@ Daalder, kom op joh, laat je niet tegenhouden bij het leggen van contact. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar evengoed! Sterkte.
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maandag, dat duurt nog wel even!![]()
Maarre, ben je er al uit dan?
He bah..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Fredo55 het volgende:
Sprakeloos, in tranen.
Zojuist afscheid moeten nemen van een beste maat.
Laatste jaren ging ik niet meer met hem om, maar toch ben ik met hem opgegroeid op de basisschool. Groep 1 t/m groep 8.
Wat hebben we een lol gehad met elkaar..en nu..in één ruk weg.
Hij lag er zo vredig bij, ik kon zelfs een lach in zijn gezicht zien..een geniepig lachje zoals hij altijd had.
Werk zelf in de MM op de foto/video afdeling en ze gaan niet altijd klakkeloos mee met de prijzen van andere vestigingen. Moet binnen een bepaalde straal zijn, anders is het geen concurrentie meer te noemen en zeggen de: ga maar naar AMsterdam/Almerequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:43 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Die ga ik halen inderdaad, met de 18 - 55 lens voor 499,-. De actie waar jij het over hebt is momenteel alleen voor MM Amsterdam Noord en Almere, van 13:00 - 14:00. Ik ga MM Breda netjes vragen of ze het mij voor die prijs ook willen aanbieden, gezien de 'laagste prijs garantie' die ze garanderen. Vandaar dat ik morgen al even ga.
Toch aardig van je dat je mij daar even op attendeert. Waardeer ik.![]()
Heel veel sterkte..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Fredo55 het volgende:
Sprakeloos, in tranen.
Laatste jaren ging ik niet meer met hem om, maar toch ben ik met hem opgegroeid op de basisschool. Groep 1 t/m groep 8.
Hij lag er zo vredig bij, ik kon zelfs een lach in zijn gezicht zien..een geniepig lachje zoals hij altijd had.
Heftig het verwerken van het overlijden van een vriend is best wel heftig. Sterkte komende tijd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Fredo55 het volgende:
Sprakeloos, in tranen.
Ah, dan weet ik al wie!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Drankorgel?
Nou, dan kunnen we een mooi wijnduet houden
[..]
Ja
Wees er blij om, ik zou willen dat het mijne saai wasquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:46 schreef HLV_Siempre het volgende:
wel okee, maar god wat is het allemaal saai zo....
Vind het hele leven maar saai eigenlijk
Wees er blij om?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wees er blij om, ik zou willen dat het mijne saai was
Heu, het is voor mij langer geleden dat ik van de drank omviel dan voor jouquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik al wie!
En jij kunt helemaaaal niet tegen drank.Wat een verhalen na een aantal glazen wijn.
OT: ik ben moe en beetje vervelende beginnende keelpijn. Tijd voor bed dus.
Sterktequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Fredo55 het volgende:
Sprakeloos, in tranen.
Oh ik begrijp het, je wilt feesten, lol en brute sex. Ik wist niet dat dat als enige onder 'niet saai' leven viel, mijn nederige excuses in dat geval. Je had het niet over 'lol', je had het over een 'niet saai' leven. Dat kan hetzelfde betekenen, maar ook absoluut niet. Ik heb verre van een saai leven, ben ik er blij mee? Neuh.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:52 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Wees er blij om?
Doe mij effe een lol. Feest, lol en brute sex wil ik.
Niks heb ik nu.
Nou, hier is het ook geen feest hoor, even los van de elementen die ik in m'n vorige post noemdequote:Op woensdag 22 december 2010 00:06 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Oh ik begrijp het, je wilt feesten, lol en brute sex. Ik wist niet dat dat als enige onder 'niet saai' leven viel, mijn nederige excuses in dat geval. Je had het niet over 'lol', je had het over een 'niet saai' leven. Dat kan hetzelfde betekenen, maar ook absoluut niet. Ik heb verre van een saai leven, ben ik er blij mee? Neuh.
.
Succes danquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:14 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Nee, zalfjes voor tegen de jeuk. En die werken niet. Krijg donderdag nog wat resultaten van wat testjes. Maar als daar niks uitkomt, wil ik doorverwezen worden naar de dermatoloog.
Jij bent niet de enige die het moeilijk heeft. Je maakt het er ook niet makkelijker op met je ik mis je berichtjes. Jij hebt ons gesloopt!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:43 schreef Psalms het volgende:
kan het niet meer,teveel gemis,vooral het onsdamn it sucks
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb er geen zin meer in, hoop op plaatselijke gladheid op de A28 zodat ik mn eigen kapot kan rijden.
Knuffelmutsquote:
Vecht het lekker uit via internet joh.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige die het moeilijk heeft. Je maakt het er ook niet makkelijker op met je ik mis je berichtjes. Jij hebt ons gesloopt!
Ik heb er geen zin meer in, hoop op plaatselijke gladheid op de A28 zodat ik mn eigen kapot kan rijden.
praten is idd goed. Helaas vinden sommige dat dat niks oplost en rennen meteen maar keihard weg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heel goed kunnen praten vanavond, lucht enorm op en voel me een stuk beter nu
Is weer eens wat anders dan te zenuwlijeren om je ex
En nu heb je een kansquote:Op woensdag 22 december 2010 17:19 schreef Joosterd het volgende:
XXXXX heeft zijn of haar status veranderd van 'in een relatie' naar 'vrijgezel'.
Aaah zoals het hoortquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Yuki het volgende:
Alles lijkt de goede kant op te gaan, heel vreemd
Maar wel![]()
![]()
Working like a charmquote:
Dank je. Ik hoop met je meequote:Op woensdag 22 december 2010 09:30 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Succes danhoop dat de jeuk snel weg gaat!
Ik belde aanquote:Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef Schenkstroop het volgende:
En wie belt er nou aan bij mij?
Oh.. ik sliep dus. sollyquote:
quote:
Pff sterkte ermee.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:00 schreef Flippiee het volgende:
Slecht nieuws vlak voor kerstmn oom heeft toch wel uitzaaiingen en het ziet er erg slecht voor hem uit
dat terwijl hij net van zn kuur af is.
Sterkte dat zijn net van die rotdingen om te horen net voor kerst.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:00 schreef Flippiee het volgende:
Slecht nieuws vlak voor kerstmn oom heeft toch wel uitzaaiingen en het ziet er erg slecht voor hem uit
sterktequote:Op donderdag 23 december 2010 13:00 schreef Flippiee het volgende:
Sterkte, kom net terug en het was druk met een hoofdletter D.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:00 schreef FireFox1 het volgende:
Kut, moet kerst cadeautje voor mijn kinderen halen. Zal wel tyfes druk zijn.
*knuffelt*quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef Ernemmertje het volgende:
Nu weer even redelijk (na een lange warme ontspannende douche..) maar het samen zijn blijf ik missen.
Ahw, goed bezigquote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef Soempie het volgende:
Hyper! Omdat het de laatste avond is dat m'n vriend en ik samen zijn zonder familie deze week hebben we vandaag onze kerstcadeautjes voor elkaar al uitgepakt. Heb een nieuwe telefoon gekregen, helemaal ingesteld en alles, oorbellen van witgoud en met een diamantje en een heel mooie bijpassende ketting. Voel me ontzettend verwend.
zeg maar gerust: wat een kutjaar! En 2011 begint net zo kut als 2010 eindigt. Alsof ik in een put zit en de deksel wordt er stevig op geschoven en vastgeschroefd. Door diegene die me juist als enige kan helpen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:41 schreef RealZeus het volgende:
Wat een kutmaand. Ik wil graag twee maanden terug in de tijd, dan had ik dingen misschien beter anders danwel niet moeten doen.
Door jezelf?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zeg maar gerust: wat een kutjaar! En 2011 begint net zo kut als 2010 eindigt. Alsof ik in een put zit en de deksel wordt er stevig op geschoven en vastgeschroefd. Door diegene die me juist als enige kan helpen..
Mja, als het niet goed gaat, dan ben je toch zelf degene die er iets aan kan doen. Ik zie hier zo vaak verdrietige/ depri berichten langskomen van dezelfde mensen....zonde.quote:
Nee, niet een kutjaar. Dit was wel een jaar van positieve verandering in mijn leven. Het is alleen jammer dat het weer zo moet eindigen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zeg maar gerust: wat een kutjaar! En 2011 begint net zo kut als 2010 eindigt. Alsof ik in een put zit en de deksel wordt er stevig op geschoven en vastgeschroefd. Door diegene die me juist als enige kan helpen..
mij lukt het niet. Ik vind alles prima en kan in principe alles hebben. Maar dit kan ik gewoon niet.Tis gewoon teveel voor me. En heb al hulp gezocht maar dat wordt me te dwingerig en hielp ook niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, als het niet goed gaat, dan ben je toch zelf degene die er iets aan kan doen. Ik zie hier zo vaak verdrietige/ depri berichten langskomen van dezelfde mensen....zonde.
Schnabsquote:Op donderdag 23 december 2010 21:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook niks. Koffie.Ik ga het zelf wel halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |