welke?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:10 schreef D_tjuh het volgende:
Goed. Heb zin in morgen. Nieuwe spiegel reflex camera kopen.
Die ga ik halen inderdaad, met de 18 - 55 lens voor 499,-. De actie waar jij het over hebt is momenteel alleen voor MM Amsterdam Noord en Almere, van 13:00 - 14:00. Ik ga MM Breda netjes vragen of ze het mij voor die prijs ook willen aanbieden, gezien de 'laagste prijs garantie' die ze garanderen. Vandaar dat ik morgen al even ga.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:21 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
welke?
zondag is de 550D in de aanbieding bij de mediamarkt
550D met 18 - 55 lens 499 euro
your welkom!quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:43 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Die ga ik halen inderdaad, met de 18 - 55 lens voor 499,-. De actie waar jij het over hebt is momenteel alleen voor MM Amsterdam Noord en Almere, van 13:00 - 14:00. Ik ga MM Breda netjes vragen of ze het mij voor die prijs ook willen aanbieden, gezien de 'laagste prijs garantie' die ze garanderen. Vandaar dat ik morgen al even ga.
Toch aardig van je dat je mij daar even op attendeert. Waardeer ik.![]()
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:56 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
your welkom!
ook ik heb een ziel! Zelfs als ik me kut voel!
heb die camera zelf ook! mocht dingen willen weten! je bent vrij om een pm te sturen!
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb nog nooit zo graag in bed willen blijven als vandaagalleen kon het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg gave avond gehad gisteren![]()
![]()
en ook nu voel ik me verder geweldig![]()
![]()
Sterkte!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:14 schreef Apotheose het volgende:
vreselijk. Echt vreselijk... Compleet compleet in de steek gelaten. Ik trek het niet... Echt niet meer
Zalfjes voor slapen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:00 schreef WeirdlyWired het volgende:
Gefrustreerd. Ik slaap al maanden geen hele nachten meer. Ik ben op.
En de dokter geeft me alleen maar zalfjes die geen drol helpen.
Nee, zalfjes voor tegen de jeuk. En die werken niet. Krijg donderdag nog wat resultaten van wat testjes. Maar als daar niks uitkomt, wil ik doorverwezen worden naar de dermatoloog.quote:
Door wie in de steek gelaten? Als je zegt dat je het niet meer trekt, dan klinkt dat wel ernstig. Misschien hulp zoeken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:14 schreef Apotheose het volgende:
vreselijk. Echt vreselijk... Compleet compleet in de steek gelaten. Ik trek het niet... Echt niet meer
Waarom?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:06 schreef Xantalien het volgende:
Neiging om een overdosis insuline bij mezelf in te spuiten in de hoop dat ik er aan overlijd.
Harenslachters zijn het somsquote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef Soempie het volgende:
Eindelijk een kapper gevonden die goed advies geeft en er niet gelijk 20 cm af wil halen.Helemaal blij met m'n kapsel en de complimenten van de kapster en mensen in de supermarkt.
Maandag, dat duurt nog wel even!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:41 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Harenslachters zijn het somsHet kan ook mooi staan inderdaad zonder de helft weg te knippen
Voorts: heb veel zin in aankomende maandag, want![]()
Drankorgel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:56 schreef Soempie het volgende:
Beetje beschaamd. M'n zwager belt net om te vragen wat m'n vriend graag drinkt met kerst. Nu liet hij duidelijk merken dat hij het mij niet hoeft te vragen, omdat hij wel weet dat ik een drankorgel ben en graag wijn drink ('je was lekker teut de laatste keer met die vriendin hier'). Gelukkig bracht hij nog net niet het kerstdiner naar voren waarbij ik behoorlijk aangeschoten omviel.Mooie reputatie weer.
En goed verder. Begin steeds meer zin te krijgen in de kerstdagen.
@ Daalder, kom op joh, laat je niet tegenhouden bij het leggen van contact. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar evengoed! Sterkte.
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maandag, dat duurt nog wel even!![]()
Maarre, ben je er al uit dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |