Sterkte, kom net terug en het was druk met een hoofdletter D.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:00 schreef FireFox1 het volgende:
Kut, moet kerst cadeautje voor mijn kinderen halen. Zal wel tyfes druk zijn.
*knuffelt*quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef Ernemmertje het volgende:
Nu weer even redelijk (na een lange warme ontspannende douche..) maar het samen zijn blijf ik missen.
Ahw, goed bezigquote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef Soempie het volgende:
Hyper! Omdat het de laatste avond is dat m'n vriend en ik samen zijn zonder familie deze week hebben we vandaag onze kerstcadeautjes voor elkaar al uitgepakt. Heb een nieuwe telefoon gekregen, helemaal ingesteld en alles, oorbellen van witgoud en met een diamantje en een heel mooie bijpassende ketting. Voel me ontzettend verwend.
zeg maar gerust: wat een kutjaar! En 2011 begint net zo kut als 2010 eindigt. Alsof ik in een put zit en de deksel wordt er stevig op geschoven en vastgeschroefd. Door diegene die me juist als enige kan helpen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:41 schreef RealZeus het volgende:
Wat een kutmaand. Ik wil graag twee maanden terug in de tijd, dan had ik dingen misschien beter anders danwel niet moeten doen.
Door jezelf?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zeg maar gerust: wat een kutjaar! En 2011 begint net zo kut als 2010 eindigt. Alsof ik in een put zit en de deksel wordt er stevig op geschoven en vastgeschroefd. Door diegene die me juist als enige kan helpen..
Mja, als het niet goed gaat, dan ben je toch zelf degene die er iets aan kan doen. Ik zie hier zo vaak verdrietige/ depri berichten langskomen van dezelfde mensen....zonde.quote:
Nee, niet een kutjaar. Dit was wel een jaar van positieve verandering in mijn leven. Het is alleen jammer dat het weer zo moet eindigen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zeg maar gerust: wat een kutjaar! En 2011 begint net zo kut als 2010 eindigt. Alsof ik in een put zit en de deksel wordt er stevig op geschoven en vastgeschroefd. Door diegene die me juist als enige kan helpen..
mij lukt het niet. Ik vind alles prima en kan in principe alles hebben. Maar dit kan ik gewoon niet.Tis gewoon teveel voor me. En heb al hulp gezocht maar dat wordt me te dwingerig en hielp ook niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, als het niet goed gaat, dan ben je toch zelf degene die er iets aan kan doen. Ik zie hier zo vaak verdrietige/ depri berichten langskomen van dezelfde mensen....zonde.
Schnabsquote:Op donderdag 23 december 2010 21:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook niks. Koffie.Ik ga het zelf wel halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |