Ja, maar dat heeft een hele andere reden.quote:Op zondag 19 december 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis wil Sander gewoon niet meer het huis in...
Ach, Sander zal sowieso binnen een jaar of 2 'te oud' zijn voor BNN.quote:Op zondag 19 december 2010 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Dus Sander is een te grote jankerd om 5 dagen in dat huis te gaan zitten maar wil wel elke dag even een uurtje airtime en dan weer lekker naar het avondeten
okquote:
please do sharequote:Op zondag 19 december 2010 17:00 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft een hele andere reden.
Wanneer komt jou single'tje uit?quote:Op zondag 19 december 2010 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat? Deze Ruk & Bef-plaat?
Beetje hijgen en brullen in de microfoon, diep triest...
Ieder zn eigen smakiequote:Op zondag 19 december 2010 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hear Hearquote:Op zondag 19 december 2010 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sander is als solo-DJ gewoon niet 'goed genoeg'. Juist de combinatie Coen en Sander is briljant. Los van elkaar zijn ze stukken minder, hoewel Coen van hun beide het meeste radiodier is.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
en sander heeft deze zelfkennis?quote:Op zondag 19 december 2010 17:02 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Sander is als solo-DJ gewoon niet 'goed genoeg'. Juist de combinatie Coen en Sander is briljant. Los van elkaar zijn ze stukken minder, hoewel Coen van hun beide het meeste radiodier is.
quote:Op zondag 19 december 2010 17:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wie gaat zulke platen nu requesten, rot toch een end op!
Alsof je serious request gaat luisteren omdat er alleen maar geniale platen aangevraagd worden.quote:Op zondag 19 december 2010 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo serious was dat nou ook weer niet.quote:Op zondag 19 december 2010 17:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
is toch niet gerequest is vanwege reclame en nieuws op 3fmquote:Op zondag 19 december 2010 17:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Slayer en Leonard Cohen hebben ze niet in de db zitten.quote:Op zondag 19 december 2010 17:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
hopen van,quote:Op zondag 19 december 2010 17:04 schreef alors het volgende:
Ik heb ook wel eens gehoord dat Sander na die bijna dodelijke dosis medicijnen voor de paraboolvlucht geen zin meer had om zijn lichaam zo op de proef te stellen.
Dat was wel linke soep toen inderdaad.quote:Op zondag 19 december 2010 17:04 schreef alors het volgende:
Ik heb ook wel eens gehoord dat Sander na die bijna dodelijke dosis medicijnen voor de paraboolvlucht geen zin meer had om zijn lichaam zo op de proef te stellen.
Kap eens.quote:
hoop emoties, wil je erover praten?quote:
Beetje Praise you like I should achtigquote:Op zondag 19 december 2010 17:05 schreef MadMaster het volgende:
Wordt er weer een flahmob of zo gehouden??
Ik dacht het ook even, maar dat is wel aan de andere kant van het plein.quote:Op zondag 19 december 2010 17:05 schreef MadMaster het volgende:
quote:
Ja, iedereen gaat op een afgesproken tijd (duur: 6 dagen) massaal geld doneren.quote:Op zondag 19 december 2010 17:05 schreef MadMaster het volgende:
Gaan ze een hakkuhflashmob doen...quote:Op zondag 19 december 2010 17:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik dacht het ook even, maar dat is wel aan de andere kant van het plein.
Ik wou net zeggen... zo komt ie nou niet bepaald op me overquote:
De beginstand was inderdaad nog 0 euro! Complot!quote:Op zondag 19 december 2010 17:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, iedereen gaat op een afgesproken tijd (duur: 6 dagen) massaal geld doneren.
ojkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |