Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hahahaha, lijkt wel te blijven drijvenquote:
Ja..maar...sorry...ik kan er niet van afblijvenquote:
quote:
Testen?quote:Op zondag 19 december 2010 15:34 schreef Stuart het volgende:
Hahahaha, lijkt wel te blijven drijven
in oveel lagen plastic is het heul heul warm hoorquote:Op zondag 19 december 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..maar...sorry...ik kan er niet van afblijven
[..]
wel een beetje koud in de zee nu
[..]
Testen?
Okay, dan mag hetquote:Op zondag 19 december 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..maar...sorry...ik kan er niet van afblijven
[..]
wel een beetje koud in de zee nu
[..]
Testen?
jamaar zijn voeten toch niet?quote:Op zondag 19 december 2010 15:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
in oveel lagen plastic is het heul heul warm hoor
quote:Op zondag 19 december 2010 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dan mag het
Hmmmz, ja, het lijkt mij eigenlijk ook wel koud in de zee
Testen in de zee? No thanks![]()
Brrrrrrr, koudquote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jamaar zijn voeten toch niet?
daar moet ie mee pedellen dus verwarmen dan welquote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jamaar zijn voeten toch niet?
Ja, dan is er tenminste heel heel veel bewijs tegen jequote:Op zondag 19 december 2010 15:43 schreef Stuart het volgende:
Als mijn vlucht morgen niet doorgaat als ik op City ben denk ik dat ik een BA medewerker vermoord dus ik hoop dat iemand dat dan op YouTube zet
sommige moeten ook nog werken hehquote:
Kinkyquote:Op zondag 19 december 2010 15:45 schreef pgrferrari het volgende:
Stuart's mond dichtplakken met ductape.
Nog een flinke afstand te gaan danquote:Op zondag 19 december 2010 15:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar moet ie mee pedellen dus verwarmen dan wel
OOH!quote:Op zondag 19 december 2010 15:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar moet ie mee pedellen dus verwarmen dan wel
En danquote:Op zondag 19 december 2010 15:45 schreef pgrferrari het volgende:
Stuart's mond dichtplakken met ductape.
nee joh malliequote:Op zondag 19 december 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OOH!
Ik dacht dat ik dan op hem moest gaan zitten roeien![]()
Want ik moet dan ook nog terug he
jaquote:
Ja, dat is misschien wel handigerquote:Op zondag 19 december 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OOH!
Ik dacht dat ik dan op hem moest gaan zitten roeien![]()
Want ik moet dan ook nog terug he
quote:
de dag van de heer?quote:Op zondag 19 december 2010 15:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je vaak werken op de dag van De Heer
die blijft hier, jij komt gewoon in bubblesplastic zelf hierheen tochquote:
Beetje lastig om mezelf daarin te verpakken en dan in de zee te tiefenquote:Op zondag 19 december 2010 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
de dag van de heer?
er is hier maar 1 heer die regeert en dat ben ik![]()
ja en hertog jan
[..]
die blijft hier, jij komt gewoon in bubblesplastic zelf hierheen toch
Hoi Phenoquote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef Pheno het volgende:
Zo, koelkast schoon. Alleen is het keukenpapier op
daarom voeten vrij kun je lopen en springen en even he kamermeisje je vragen in te pakkenquote:Op zondag 19 december 2010 15:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje lastig om mezelf daarin te verpakken en dan in de zee te tiefen
hoe kom je dan daar?quote:Op zondag 19 december 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
oh NOUHOU!
IK wilde Stu inpakken
Ik zit niet meer in een hotelquote:Op zondag 19 december 2010 15:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarom voeten vrij kun je lopen en springen en even he kamermeisje je vragen in te pakken
Jij mag datquote:Op zondag 19 december 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
oh NOUHOU!
IK wilde Stu inpakken
oohw dan is er vast een ander hulpvaardig persoon in de buurt, in ruil voor een pintquote:
details, details...quote:Op zondag 19 december 2010 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe kom je dan daar?
en als jijd aar heen kan kan hij ookhier heen
en en op zee is het koud nu
Hahahaha, ja vastquote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw dan is er vast een ander hulpvaardig persoon in de buurt, in ruil voor een pint
Precies, details zijn onbelangrijkquote:
en dan moet hij vanuit Londen naar zee schuifelen in zijn bubblewrap?quote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw dan is er vast een ander hulpvaardig persoon in de buurt, in ruil voor een pint
Ja, hoe zit dat dan eigenlijk met mijn armenquote:
in de thames springen, al het water kom in de zee uitquote:Op zondag 19 december 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan moet hij vanuit Londen naar zee schuifelen in zijn bubblewrap?
met zijn koffers?
Dat is waarquote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
in de thames springen, al het water kom in de zee uit
Ja, beter dan op een filmpje dat je iemand van BA vermoordtquote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Stuart het volgende:
Ja, hoe zit dat dan eigenlijk met mijn armen
Ik kom trouwens wel op TV dan denk ik
En dan kom ik misschien wel wereldwijd op TVquote:Op zondag 19 december 2010 15:57 schreef PeZu het volgende:
row row row yout stu gently cross the nothsea
merily merily merily
Ja, dat gaat misschien wel iets te ver inderdaadquote:Op zondag 19 december 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, beter dan op een filmpje dat je iemand van BA vermoordt
ietsje maar hoorquote:Op zondag 19 december 2010 15:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat gaat misschien wel iets te ver inderdaad
baco?quote:Op zondag 19 december 2010 15:59 schreef Stuart het volgende:
Ik drink momenteel trouwens COLA. Dus geen alcoholische dranken. Dat jullie het even weten
poofquote:Op zondag 19 december 2010 15:59 schreef Stuart het volgende:
Ik drink momenteel trouwens COLA. Dus geen alcoholische dranken. Dat jullie het even weten
Ja, ik steek dan wel gewoon het vliegveld in de brandquote:
quote:
het idee en tv rechten zijn van mij dus alles wat je eraan verdient zuipen we samen opquote:Op zondag 19 december 2010 15:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan kom ik misschien wel wereldwijd op TV![]()
Heequote:Op zondag 19 december 2010 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
het idee en tv rechten zijn van mij dus alles wat je eraan verdient zuipen we samen op
FREE BEER
whats the matter lovequote:
Wie begon er over jezelf als pakketje versturen en bubblewrap? NOU?quote:
Helemaal goedquote:Op zondag 19 december 2010 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
het idee en tv rechten zijn van mij dus alles wat je eraan verdient zuipen we samen op
FREE BEER
Ja, das waarquote:Op zondag 19 december 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie begon er over jezelf als pakketje versturen en bubblewrap? NOU?
Het mag wel. Voor 10 minuten. Even een power napquote:
Maar ik lust toch geen bier, dus: opgelostquote:
Dat kan ik nu nietquote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het mag wel. Voor 10 minuten. Even een power nap
geen idee, ik denk ik want ik zei dat mijn spullen wel gewoon ge overnight warenquote:Op zondag 19 december 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie begon er over jezelf als pakketje versturen en bubblewrap? NOU?
tuuk mag datquote:
Bestel je iets anders op PeZu's rekeningquote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik lust toch geen bier, dus: opgelost
Wat moet je dan doen in die kasten huhquote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ik nu nietAls ik dat doe dan slaap ik meteen uren
Dus ik ga maar weer eens wat kasten hier onder handen nemen ofzo
Morgen koffie?quote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ik nu nietAls ik dat doe dan slaap ik meteen uren
Dus ik ga maar weer eens wat kasten hier onder handen nemen ofzo
gelukkig wordt steetje snel dronkerquote:Op zondag 19 december 2010 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bestel je iets anders op PeZu's rekening
Opruimenquote:Op zondag 19 december 2010 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen in die kasten huh
Morgen werkenquote:
Gooi de helft dan ook eens wegquote:Op zondag 19 december 2010 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OpruimenWant het is nog een beetje een rommeltje en onlogisch
ja, dat zei jij, en toen zei ik de rest en toen bedacht jij het varen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, ik denk ik want ik zei dat mijn spullen wel gewoon ge overnight waren
Ja, klinkt eerlijkquote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat zei jij, en toen zei ik de rest en toen bedacht jij het varen.
dus ik zeg 50/50
ok deal, kom je zo even het contract tekenen?quote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat zei jij, en toen zei ik de rest en toen bedacht jij het varen.
dus ik zeg 50/50
Neequote:
jaquote:
Geen man bij de hand, wat nu?quote:
Wat moet je met al die zooi? Ben je bang dat de oorlog uitbreektquote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeIs vet veel kattebakgrit enzo
En wat voorraadjes pasta en soepjes enzo, dus even ordenen
Ohjaquote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen werkenDus ik kan wel 's avonds
Nou ehm, de kattenbak verschonen (dankzij mijn pappie's auto even een voorraadje aangelegd, is toch makkelijker dan op de fietsquote:Op zondag 19 december 2010 16:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat moet je met al die zooi? Ben je bang dat de oorlog uitbreekt
Nee, maar da's toch prima. Kijk maar of het anders van de week een keertje kan, 's avonds ben ik deze week vrij veel nog vrijquote:Op zondag 19 december 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja![]()
Thijs is alleen heel huilerig vandaag en net weer wakker, dus ik denk dat het niet gezellig is als we nu komen...
Er lopen vast mannen in Zwolle!quote:Op zondag 19 december 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen man bij de hand, wat nu?
Okay, nou goed, okay, ik vergeef jequote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ehm, de kattenbak verschonen (dankzij mijn pappie's auto even een voorraadje aangelegd, is toch makkelijker dan op de fiets) en opeten he
quote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef PeZu het volgende:
ok deal, kom je zo even het contract tekenen?
Jaquote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef Stuart het volgende:
En ik krijg allerlei film contracten aangeboden daarna
quote:
Okeequote:
Op zee dobberen in bubbelwrap, dat is pas rude!quote:
Niet mijn idee thoughquote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op zee dobberen in bubbelwrap, dat is pas rude!
kunnen we gelijk pheno's advies opvolgenquote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja
[..]
[..]
Okee![]()
Oh..wacht..
Ja, maar heb nu ook niet zo'n zin, dus ik pas voor vandaag okee?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, nou goed, okay, ik vergeef je
Dat was je toch al?quote:
Ja, in Engeland wel maar nog niet wereldwijdquote:
Snel, ruil met TheFamousman van nicknamequote:
Nee, ik blijf liever incognitoquote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snel, ruil met TheFamousman van nickname
Ik las cognac.quote:
ik zou gewoon Famous Stu aanmaken tfm wil je nietquote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snel, ruil met TheFamousman van nickname
Klinkt als een goede dag. Vertalen vanuit het Japansquote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef Pheno het volgende:
Keukenpapier gevonden en koelkast ingeruimd. Mijn goede taak van vandaag. Nu nog even een interview vertalen naar het Nederlands en dan heb ik het wel gehad voor vandaag
Ja, daar heb ik ook wel eens last van. Dat ik lees wat ik wil lezenquote:
Ja, dat wil ie vast ook welquote:
Joah, ik ben voorquote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou gewoon Famous Stu aanmaken tfm wil je niet
Ik heb dat bijvoeglijk naamwoord helemaal niet nodigquote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou gewoon Famous Stu aanmaken tfm wil je niet
Nee, er zat een tolk bij. Je wilt zo veel mogelijk vragen stellen, als je maar een half uur hebtquote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dag. Vertalen vanuit het Japans![]()
human raft stuquote:Op zondag 19 december 2010 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb dat bijvoeglijk naamwoord helemaal niet nodig
Stu wel, de anonieme beroemde alcoholist!quote:Op zondag 19 december 2010 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat wil ie vast ook wel
[..]
Joah, ik ben voor
Maar vanuit welke taal moet je dan vertalenquote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, er zat een tolk bij. Je wilt zo veel mogelijk vragen stellen, als je maar een half uur hebt
kom nog een b erbij, dan kunnen we het afkorten naar abbaquote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stu wel, de anonieme beroemde alcoholist!
Gewoon Engels. Zo gedaan dus, maar het moet wel gebeuren. Daarnet eerst van de dictafoon gehaald, dus met tragere snelheid afspelen en typen maar!quote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar vanuit welke taal moet je dan vertalen
Hai meisquote:
Zoveel drink ik nietquote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stu wel, de anonieme beroemde alcoholist!
Okay, ja, dat moet wel lukken dan. Succes thoughquote:Op zondag 19 december 2010 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon Engels. Zo gedaan dus, maar het moet wel gebeuren. Daarnet eerst van de dictafoon gehaald, dus met tragere snelheid afspelen en typen maar!
Ja, nog wel maar ik hoop nu op morgen met een vlucht vanaf City Airport dus wie weetquote:Op zondag 19 december 2010 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Stu! Nog steeds in London?
Anonieme beroemde Britse alcoholist!quote:Op zondag 19 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
kom nog een b erbij, dan kunnen we het afkorten naar abba
oeh spannend... ik duim heel hard voor je dat je snel naar NL kanquote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nog wel maar ik hoop nu op morgen met een vlucht vanaf City Airport dus wie weet
quote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anonieme beroemde Britse alcoholist!
Dankjequote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh spannend... ik duim heel hard voor je dat je snel naar NL kan
Je hebt een zwembad in huisquote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa was echt heel lekker
Helemaal rozig nu
Joah!quote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anonieme beroemde Britse alcoholist!
Ik wil ooooooooooooooook weer zwemmenquote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa was echt heel lekker
Helemaal rozig nu
Nou het was wel weer even wennen hoorquote:Op zondag 19 december 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil ooooooooooooooook weer zwemmen![]()
Hoi snoet![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 19 december 2010 16:23 schreef PeZu het volgende:
ik wil nu zwemmen in een verwarmd buitenbad maar wel tussen de sneeuw en hertjes
dat wou ik er eerst neerzettenquote:Op zondag 19 december 2010 16:23 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, het lijkt nu net alsof de TT zegt: 'SS Bubblewrap Stuart'
Dat klinkt best wel fout eigenlijkquote:
Eerst een sauna en dan een ijsbad. HEERLIJK!quote:Op zondag 19 december 2010 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
Bij ons heb je dus ook een buitenbad BWOAH dat was koud *bibber*
Dat hoeft van mij ook nietquote:Op zondag 19 december 2010 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
Bij ons heb je dus ook een buitenbad BWOAH dat was koud *bibber*
Je hebt groot gelijkquote:Op zondag 19 december 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben heel eventjes naar buiten geweest en toen weer snel naar binnen.
Dat lukt mij altijd maar met één teenquote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst een sauna en dan een ijsbad. HEERLIJK!
Wat nog lekkerder is, is een verwarmd buitenbad.quote:Op zondag 19 december 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben heel eventjes naar buiten geweest en toen weer snel naar binnen.
De sauna in!?quote:Op zondag 19 december 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat lukt mij altijd maar met één teen
Ja, want dat ijsbad, daar spring ik zo inquote:
Waar is hierquote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben naar de winkel geweestEn weer teruggekomen
![]()
Er ligt dus echt 15 cm hier![]()
Ik weet van nietsquote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want dat ijsbad, daar spring ik zo in
hier ookquote:
Zonder te vallenquote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben naar de winkel geweestEn weer teruggekomen
![]()
Er ligt dus echt 15 cm hier![]()
Ja, dat is lekker. Ook zo vaak op de vorige sportschool gedaan: sauna en dan onder de ijskoude douche. bam, hart op holquote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want dat ijsbad, daar spring ik zo in
Morgen veel mensen die spijbelenquote:Op zondag 19 december 2010 16:33 schreef PeZu het volgende:
Waarschuwing voor extreem weer Zuid-Limburg
Uitgegeven: 19 december 2010 15:58
Laatst gewijzigd: 19 december 2010 16:20
DE BILT - Het KNMI waarschuwt voor extreem weer in het zuiden van Limburg. Tot middernacht kan daar 10 tot 20 centimeter sneeuw vallen, aldus het KNMI zondag.
© NU.nl/Peet Hunter
In Brabant en Gelderland valt naar verwachting 5 tot 10 cm. In andere delen van het land komt er nog een laagje bij van 1 tot 5 cm.
''Het noorden van het land houdt het waarschijnlijk droog, maar heeft last van gladheid door bevriezing en sneeuwresten'', meldde het KNMI.
Nederland wordt al sinds vrijdag geconfronteerd met soms zeer zware en langdurige sneeuwval. De afgelopen nacht kwam er nog een flinke portie bij.
''Zondagochtend was het sneeuwdek in de provincies Zeeland, Zuid-Holland en Utrecht aangegroeid tot 15 à 20 cm. Op een aantal plaatsen ligt hier inmiddels 20 tot circa 25 cm sneeuw'', weet het KNMI.
Weeralarm
Vrijdag gaf het meteorologisch instituut ook een waarschuwing voor extreem weer. Die werd later opgeschaald tot een weeralarm, code rood.
Volgens het KNMI kan het ook de komende dagen regelmatig sneeuwen. Het risico van gladheid blijft onverminderd groot. Bovendien gaat het de komende dagen lokaal streng vriezen.
Maar stiekem bedoelde ik dat ik de sauna heeeeeeeeeeerlijk vind, maar zo'n ijsbad...ieh!quote:Op zondag 19 december 2010 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker. Ook zo vaak op de vorige sportschool gedaan: sauna en dan onder de ijskoude douche. bam, hart op hol
het is vakantie tochquote:
Zo'n ijsbad doen en dan weer de Finse sauna in. Knapperend haardvuur en die heerlijke luchtquote:Op zondag 19 december 2010 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar stiekem bedoelde ik dat ik de sauna heeeeeeeeeeerlijk vind, maar zo'n ijsbad...ieh!
sauna, ik ga zo even denk ikquote:Op zondag 19 december 2010 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar stiekem bedoelde ik dat ik de sauna heeeeeeeeeeerlijk vind, maar zo'n ijsbad...ieh!
Oh? heel Nederland heeft vakantie? Alleen dat werkschuwe tuig dat op school zit hoor!quote:
Laat mij eerst even naar NL komen danquote:
Ik kan het echt echt echt nietquote:Op zondag 19 december 2010 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo'n ijsbad doen en dan weer de Finse sauna in. Knapperend haardvuur en die heerlijke lucht
dat mag welquote:Op zondag 19 december 2010 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat mij eerst even naar NL komen dan
Ik duw welquote:Op zondag 19 december 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan het echt echt echt nietECHT niet
Dan gaan we zodra je het kuntquote:Op zondag 19 december 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet van niets
Oh, ik wil ook zo graag weer eens naar de sauna![]()
wil jij met mij naar de sauna dan?quote:
Dankjequote:Op zondag 19 december 2010 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat mag wel![]()
vandaag knipt eik een muis in twee ne die lijmde ik dan mooi maar weer in elkaar
Liefquote:Op zondag 19 december 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan gaan we zodra je het kunt
Dan doe ik dat ookquote:Op zondag 19 december 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiefIk zal weer wat beter mijn best gaan doen, dan moet dat met een half jaartje wel weer kunnen
![]()
Om je in een ijsbad te duwen, zekersquote:Op zondag 19 december 2010 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil jij met mij naar de sauna dan?
Succesquote:Op zondag 19 december 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
En nu kind uit bed plukken en spellchecken
Je snapt zeker wel dat dat dus nooit gaat gebeuren he?quote:
gewoon vastpakken en er samen in springenquote:Op zondag 19 december 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je snapt zeker wel dat dat dus nooit gaat gebeuren he?
Hmm dat laatste kan ik wel voor je doenquote:Op zondag 19 december 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
En nu kind uit bed plukken en spellchecken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 19 december 2010 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm dat laatste kan ik wel voor je doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Okequote:Op zondag 19 december 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je snapt zeker wel dat dat dus nooit gaat gebeuren he?
Dat lukt hier niet eensquote:
geen geld?quote:
geen normale weg om over te rijden. En om nu twee uur te gaan glibberen over de niet gestrooide wandelpaden naar Nijmegen, nah, bedanktquote:
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 19 december 2010 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen normale weg om over te rijden. En om nu twee uur te gaan glibberen over de niet gestrooide wandelpaden naar Nijmegen, nah, bedankt
OKeequote:Op zondag 19 december 2010 17:01 schreef VacaLoca het volgende:
Stream blijft om de haverklap bufferen, niet kijk/luisterbaar
Nee, precies. Verschrikkelijk. En nu kan ik ook niets zien. Verdomme.quote:Op zondag 19 december 2010 17:01 schreef VacaLoca het volgende:
Stream blijft om de haverklap bufferen, niet kijk/luisterbaar
JAHAAA?quote:
Nee hoor, daar was ik al wel heel lang over uitquote:
Voor erbijquote:Op zondag 19 december 2010 17:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, daar was ik al wel heel lang over uitIk val op mannetjes en vind vrouwtjes leuk voor erbij
![]()
Ik zit in het verkeerde topicquote:Op zondag 19 december 2010 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, precies. Verschrikkelijk. En nu kan ik ook niets zien. Verdomme.
Joh?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 17:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, daar was ik al wel heel lang over uitIk val op mannetjes en vind vrouwtjes leuk voor erbij
![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 17:12 schreef Stuart het volgende:
Om 7 uur afgesproken voor dinner in Victoria
quote:
Serious Requestquote:Op zondag 19 december 2010 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joh?Maar waar gaat dit over?
Mannen in strakke broekjesquote:Op zondag 19 december 2010 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Paardensport? Wat is dat voor onzin zeg. Dat heeft met sport niks te makenWeg met die troep.
Ach, zo kom je nog eens ergens!quote:Op zondag 19 december 2010 17:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Serious RequestMaar ik zat in de active topic lijst met mn muis op het goede topic, maja kwam zeker net die automatische update van de AT en toen ik klikte was het dus dit topic... het is net topicroulette soms.
Ja, dat heb ik ookquote:Op zondag 19 december 2010 17:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Serious RequestMaar ik zat in de active topic lijst met mn muis op het goede topic, maja kwam zeker net die automatische update van de AT en toen ik klikte was het dus dit topic... het is net topicroulette soms.
Op een paard met een leuter zo groot als hun arm!quote:
-5 cm koud ?quote:Op zondag 19 december 2010 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, zo kom je nog eens ergens!
Houd je ook van ijsbaden?
Owquote:Op zondag 19 december 2010 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op een paard met een leuter zo groot als hun arm!
nee, dat valt meestal wel mee.quote:
Een eensgezindequote:Op zondag 19 december 2010 17:15 schreef VacaLoca het volgende:
Ik lust geen koffie dus ik zit echt heul erg verkeerd
Gelukkigquote:
Thee mag ookquote:Op zondag 19 december 2010 17:15 schreef VacaLoca het volgende:
Ik lust geen koffie dus ik zit echt heul erg verkeerd
Voor mij niet hoor. Kwartiertje met de treinquote:Op zondag 19 december 2010 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]waarom is dat zo ver weg?
[..]
Zit jij hier verkeerd?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Kwartiertje met de trein
Wings spread, zou ik zeggen!quote:Op zondag 19 december 2010 17:17 schreef Stuart het volgende:
Inmiddels ingechecked voor mijn vlucht morgenmiddag. Fingers crossed
Al die koffieleuters hier. Bocht, dat is het!quote:
Maar er drinken er ook veel theequote:Op zondag 19 december 2010 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al die koffieleuters hier. Bocht, dat is het!
Dat valt wel mee. Zo gezellig ben ik nietquote:
Gezelligheid is natuurlijk op meerdere manieren in te vullen en voor iedereen is dat andersquote:Op zondag 19 december 2010 17:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Zo gezellig ben ik nietAnders was ik nu wel naar een kerstmarkt, of had ik wel vaker een uitgaansgelegenheid gesponsord!
Eet smakelijk dan maarquote:Op zondag 19 december 2010 17:24 schreef Pheno het volgende:
Nu dus etenstijd. Omdat het kan en ik vanavond nog drie soorten filet american nog op moet zien te eten. Met dank aan de visite!
Ik ga lekker makkelijk doenquote:Op zondag 19 december 2010 17:25 schreef Stuart het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Maar goed, genoeg keuze in Victoria
Ja, lief inderdaad als ze een beetje smakelijk kan kokenquote:Op zondag 19 december 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga lekker makkelijk doenOh en ik heb zo'n lieve overbuurvrouw cq collega en die smste net of ik een bordje macaroni van d'r wilde
Lief toch?
Maar heb nog wat vriezerkliekjes die op moeten
Hahahaquote:Op zondag 19 december 2010 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.virtual-bubblewrap.com/popnow.shtml
Enjoy![]()
Ze heeft een bijstandsuitkering, 4 thuiswonende kids en heeft het financieel hartstikke krap, dus ookal was het niet lekker, het gegeven dat ze eten aan mij zou willen weggeven vind ik super super liefquote:Op zondag 19 december 2010 17:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lief inderdaad als ze een beetje smakelijk kan koken
Ja, ik nu ookquote:Op zondag 19 december 2010 17:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze heeft een bijstandsuitkering, 4 thuiswonende kids en heeft het financieel hartstikke krap, dus ookal was het niet lekker, het gegeven dat ze eten aan mij zou willen weggeven vind ik super super lief![]()
Ja, dat snap ik welquote:
Leukquote:Op zondag 19 december 2010 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel![]()
Voor haar was ook die Sintinzameling
Dat is zij dus.
Lol whut? Wil je nou dat wij je prostaat masseren?quote:Op zondag 19 december 2010 17:32 schreef Stuart het volgende:
I brought these gifts for you there up in my bum![]()
Dat is een liedje dat Peter uit Family Guy zongquote:Op zondag 19 december 2010 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol whut? Wil je nou dat wij je prostaat masseren?
Whehehehequote:Op zondag 19 december 2010 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een liedje dat Peter uit Family Guy zong
Bijna vol en nu realiseer je je het pas echt?quote:
Waar?quote:
Ja, was er niet helemaal bij met mijn gedachten denk ikquote:Op zondag 19 december 2010 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bijna vol en nu realiseer je je het pas echt?![]()
Ik merk hetquote:Op zondag 19 december 2010 17:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, was er niet helemaal bij met mijn gedachten denk ik
Lekker hoorquote:Op zondag 19 december 2010 17:36 schreef Pheno het volgende:
Zo, eten bijna op, lekker simpel gedaan.
Dat is wel heel snelquote:Op zondag 19 december 2010 17:36 schreef Pheno het volgende:
Zo, eten bijna op, lekker simpel gedaan.
Ja, doe dat eensquote:Op zondag 19 december 2010 17:37 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat eens zoeken naar zijn naamtopics.
Waarom?quote:Op zondag 19 december 2010 17:37 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat eens zoeken naar zijn naamtopics.
Hap-slik-wegquote:
Je hebt er geenquote:
Schnitzel met ananas, van die kant en klare pofaardappeltjes en een blik erwtjes met worteltjes. Klaar in een tien minuten dusquote:
Klinkt niet slecht though en schnitzelquote:Op zondag 19 december 2010 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schnitzel met ananas, van die kant en klare pofaardappeltjes en een blik erwtjes met worteltjes. Klaar in een tien minuten dus
Ik weet wat jij gaat etenquote:Op zondag 19 december 2010 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens kijken wat er nog te vreten val hier
Etenquote:Op zondag 19 december 2010 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens kijken wat er nog te vreten val hier
Ah dat verklaard waarom je er niet helemaal bij bent met je hoofdquote:Op zondag 19 december 2010 17:39 schreef Stuart het volgende:
Ik geniet van een heerlijke Stongbow trouwens
joh echt?quote:Op zondag 19 december 2010 17:40 schreef Stuart het volgende:
Jammer dat dit topic alweer bijna vol is, maar aan alles komt een eind
ABBA!quote:Op zondag 19 december 2010 17:39 schreef Stuart het volgende:
Ik geniet van een heerlijke Stongbow trouwens
GMTA!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |