en dan moet hij vanuit Londen naar zee schuifelen in zijn bubblewrap?quote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw dan is er vast een ander hulpvaardig persoon in de buurt, in ruil voor een pint
Ja, hoe zit dat dan eigenlijk met mijn armenquote:
in de thames springen, al het water kom in de zee uitquote:Op zondag 19 december 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan moet hij vanuit Londen naar zee schuifelen in zijn bubblewrap?
met zijn koffers?
Dat is waarquote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
in de thames springen, al het water kom in de zee uit
Ja, beter dan op een filmpje dat je iemand van BA vermoordtquote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Stuart het volgende:
Ja, hoe zit dat dan eigenlijk met mijn armen
Ik kom trouwens wel op TV dan denk ik
En dan kom ik misschien wel wereldwijd op TVquote:Op zondag 19 december 2010 15:57 schreef PeZu het volgende:
row row row yout stu gently cross the nothsea
merily merily merily
Ja, dat gaat misschien wel iets te ver inderdaadquote:Op zondag 19 december 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, beter dan op een filmpje dat je iemand van BA vermoordt
ietsje maar hoorquote:Op zondag 19 december 2010 15:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat gaat misschien wel iets te ver inderdaad
baco?quote:Op zondag 19 december 2010 15:59 schreef Stuart het volgende:
Ik drink momenteel trouwens COLA. Dus geen alcoholische dranken. Dat jullie het even weten
poofquote:Op zondag 19 december 2010 15:59 schreef Stuart het volgende:
Ik drink momenteel trouwens COLA. Dus geen alcoholische dranken. Dat jullie het even weten
Ja, ik steek dan wel gewoon het vliegveld in de brandquote:
quote:
het idee en tv rechten zijn van mij dus alles wat je eraan verdient zuipen we samen opquote:Op zondag 19 december 2010 15:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan kom ik misschien wel wereldwijd op TV![]()
Heequote:Op zondag 19 december 2010 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
het idee en tv rechten zijn van mij dus alles wat je eraan verdient zuipen we samen op
FREE BEER
whats the matter lovequote:
Wie begon er over jezelf als pakketje versturen en bubblewrap? NOU?quote:
Helemaal goedquote:Op zondag 19 december 2010 16:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
het idee en tv rechten zijn van mij dus alles wat je eraan verdient zuipen we samen op
FREE BEER
Ja, das waarquote:Op zondag 19 december 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie begon er over jezelf als pakketje versturen en bubblewrap? NOU?
Het mag wel. Voor 10 minuten. Even een power napquote:
Maar ik lust toch geen bier, dus: opgelostquote:
Dat kan ik nu nietquote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het mag wel. Voor 10 minuten. Even een power nap
geen idee, ik denk ik want ik zei dat mijn spullen wel gewoon ge overnight warenquote:Op zondag 19 december 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie begon er over jezelf als pakketje versturen en bubblewrap? NOU?
tuuk mag datquote:
Bestel je iets anders op PeZu's rekeningquote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik lust toch geen bier, dus: opgelost
Wat moet je dan doen in die kasten huhquote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ik nu nietAls ik dat doe dan slaap ik meteen uren
Dus ik ga maar weer eens wat kasten hier onder handen nemen ofzo
Morgen koffie?quote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ik nu nietAls ik dat doe dan slaap ik meteen uren
Dus ik ga maar weer eens wat kasten hier onder handen nemen ofzo
gelukkig wordt steetje snel dronkerquote:Op zondag 19 december 2010 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bestel je iets anders op PeZu's rekening
Opruimenquote:Op zondag 19 december 2010 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen in die kasten huh
Morgen werkenquote:
Gooi de helft dan ook eens wegquote:Op zondag 19 december 2010 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OpruimenWant het is nog een beetje een rommeltje en onlogisch
ja, dat zei jij, en toen zei ik de rest en toen bedacht jij het varen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, ik denk ik want ik zei dat mijn spullen wel gewoon ge overnight waren
Ja, klinkt eerlijkquote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat zei jij, en toen zei ik de rest en toen bedacht jij het varen.
dus ik zeg 50/50
ok deal, kom je zo even het contract tekenen?quote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat zei jij, en toen zei ik de rest en toen bedacht jij het varen.
dus ik zeg 50/50
Neequote:
jaquote:
Geen man bij de hand, wat nu?quote:
Wat moet je met al die zooi? Ben je bang dat de oorlog uitbreektquote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeIs vet veel kattebakgrit enzo
En wat voorraadjes pasta en soepjes enzo, dus even ordenen
Ohjaquote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen werkenDus ik kan wel 's avonds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |