Morgen veel mensen die spijbelenquote:Op zondag 19 december 2010 16:33 schreef PeZu het volgende:
Waarschuwing voor extreem weer Zuid-Limburg
Uitgegeven: 19 december 2010 15:58
Laatst gewijzigd: 19 december 2010 16:20
DE BILT - Het KNMI waarschuwt voor extreem weer in het zuiden van Limburg. Tot middernacht kan daar 10 tot 20 centimeter sneeuw vallen, aldus het KNMI zondag.
© NU.nl/Peet Hunter
In Brabant en Gelderland valt naar verwachting 5 tot 10 cm. In andere delen van het land komt er nog een laagje bij van 1 tot 5 cm.
''Het noorden van het land houdt het waarschijnlijk droog, maar heeft last van gladheid door bevriezing en sneeuwresten'', meldde het KNMI.
Nederland wordt al sinds vrijdag geconfronteerd met soms zeer zware en langdurige sneeuwval. De afgelopen nacht kwam er nog een flinke portie bij.
''Zondagochtend was het sneeuwdek in de provincies Zeeland, Zuid-Holland en Utrecht aangegroeid tot 15 à 20 cm. Op een aantal plaatsen ligt hier inmiddels 20 tot circa 25 cm sneeuw'', weet het KNMI.
Weeralarm
Vrijdag gaf het meteorologisch instituut ook een waarschuwing voor extreem weer. Die werd later opgeschaald tot een weeralarm, code rood.
Volgens het KNMI kan het ook de komende dagen regelmatig sneeuwen. Het risico van gladheid blijft onverminderd groot. Bovendien gaat het de komende dagen lokaal streng vriezen.
Maar stiekem bedoelde ik dat ik de sauna heeeeeeeeeeerlijk vind, maar zo'n ijsbad...ieh!quote:Op zondag 19 december 2010 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker. Ook zo vaak op de vorige sportschool gedaan: sauna en dan onder de ijskoude douche. bam, hart op hol
het is vakantie tochquote:
Zo'n ijsbad doen en dan weer de Finse sauna in. Knapperend haardvuur en die heerlijke luchtquote:Op zondag 19 december 2010 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar stiekem bedoelde ik dat ik de sauna heeeeeeeeeeerlijk vind, maar zo'n ijsbad...ieh!
sauna, ik ga zo even denk ikquote:Op zondag 19 december 2010 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar stiekem bedoelde ik dat ik de sauna heeeeeeeeeeerlijk vind, maar zo'n ijsbad...ieh!
Oh? heel Nederland heeft vakantie? Alleen dat werkschuwe tuig dat op school zit hoor!quote:
Laat mij eerst even naar NL komen danquote:
Ik kan het echt echt echt nietquote:Op zondag 19 december 2010 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo'n ijsbad doen en dan weer de Finse sauna in. Knapperend haardvuur en die heerlijke lucht
dat mag welquote:Op zondag 19 december 2010 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat mij eerst even naar NL komen dan
Ik duw welquote:Op zondag 19 december 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan het echt echt echt nietECHT niet
Dan gaan we zodra je het kuntquote:Op zondag 19 december 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet van niets
Oh, ik wil ook zo graag weer eens naar de sauna![]()
wil jij met mij naar de sauna dan?quote:
Dankjequote:Op zondag 19 december 2010 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat mag wel![]()
vandaag knipt eik een muis in twee ne die lijmde ik dan mooi maar weer in elkaar
Liefquote:Op zondag 19 december 2010 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan gaan we zodra je het kunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |