Nou ehm, de kattenbak verschonen (dankzij mijn pappie's auto even een voorraadje aangelegd, is toch makkelijker dan op de fietsquote:Op zondag 19 december 2010 16:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat moet je met al die zooi? Ben je bang dat de oorlog uitbreekt
Nee, maar da's toch prima. Kijk maar of het anders van de week een keertje kan, 's avonds ben ik deze week vrij veel nog vrijquote:Op zondag 19 december 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja![]()
Thijs is alleen heel huilerig vandaag en net weer wakker, dus ik denk dat het niet gezellig is als we nu komen...
Er lopen vast mannen in Zwolle!quote:Op zondag 19 december 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen man bij de hand, wat nu?
Okay, nou goed, okay, ik vergeef jequote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ehm, de kattenbak verschonen (dankzij mijn pappie's auto even een voorraadje aangelegd, is toch makkelijker dan op de fiets) en opeten he
quote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef PeZu het volgende:
ok deal, kom je zo even het contract tekenen?
Jaquote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef Stuart het volgende:
En ik krijg allerlei film contracten aangeboden daarna
quote:
Okeequote:
Op zee dobberen in bubbelwrap, dat is pas rude!quote:
Niet mijn idee thoughquote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op zee dobberen in bubbelwrap, dat is pas rude!
kunnen we gelijk pheno's advies opvolgenquote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja
[..]
[..]
Okee![]()
Oh..wacht..
Ja, maar heb nu ook niet zo'n zin, dus ik pas voor vandaag okee?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, nou goed, okay, ik vergeef je
Dat was je toch al?quote:
Ja, in Engeland wel maar nog niet wereldwijdquote:
Snel, ruil met TheFamousman van nicknamequote:
Nee, ik blijf liever incognitoquote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snel, ruil met TheFamousman van nickname
Ik las cognac.quote:
ik zou gewoon Famous Stu aanmaken tfm wil je nietquote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snel, ruil met TheFamousman van nickname
Klinkt als een goede dag. Vertalen vanuit het Japansquote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef Pheno het volgende:
Keukenpapier gevonden en koelkast ingeruimd. Mijn goede taak van vandaag. Nu nog even een interview vertalen naar het Nederlands en dan heb ik het wel gehad voor vandaag
Ja, daar heb ik ook wel eens last van. Dat ik lees wat ik wil lezenquote:
Ja, dat wil ie vast ook welquote:
Joah, ik ben voorquote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou gewoon Famous Stu aanmaken tfm wil je niet
Ik heb dat bijvoeglijk naamwoord helemaal niet nodigquote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou gewoon Famous Stu aanmaken tfm wil je niet
Nee, er zat een tolk bij. Je wilt zo veel mogelijk vragen stellen, als je maar een half uur hebtquote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dag. Vertalen vanuit het Japans![]()
human raft stuquote:Op zondag 19 december 2010 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb dat bijvoeglijk naamwoord helemaal niet nodig
Stu wel, de anonieme beroemde alcoholist!quote:Op zondag 19 december 2010 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat wil ie vast ook wel
[..]
Joah, ik ben voor
Maar vanuit welke taal moet je dan vertalenquote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, er zat een tolk bij. Je wilt zo veel mogelijk vragen stellen, als je maar een half uur hebt
kom nog een b erbij, dan kunnen we het afkorten naar abbaquote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stu wel, de anonieme beroemde alcoholist!
Gewoon Engels. Zo gedaan dus, maar het moet wel gebeuren. Daarnet eerst van de dictafoon gehaald, dus met tragere snelheid afspelen en typen maar!quote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar vanuit welke taal moet je dan vertalen
Hai meisquote:
Zoveel drink ik nietquote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stu wel, de anonieme beroemde alcoholist!
Okay, ja, dat moet wel lukken dan. Succes thoughquote:Op zondag 19 december 2010 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon Engels. Zo gedaan dus, maar het moet wel gebeuren. Daarnet eerst van de dictafoon gehaald, dus met tragere snelheid afspelen en typen maar!
Ja, nog wel maar ik hoop nu op morgen met een vlucht vanaf City Airport dus wie weetquote:Op zondag 19 december 2010 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Stu! Nog steeds in London?
Anonieme beroemde Britse alcoholist!quote:Op zondag 19 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
kom nog een b erbij, dan kunnen we het afkorten naar abba
oeh spannend... ik duim heel hard voor je dat je snel naar NL kanquote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nog wel maar ik hoop nu op morgen met een vlucht vanaf City Airport dus wie weet
quote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anonieme beroemde Britse alcoholist!
Dankjequote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh spannend... ik duim heel hard voor je dat je snel naar NL kan
Je hebt een zwembad in huisquote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa was echt heel lekker
Helemaal rozig nu
Joah!quote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anonieme beroemde Britse alcoholist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |