Done!quote:Op zondag 19 december 2010 13:09 schreef Pheno het volgende:
Oh, ST, je moet nog hoi zeggen in je welkomstopic. En daarna in de KPD-crew-editie natuurlijk!
Ik loop altijd op allstars.quote:Op zondag 19 december 2010 13:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij waterdichte sokken dan?
ja trev je snapt het weer eens helemaalquote:Op zondag 19 december 2010 13:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
zo te lezen hoeven we ook niks nuttigs van jou vandaag te verwachten
quote:
sneeuw tot je middelquote:
jawel joh, sneeuwen als een malle vanachtquote:Op zondag 19 december 2010 13:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
D'r is hier niets bijgevallen hoor
Toen je met je hoofd schudde zeker!quote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel joh, sneeuwen als een malle vanacht
Heb jij alleen leren allstars zonder gaatjes dan?quote:Op zondag 19 december 2010 13:18 schreef Myraela het volgende:
Ik loop altijd op allstars.Nooit last van water, van sneeuw al helemaal niet.
toen ik binne kwam, ja, muts zat vol sneeuwquote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen je met je hoofd schudde zeker!
Nee, ik heb een paar van de normale allstars in verschillende kleuren. Daar heb je geen last van water mee hoor.quote:Op zondag 19 december 2010 13:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij alleen leren allstars zonder gaatjes dan?
Precies, gisteren was hie rook niemand omdat KNMI en ANWB zo bangig bezig warenquote:Op zondag 19 december 2010 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je maar niet tegen iedereen zeggen dat ie thuis moet blijven![]()
We hebben nog! Verspreid jij het zout op de snelweg ?quote:
Ik weet niet of ik zo ver kan gooien!quote:
echt hehquote:Op zondag 19 december 2010 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, gisteren was hie rook niemand omdat KNMI en ANWB zo bangig bezig waren
Voordeel: ik had vandaag wel drie choco-donuts!
Ik altijd welquote:Op zondag 19 december 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar van de normale allstars in verschillende kleuren. Daar heb je geen last van water mee hoor.
_A_ loop weg met Dr. Martens, maar altijd die dingen die hier niet te koop zijn. Webwinkels FTW!quote:Op zondag 19 december 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik altijd wel![]()
Maar misschien maken ze ze nu anders dan vroeger, toen ik ze droeg [/oudetaartenmodus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |