Je kachel buiten misschienquote:Op zondag 19 december 2010 13:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
euhhhh buiten dooit het dus ook (althans hier wel)
Ik zie niets, ik zie niets.quote:Op zondag 19 december 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
omg!
ik poste eerst en las toen pas mijn mail...
kiek tan, kiek tan
Jij ook al?quote:Op zondag 19 december 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
omg!
kiek tan, kiek tan
naast de datum in mijn pohostquote:
Het is gewoon grappigquote:Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Legendarisch? Omdat iemand dronken op de radio is? Wtf
Hoezo is dat zo erg?quote:Op zondag 19 december 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
omg!
kiek tan, kiek tan
Dat wist ik toch alquote:Op zondag 19 december 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
naast de datum in mijn pohost
Feli Nienkequote:Op zondag 19 december 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
coeliejoeliequote:Op zondag 19 december 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hoezo dat dan?quote:Op zondag 19 december 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is omdat ze morgen naar de maan vliegt en daar verslag doet voor fox news over de kanaries daarquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is omdat ze morgen naar de maan vliegt en daar verslag doet voor fox news over de kanaries daar
Oh ja.quote:
Oh, schat, ik ben net online en ik heb hier een tornado-kind rennen, dus het kan eventjes durenquote:Op zondag 19 december 2010 13:09 schreef Pheno het volgende:
Oh, ST, je moet nog hoi zeggen in je welkomstopic. En daarna in de KPD-crew-editie natuurlijk!
quote:Op zondag 19 december 2010 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is omdat ze morgen naar de maan vliegt en daar verslag doet voor fox news over de kanaries daar
Ja, iedere scheet is tegenwoordig legendarisch, jeweetzellef.quote:Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Legendarisch? Omdat iemand dronken op de radio is? Wtf
Hersencel-kwartettend Nederland heeft het woord "legendarisch" ontdektquote:Voetbal International eindigde even legendarisch als het begonnen was. Derksen drukte het scherm waarop Genee zichtbaar was plotseling weg, zonder dat de presentator de kans kreeg om daar nog iets op in te brengen. 'De snor' sloot het programma vervolgens zelf af.
Je hebt een tagjequote:Op zondag 19 december 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
omg!
kiek tan, kiek tan
Waarom niet?quote:Op zondag 19 december 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, troost je, die kun je nu toch niet aan
Heb jij waterdichte sokken dan?quote:
Done!quote:Op zondag 19 december 2010 13:09 schreef Pheno het volgende:
Oh, ST, je moet nog hoi zeggen in je welkomstopic. En daarna in de KPD-crew-editie natuurlijk!
Ik loop altijd op allstars.quote:Op zondag 19 december 2010 13:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij waterdichte sokken dan?
ja trev je snapt het weer eens helemaalquote:Op zondag 19 december 2010 13:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
zo te lezen hoeven we ook niks nuttigs van jou vandaag te verwachten
quote:
sneeuw tot je middelquote:
jawel joh, sneeuwen als een malle vanachtquote:Op zondag 19 december 2010 13:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
D'r is hier niets bijgevallen hoor
Toen je met je hoofd schudde zeker!quote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel joh, sneeuwen als een malle vanacht
Heb jij alleen leren allstars zonder gaatjes dan?quote:Op zondag 19 december 2010 13:18 schreef Myraela het volgende:
Ik loop altijd op allstars.Nooit last van water, van sneeuw al helemaal niet.
toen ik binne kwam, ja, muts zat vol sneeuwquote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen je met je hoofd schudde zeker!
Nee, ik heb een paar van de normale allstars in verschillende kleuren. Daar heb je geen last van water mee hoor.quote:Op zondag 19 december 2010 13:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij alleen leren allstars zonder gaatjes dan?
Precies, gisteren was hie rook niemand omdat KNMI en ANWB zo bangig bezig warenquote:Op zondag 19 december 2010 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je maar niet tegen iedereen zeggen dat ie thuis moet blijven![]()
We hebben nog! Verspreid jij het zout op de snelweg ?quote:
Ik weet niet of ik zo ver kan gooien!quote:
echt hehquote:Op zondag 19 december 2010 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, gisteren was hie rook niemand omdat KNMI en ANWB zo bangig bezig waren
Voordeel: ik had vandaag wel drie choco-donuts!
Ik altijd welquote:Op zondag 19 december 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar van de normale allstars in verschillende kleuren. Daar heb je geen last van water mee hoor.
_A_ loop weg met Dr. Martens, maar altijd die dingen die hier niet te koop zijn. Webwinkels FTW!quote:Op zondag 19 december 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik altijd wel![]()
Maar misschien maken ze ze nu anders dan vroeger, toen ik ze droeg [/oudetaartenmodus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |