Je kachel buiten misschienquote:Op zondag 19 december 2010 13:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
euhhhh buiten dooit het dus ook (althans hier wel)
Ik zie niets, ik zie niets.quote:Op zondag 19 december 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
omg!
ik poste eerst en las toen pas mijn mail...
kiek tan, kiek tan
Jij ook al?quote:Op zondag 19 december 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
omg!
kiek tan, kiek tan
naast de datum in mijn pohostquote:
Het is gewoon grappigquote:Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Legendarisch? Omdat iemand dronken op de radio is? Wtf
Hoezo is dat zo erg?quote:Op zondag 19 december 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
omg!
kiek tan, kiek tan
Dat wist ik toch alquote:Op zondag 19 december 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
naast de datum in mijn pohost
Feli Nienkequote:Op zondag 19 december 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
coeliejoeliequote:Op zondag 19 december 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hoezo dat dan?quote:Op zondag 19 december 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is omdat ze morgen naar de maan vliegt en daar verslag doet voor fox news over de kanaries daarquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is omdat ze morgen naar de maan vliegt en daar verslag doet voor fox news over de kanaries daar
Oh ja.quote:
Oh, schat, ik ben net online en ik heb hier een tornado-kind rennen, dus het kan eventjes durenquote:Op zondag 19 december 2010 13:09 schreef Pheno het volgende:
Oh, ST, je moet nog hoi zeggen in je welkomstopic. En daarna in de KPD-crew-editie natuurlijk!
quote:Op zondag 19 december 2010 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is omdat ze morgen naar de maan vliegt en daar verslag doet voor fox news over de kanaries daar
Ja, iedere scheet is tegenwoordig legendarisch, jeweetzellef.quote:Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Legendarisch? Omdat iemand dronken op de radio is? Wtf
Hersencel-kwartettend Nederland heeft het woord "legendarisch" ontdektquote:Voetbal International eindigde even legendarisch als het begonnen was. Derksen drukte het scherm waarop Genee zichtbaar was plotseling weg, zonder dat de presentator de kans kreeg om daar nog iets op in te brengen. 'De snor' sloot het programma vervolgens zelf af.
Je hebt een tagjequote:Op zondag 19 december 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
omg!
kiek tan, kiek tan
Waarom niet?quote:Op zondag 19 december 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, troost je, die kun je nu toch niet aan
Heb jij waterdichte sokken dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |