Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
wat is er mis met langer dan 1 nano seconde nadenken?quote:Op zondag 19 december 2010 12:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er mis met de gewone programmering te volgen?
Ja, dat was een beetje jammer (en sneu vooralquote:
Vervelend he, als mensen dat soort dingen doenquote:Op zondag 19 december 2010 12:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen maar mee niet eens waar naar toe
SCOREquote:
Dat kan ik niet zo goed vandaagquote:Op zondag 19 december 2010 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is er mis met langer dan 1 nano seconde nadenken?
Nee hoorquote:Op zondag 19 december 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat was een beetje jammer (en sneu vooral)
[..]
Vervelend he, als mensen dat soort dingen doen![]()
![]()
Maar dat zei ik ook nergens, dat hij dat er van maakt kan ik niks aan doenquote:Enneh Trev, er is niets mis met de normale tvprogrammering volgen, maar dat wil niet dat zeggen dat dat de enige optie is
Heb je weer zo'n bui vandaag?quote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Maar dat zei ik ook nergens, dat hij dat er van maakt kan ik niks aan doen
Neuh, ben alleen vanmorgen niet zo goed wakker gewordenquote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n bui vandaag?
En daar zijn wij dan de dupe van?quote:Op zondag 19 december 2010 12:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh, ben alleen vanmorgen niet zo goed wakker geworden
Ligt er aan hoe jullie reagerenquote:Op zondag 19 december 2010 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En daar zijn wij dan de dupe van?
Ja, hoi!quote:
Nee, er staat ook maar 1 loc op de baan nu. Moet de werkzaamheden binnenkort eerst eens afrondenquote:Op zondag 19 december 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, hoi!Heb je je treintjes ook een winterwonderland gegeven?
Je lijkt prorail welquote:Op zondag 19 december 2010 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, er staat ook maar 1 loc op de baan nu. Moet de werkzaamheden binnenkort eerst eens afronden.
Ja en biedt perenijsjes aan bij hittequote:Op zondag 19 december 2010 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
MartRail is alleen een stuk betrouwbaarder.
Precies. En al ligt er 30 meter sneeuw buiten, ik zorg dat de treinen gewoon volgens dienstregeling blijven rijden!quote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en biedt perenijsjes aan bij hitte![]()
Ik houd van Martrailquote:Op zondag 19 december 2010 12:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. En al ligt er 30 meter sneeuw buiten, ik zorg dat de treinen gewoon volgens dienstregeling blijven rijden!
Zeker omdat MartRail alleen binnen rijdquote:Op zondag 19 december 2010 12:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. En al ligt er 30 meter sneeuw buiten, ik zorg dat de treinen gewoon volgens dienstregeling blijven rijden!
Definieer 'binnen'quote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker omdat MartRail alleen binnen rijd
Tussen een aantal muren en een dak er opquote:
Nou ja, en vanuit wiens perspectief dan? Want gezien vanuit het perspectief van de inwoners van het Steinbockwald, rijden die treinen toch echt buitenquote:Op zondag 19 december 2010 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tussen een aantal muren en een dak er ophoog uit een stuk zonder muren maar wel met een overkapping reken ik ook goed
quote:Op zondag 19 december 2010 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, en vanuit wiens perspectief dan? Want gezien vanuit het perspectief van de inwoners van het Steinbockwald, rijden die treinen toch echt buiten.
Als je het zo bekijkt heb je gelijk, woonde wij maar in zo'n wereld zonder vertragingquote:Op zondag 19 december 2010 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, en vanuit wiens perspectief dan? Want gezien vanuit het perspectief van de inwoners van het Steinbockwald, rijden die treinen toch echt buiten.
Ah nee joh, dit houdt de spanning er nog een beetje inquote:Op zondag 19 december 2010 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt heb je gelijk, woonde wij maar in zo'n wereld zonder vertraging
Hai Friemelquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 12:34 schreef Trevland het volgende:
Filelezer John Bakker katjelam op radio
Dit stukje
Ik moet binnen kort mij sig weer aanpassenquote:Op zondag 19 december 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah nee joh, dit houdt de spanning er nog een beetje in
Middag Friemelquote:
Geniet er van Marijkequote:Op zondag 19 december 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Friemel
Nu serietje kijken onder dekentje op bankLaters
Hey Myraelaquote:Op zondag 19 december 2010 12:51 schreef Myraela het volgende:
Zo even de douche in springen en daarna kerstcadeaus halen. Ik moet nog kei veel halen.
Hey Flesquote:
Waarom moet je dan lijstjes maken als ze het toch niet kopen?quote:Op zondag 19 december 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij moeten altijd lijstjes maken met wat we zouden willen.
Ja, dat snap ik dus ook niet.quote:Op zondag 19 december 2010 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom moet je dan lijstjes maken als ze het toch niet kopen?
Daarom is het een lijstje dan weet je in elk geval niet precies wat je krijgtquote:Op zondag 19 december 2010 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom moet je dan lijstjes maken als ze het toch niet kopen?
Die vond ik net nog in de koelkast. Die staat nu in ontdooistand, dus alle inhoud staat buitenquote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en biedt perenijsjes aan bij hitte![]()
Ach, troost je, die kun je nu toch niet aanquote:Op zondag 19 december 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
Ze pakken nu mijn cadeautje in en ze zeggen dat het niet is wat ik gevraagd had. Maar ik wilde rode allstars.
euhhhh buiten dooit het dus ook (althans hier welquote:Op zondag 19 december 2010 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die vond ik net nog in de koelkast. Die staat nu in ontdooistand, dus alle inhoud staat buiten
moet je niet zeggenquote:Op zondag 19 december 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, troost je, die kun je nu toch niet aan
Legendarisch? Omdat iemand dronken op de radio is? Wtfquote:Op zondag 19 december 2010 12:34 schreef Trevland het volgende:
Filelezer John Bakker katjelam op radio
Dit stukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |