Ah nee joh, dit houdt de spanning er nog een beetje inquote:Op zondag 19 december 2010 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt heb je gelijk, woonde wij maar in zo'n wereld zonder vertraging
Hai Friemelquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 12:34 schreef Trevland het volgende:
Filelezer John Bakker katjelam op radio
Dit stukje
Ik moet binnen kort mij sig weer aanpassenquote:Op zondag 19 december 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah nee joh, dit houdt de spanning er nog een beetje in
Middag Friemelquote:
Geniet er van Marijkequote:Op zondag 19 december 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Friemel
Nu serietje kijken onder dekentje op bankLaters
Hey Myraelaquote:Op zondag 19 december 2010 12:51 schreef Myraela het volgende:
Zo even de douche in springen en daarna kerstcadeaus halen. Ik moet nog kei veel halen.
Hey Flesquote:
Waarom moet je dan lijstjes maken als ze het toch niet kopen?quote:Op zondag 19 december 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij moeten altijd lijstjes maken met wat we zouden willen.
Ja, dat snap ik dus ook niet.quote:Op zondag 19 december 2010 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom moet je dan lijstjes maken als ze het toch niet kopen?
Daarom is het een lijstje dan weet je in elk geval niet precies wat je krijgtquote:Op zondag 19 december 2010 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom moet je dan lijstjes maken als ze het toch niet kopen?
Die vond ik net nog in de koelkast. Die staat nu in ontdooistand, dus alle inhoud staat buitenquote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en biedt perenijsjes aan bij hitte![]()
Ach, troost je, die kun je nu toch niet aanquote:Op zondag 19 december 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
Ze pakken nu mijn cadeautje in en ze zeggen dat het niet is wat ik gevraagd had. Maar ik wilde rode allstars.
euhhhh buiten dooit het dus ook (althans hier welquote:Op zondag 19 december 2010 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die vond ik net nog in de koelkast. Die staat nu in ontdooistand, dus alle inhoud staat buiten
moet je niet zeggenquote:Op zondag 19 december 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, troost je, die kun je nu toch niet aan
Legendarisch? Omdat iemand dronken op de radio is? Wtfquote:Op zondag 19 december 2010 12:34 schreef Trevland het volgende:
Filelezer John Bakker katjelam op radio
Dit stukje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |