quote:MIDDLETOWN, Conn.: Pratt & Whitney has completed assembly on its first PurePower PW1524G engine for the Bombardier* CSeries* aircraft and will deliver the engine to the company’s West Palm Beach, Fla., facility later this month to initiate testing. The engine Last Bolt Ceremony was held today at Pratt & Whitney’s Middletown Engine Center in Connecticut. This engine marks the beginning of an eight-engine validation and certification program. Pratt & Whitney is a United Technologies Corp. (NYSE:(UTX)) company.
“Completion of the first PW1524G engine for testing is an important milestone for the CSeries aircraft program,” Benjamin Boehm, vice president, Commercial Aircraft Programs for Bombardier, told Pratt & Whitney employees at the Last Bolt Ceremony today. “We have worked closely with Pratt & Whitney engineers over the past two years to optimize engine performance as we integrated this powerplant into our airplane design. We are very pleased with the progress of the engine program to date and that Pratt & Whitney has completed first engine assembly on time.”
“When we told the world that this engine would change everything, we meant it,” said Bob Saia, vice president, Next Generation Product Family. “The completion of this first full PW1524G engine on time keeps the program on schedule to deliver its extraordinary benefits to customers in 2013. Earlier this year we completed our engine core test program, demonstrating performance and operability on our design targets. This engine will be tested to supplement the core testing, enabling us to demonstrate the full engine performance. Our engine is not a concept. It is real and we have data to validate our product capability. ”
The PW1500G engine test program will run a total of eight test engines over the next 24 months with engine certification and aircraft first flight scheduled for 2012. Entry into service is scheduled for 2013. Bombardier has sold CSeries aircraft to German flag carrier, Deutsche Lufthansa, Lease Corporation International and Republic Airways.
Pratt & Whitney recently concluded PurePower engine core testing with more than 260 accumulated test hours. In addition to the core testing, Pratt & Whitney has performed critical module-level testing for the PurePower engine program, including fan drive gear system testing with simulations of more than 60,000 takeoffs and landings, and hundreds of hours of testing on the low and high-pressure compressor with advanced designs meeting or exceeding efficiency and operability goals.
Pratt & Whitney is a world leader in the design, manufacture and service of aircraft engines, space propulsion systems and industrial gas turbines. United Technologies, based in Hartford, Conn., is a diversified company providing high technology products and services to the global aerospace and building industries.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
je gaat met de treinquote:Op zondag 19 december 2010 12:22 schreef PeuRac het volgende:
ik ga zo ff mensen uitlachen op Utrecht centraal denk ik
behalve een doorgerotte Alfa 75?quote:
Nee, met de auto, zit te overwegen om te gaan snorrenquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
Kleine smurf was stout en zat ineens in haar blote tummie in de sneeuw in de achtertuin
Kleine smurf was stout en zat ineens in haar blote tummie in de sneeuw in de achtertuin
dan zal de liefde ook wel snel afkoelenquote:Op zondag 19 december 2010 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
welnee, de douche is lekker warm hierquote:Op zondag 19 december 2010 12:47 schreef lipje het volgende:
[..]
dan zal de liefde ook wel snel afkoelen
bad is warmerquote:Op zondag 19 december 2010 12:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
welnee, de douche is lekker warm hier
maar wordt kouder, tenzij je er een verwarmingselement in hebtquote:
Not available @ this locationquote:
bummer..-O-quote:Op zondag 19 december 2010 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Not available @ this location
alleen als t bad ruim genoeg is, anders is het alleen maar irritantquote:Op zondag 19 december 2010 13:18 schreef lipje het volgende:
[..]
bummer..-O-
wel fun, met z'n 2-en in bad
je had het ongetwijfeld verdiendquote:
Zie daar heb je het alquote:
je hebt em bij huis?quote:Op zondag 19 december 2010 16:10 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb zin in diverse dingen maar ik ben lui. Vanmorgen wel eindelijk na +- een jaar mijn standkachel in de Jeep operationeel gemaakt
Ik heb er al 1500km mee gereden hier, op Amerikaans kentekenquote:
je mag er toch 6 maanden ofso mee door blijven rijden?quote:Op zondag 19 december 2010 16:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb er al 1500km mee gereden hier, op Amerikaans kenteken
Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik woon in Belgie en daar mag het gewoon. Ik heb toestemming van de douane enzo.quote:Op zondag 19 december 2010 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je mag er toch 6 maanden ofso mee door blijven rijden?
ooh relaxed, betaal je dan ook geen wegenbelasting oid in België, of dat dan weer wel? En doe een's pics van dat dingquote:Op zondag 19 december 2010 16:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik woon in Belgie en daar mag het gewoon. Ik heb toestemming van de douane enzo.
In NL hoef ik dus sowieso niet meer aan de belastingwetgeving te voldoen.
Nu nog niets, want amerikaans kenteken. Dadelijk het liefste op het Belgisch equivalent van grijs kenteken, want de belasting op grote motoren is in België best hoog.quote:Op zondag 19 december 2010 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh relaxed, betaal je dan ook geen wegenbelasting oid in België, of dat dan weer wel? En doe een's pics van dat ding
400 miljoen euro schuldquote:Op zondag 19 december 2010 16:20 schreef Paladijn het volgende:
het gaat slechter dan gedacht met de gmbh.
Ook dat nog eens jaquote:Op zondag 19 december 2010 16:48 schreef Sounddragon het volgende:
En dat met die uberbelachelijke rondeprijzen ??
Dat is alleen maar goed, t gaat echt niet verloren, komt wel iemand die de boel opkoopt en dan met lagere prijzen verder gaatquote:Op zondag 19 december 2010 16:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
400 miljoen euro schuld* Alfisti verbaast het niets als het volgend jaar gewoon afgelopen is
quote:Op zondag 19 december 2010 17:10 schreef lipje het volgende:
sneeuwruimen, of beter gezegd.. auto's uitgraven
Kom je de Peus hier ook even uitgraven? Krijg je warme choco met slagroom van ome Fristi als beloningquote:Op zondag 19 december 2010 17:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
ja, ik ga zo ook maar even aan de slag
moest jij niet werken? Of ga je de boel op t werk uitgraven?quote:Op zondag 19 december 2010 17:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
ja, ik ga zo ook maar even aan de slag
Neequote:Op zondag 19 december 2010 17:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Kom je de Peus hier ook even uitgraven? Krijg je warme choco met slagroom van ome Fristi als beloning
Ik zit bij Anne, en er ligt een halve meter sneeuw op de Linc, en ik wil moet zo naar huis, morgen ga ik weer werken, tenminste, we gaan denk ik even constateren dat het niks wordt , en dan weer naar huis ofzoquote:Op zondag 19 december 2010 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moest jij niet werken? Of ga je de boel op t werk uitgraven?
huh, dacht dat je vandaag om 17u moest werkenquote:Op zondag 19 december 2010 17:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik zit bij Anne, en er ligt een halve meter sneeuw op de Linc, en ik wil moet zo naar huis, morgen ga ik weer werken, tenminste, we gaan denk ik even constateren dat het niks wordt , en dan weer naar huis ofzo
succes dan maar morgenquote:Op zondag 19 december 2010 19:00 schreef BaraCuda het volgende:
Net al vast wat sporen gemaakt in de sneeuw voor morgen![]()
Alfa had er maar moeite mee met de zomerbandjes
Mooi thuis blijven dan.quote:Op zondag 19 december 2010 19:00 schreef BaraCuda het volgende:
Net al vast wat sporen gemaakt in de sneeuw voor morgen![]()
Alfa had er maar moeite mee met de zomerbandjes
Smoesjesquote:Op zondag 19 december 2010 20:17 schreef Anne het volgende:
Jep, het was of een neppert, of gewoon géén kerstboom.
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 19 december 2010 20:18 schreef 2cv het volgende:
@ OP want geen modern aziatisch/duits (en dus lelijk) stuk blik.
En ik heb geen interesse in Anne's boom. Wel interesse in een foto van een Anne in haar blote bips in de sneeuw. Tip: zet een kerstmuts op, het is koud buiten.
Ik ging niet vrijwillig de sneeuw in heurquote:Op zondag 19 december 2010 20:29 schreef Duvel het volgende:
Jij dacht ff terug aan je oude username?
ik blijf er bij, je had t vast verdiendquote:Op zondag 19 december 2010 20:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ging niet vrijwillig de sneeuw in heur.
Ik heb zelfs nog een elleboog op mijn neus gehad en mijn eigen elleboog geschaafd aan de muur.
Mishandeld, zeg ik je!
SD heeft je er uit gezet ?quote:Op zondag 19 december 2010 20:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een elleboog op mijn neus gehad en mijn eigen elleboog geschaafd aan de muur.
Mishandeld, zeg ik je!
Was je er bij? Pff, ik zal maar niet zeggen wat ik vind dat jij nu verdiendquote:Op zondag 19 december 2010 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik blijf er bij, je had t vast verdiend
Aangifte, zeg ik je!quote:Op zondag 19 december 2010 20:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Mishandeld, zeg ik je!
van mij mag je t zeggen, je zal me er niet mee hebbenquote:Op zondag 19 december 2010 20:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Was je er bij? Pff, ik zal maar niet zeggen wat ik vind dat jij nu verdiend.
Gelukkig zeg, want ik wil je ook helemaal niet.quote:Op zondag 19 december 2010 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
van mij mag je t zeggen, je zelf me er niet mee hebben
ik mag het niet over bdsm hebben, maar ik denk dat een ballgag icm Peu geen verkeerd initiatief isquote:Op zondag 19 december 2010 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ben ik ook. Af en toe kun je die peu wel wurgen, toch?.
Dan kan ie helaas nog steeds typenquote:Op zondag 19 december 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik mag het niet over bdsm hebben, maar ik denk dat een ballgag icm Peu geen verkeerd initiatief is
LOLquote:
Maar dan allemaalquote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja maar daar zijn zoveel manieren voor dat te verhinderen dat ik daar iet eens over begin
Believe me, it didquote:
MMS niet gezien zeker ??quote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef Anne het volgende:
Toch niet zo schoon dus![]()
. Moet ik je alweer gelijk geven
.
Ik heb hem serieus niet één keer voelen glijden als ik dat niet wilde, wát een bakquote:Op zondag 19 december 2010 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOLdan wil je geen plotselingen beweging maken
netjesquote:Op zondag 19 december 2010 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb hem serieus niet één keer voelen glijden als ik dat niet wilde, wát een bak
kom je me ophalen danquote:Op zondag 19 december 2010 17:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Kom je de Peus hier ook even uitgraven? Krijg je warme choco met slagroom van ome Fristi als beloning
Ik wel. Maar alleen bij hem.quote:Op zondag 19 december 2010 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, zo sadistisch ben ik ook weer niet
Gaat ook altijd prima, hoewel ik in zo'n situatie als die van jou max 70-80 zou rijden misschien. Die sukkels welke vlak op elkaar rijden snap ik echt niet, dat doen ze waarschijnlijk omdat ze bang zijn, terwijl ze juist daarmee een gevaarlijke situatie creërenquote:Op zondag 19 december 2010 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
Mensen kunnen gewoon niet rijden, iedereen reed 30 meter achter elkaar als een hondje 50 - 55 op de rechterbaan; veel plezier als er eentje remtIk had links bijna de hele weg voor mij alleen, ik ging allleen naar rechts als ik een km ofzo niks voor me zag; het van baan verwisselen is het linkste, dan moet je door dat randje crokyshit heen, zolang je netjes in het spoor blijft rijden is er niks aan het handje en kun je easy 80 - 90 rijden
Ik ben alleen ingehaald door dikke Audi's en andersoortig AWD spul
ten tijde van die foto reed ik wel iets minder hard, dat was wel listig, maar zodra ik een dubbel spoor had ging de cc er weer op..
Ik minder blijquote:Op zondag 19 december 2010 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben trouwens best wel blij dat ik niet tóch op de motor ben gegaan
had je mee terug moeten gaanquote:
en de sloep kreeg je ook niet mee?quote:Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef Anne het volgende:
[..]
SD wilde mij morgenavond niet naar huis brengen.
Geen ideequote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef lipje het volgende:
bummer.... wanneer kom je in de regio wonen?
Dan moet je ook niet remmen maar sturen: de vluchtstrook op en dan de berm in. Als je dan een paar hektometerpaaltjes mee maait is de schade minder ernstig dan wanneer je auto's gaat maaien.quote:Op zondag 19 december 2010 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
Mensen kunnen gewoon niet rijden, iedereen reed 30 meter achter elkaar als een hondje 50 - 55 op de rechterbaan; veel plezier als er eentje remtIk had links bijna de hele weg voor mij alleen, ik ging allleen naar rechts als ik een km ofzo niks voor me zag; het van baan verwisselen is het linkste, dan moet je door dat randje crokyshit heen, zolang je netjes in het spoor blijft rijden is er niks aan het handje en kun je easy 80 - 90 rijden
Ik ben alleen ingehaald door dikke Audi's en andersoortig AWD spul
ten tijde van die foto reed ik wel iets minder hard, dat was wel listig, maar zodra ik een dubbel spoor had ging de cc er weer op..
Lukt niet zo best eigenlijk...quote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef lipje het volgende:
geen speciale reden...
hoe lukt de banenjacht?
Kun je het niet door je huidige werkgever laten betalen?quote:Op zondag 19 december 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Lukt niet zo best eigenlijk....
Ik zou het allerliefste eigenlijk een HBO-opleiding willen gaan volgen.
Maarja, dat kost geld. En dat heb ik even niet.
Ja, die zal dat vast wel gaan doen als ik per 31 maart daar niet meer werkzaam zal zijnquote:Op zondag 19 december 2010 22:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je het niet door je huidige werkgever laten betalen?
maar je hebt t nog niet geprobeerd?quote:Op zondag 19 december 2010 22:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, die zal dat vast wel gaan doen als ik per 31 maart daar niet meer werkzaam zal zijn.
Helaas, zo gek zijn ze niet.
Nee. Ik vind het ook een raar voorstel eigenlijk.. Wat hebben zij er aan?quote:Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef lipje het volgende:
[..]
maar je hebt t nog niet geprobeerd?
uit het PTA SC woordenboek:quote:
Is ie er eindelijk ff niet. Begin jij over die lul.quote:Op zondag 19 december 2010 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uit het PTA SC woordenboek:
peumpen, het ~ pimpen met spulletjes (meestal een auto) die niet van jezelf zijn
Niet zo veel.quote:Op zondag 19 december 2010 22:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het ook een raar voorstel eigenlijk.. Wat hebben zij er aan?
Als je er geen reet aan vindt, is dit het moment om te veranderen. Mocht je ontslagen worden, is geld voor opleidingen altijd een goede oprotpremie, omdat het bedrijf dat voor een deel belastingaftrek oplevert...quote:Ik heb trouwens begin dit jaar wel een aantal cursussen losgepeuterd en dus gevolgd bij Nibe-SVV (waarvan één niet afgemaakt/behaald). Maar goed, daar heb ik nu niet echt iets aan, omdat ik niet per se in het bankwezen wil blijven. Maar misschien is het verstandig dat ik daar toch maar wel blijf rondhangen.
Je sigquote:Op zondag 19 december 2010 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uit het PTA SC woordenboek:
peumpen, het ~ pimpen met spulletjes (meestal een auto) die niet van jezelf zijn
Ik moet een traantje wegpinken.quote:Op zondag 19 december 2010 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
mooi he barcamijn allereerste quotesig in 7 jaar fok
smerige jankzakquote:Op zondag 19 december 2010 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik moet een traantje wegpinken.
Stuk werkschuw tuig.quote:
250 tekens? Is dat nieuw ofzo? Volgens mij is die van mij veel langer.quote:Op zondag 19 december 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
nog een hele gepruts die sig in die 250 tekens te proppen
Dan vooral niet aanpassenquote:Op zondag 19 december 2010 22:56 schreef Barcaconia het volgende:
250 tekens? Is dat nieuw ofzo? Volgens mij is die van mij veel langer.
Goed punt. Ik vind mijn sig toch wel leuk dus ik wil hem niet aanpassen.quote:Op zondag 19 december 2010 22:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan vooral niet aanpassen, want dan werkt het niet meer.
Wij moeten ècht eens meeten. Dat je het maar even weet.quote:Op zondag 19 december 2010 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk is ook werk
En 2x de helft is nog steeds legendarisch
absoluutquote:Op zondag 19 december 2010 23:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wij moeten ècht eens meeten. Dat je het maar even weet.
Dat is in Mei pasquote:
eind januari heb ik wat evenementen (racing expo leeuwarden, nieuwjaarsrit lada club, nieuwjaarsmeeting sleuteltje 11) maar heb vast ook ergens een dagje vrijquote:Op zondag 19 december 2010 23:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is in Mei pas
Ik ben vanaf deze week een paar weken weg maar ergens midden januari ben ik weer thuis, dus we moeten maar eens wat afspreken
Dat Montfort lijkt me wel wat trouwens, als ik de kans heb wil ik daar gewoon bij zijn.
Ik werk doordeweeks overdag ook, dus alleen weekend en avonden vrij. Maar voor de avonden moet je wel naar België komenquote:Op zondag 19 december 2010 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eind januari heb ik wat evenementen (raceing expo leeuwarden, voorjaarsrit lada club, nieuwjaarsmeeting sleuteltje 11) maar heb vast ook ergens een dagje vrijof ik ben dan ontslagen, dan ben ik heel wat daagjes vrij
maar goed morgen wel weer werken, dus ik ga zo eens het kraaiennest in
als je wilt dat ik op een avond naar Bels rijd zul je eerst een lekker wijf moeten wordenquote:Op zondag 19 december 2010 23:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik werk doordeweeks overdag ook, dus alleen weekend en avonden vrij. Maar voor de avonden moet je wel naar België komen
Ik wou dat ik hier in mijn appartement genoeg lekkere wijven had om jou hierheen te laten rijdenquote:Op zondag 19 december 2010 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je wilt dat ik op een avond naar Bels rijd zul je eerst een lekker wijf moeten worden
en dat filmpje is leuknet als de rapservice
wisten jullie dat Anne in de laatste, iets minder hevige dagen van haar menstruatie zit?quote:Op zondag 19 december 2010 23:34 schreef Anne het volgende:
Weten jullie dat Lex sinds eind september droog staat?
het is 14.gif dat ik droog staquote:Op zondag 19 december 2010 23:36 schreef Anne het volgende:
Is het trouwens [ afbeelding ] dat je droog staat? Of [ afbeelding ] dat niemand, behalve ik dan, het er over heeft?
Ik heb tegen je gelogenquote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wisten jullie dat Anne in de laatste, iets minder hevige dagen van haar menstruatie zit?
Nou... gefeliciteerd én sterktequote:het is 14.gif dat ik droog staen toch ook weer niet
Ben je nu sarcastisch?quote:Op zondag 19 december 2010 23:38 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ] kan ook sarcasme zijn (in mijn ogen).
oh dat deden verschillende exen van me ook wel, omdat ze zo nodig moesten neuken. ZO slecht voor je lichaam! ben zelf groot voorstander van het natuurlijk laten vloeien.quote:Op zondag 19 december 2010 23:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb tegen je gelogen. Ik slik graag.
[..]
Nou... gefeliciteerd én sterkte.
Waar is Dingest als je hem nodig hebt?quote:Op zondag 19 december 2010 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh dat deden verschillende exen van me ook wel, omdat ze zo nodig moesten neuken. ZO slecht voor je lichaam! ben zelf groot voorstander van het natuurlijk laten vloeien.
dank je
onderzoeksresultaten kun je kopen he?quote:Op zondag 19 december 2010 23:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Waar is Dingest als je hem nodig hebt?
Een onderzoek door Amerikaanse College van Obstetrici en Gynaecologen wijst uit dat zelfs 99 procent van de artsen zegt dat het doorslikken van de pil onschadelijk is.
Het doorslikken van de pil kan dus geen enkel kwaad. Het zal zelfs veel premenstruele klachten verminderen, zoals irritaties, hoofdpijn, buikpijn en stemmingwisselingen.
Overigens plan ik hem gewoon later in zeg maar. Ik ben geen door-door-slikkert.
Maar ik heb er af en toe gewoon ff geen zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 december 2010 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
dat is de straf van God omdat Eva een vrucht van de verboden boom atIk zal maar niks zeggen over je spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja.quote:
toch frappant dat juist mensen die zelf wel van die rare ideeën hebben me om mijn denkbeelden veroordelen.quote:Op zondag 19 december 2010 23:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal maar niks zeggen over je spoiler..
Ja.quote:
Gokje: de pil slikken ?quote:
Ik gok het he ! En we denken gelukkig niet allemaal zoals Alex.quote:Op maandag 20 december 2010 00:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ie dat raar vindt, wens ik hem een menstruatie toe zoals ik die ervaar.
quote:
Goeie-WAT ?quote:
tsja, als je in China zitquote:
Goeiemorgen. Je weet wel, dat gevoel dat het 7:30 is en dat je zo gaat werken....quote:
Oh ...quote:
Goedemorgenquote:Op maandag 20 december 2010 00:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Je weet wel, dat gevoel dat het 7:30 is en dat je zo gaat werken....
Je hebt gelijk, ik las even scheel.quote:Op maandag 20 december 2010 01:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Als Anne menstrueert ga ik er van uit dat ze een vrouw is, wat als gevolg heeft dat er een gerede mogelijkheid bestaat dat ik met 'ze' naar haar refereer.
als ik tampons in huis had gehad, had ik er ff een in de aardbeienjam gedoopt, om er vervolgens thee mee te maken.quote:Op maandag 20 december 2010 02:13 schreef 2cv het volgende:
Ik ben allang blij dat er geen foto's gepost worden
hangt er van af waar ze van zijn gemaakt. Maar jij ziet dus graag een vrouw met een kort rokje en een paar rode slakkensporen over haar been?quote:
........quote:Op maandag 20 december 2010 02:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hangt er van af waar ze van zijn gemaakt. Maar jij ziet dus graag een vrouw met een kort rokje en een paar rode slakkensporen over haar been?
quote:Op maandag 20 december 2010 00:14 schreef 2cv het volgende:
En we denken gelukkig niet allemaal zoals Alex.
was t zo druk op je werk?quote:Op zondag 19 december 2010 22:27 schreef ook_gek het volgende:
zo we zijn er weer, bijna helemaal hersteld wheheh
jezus wat een zware zaterdag was dat zeg
Door die zin wist ik het zeker, t was een sprookjequote:Op maandag 20 december 2010 08:26 schreef Duvel het volgende:
Ik liep naar het station. Door de sneeuw.
Ik stond op het perron. Geen sneeuw (overkapping).
Er kwam een trein. Door de sneeuw.
Hij reed naar Utrecht. U raadt het al, sneeuw.
Ik liep naar mijn werk, sneeuw sneeuw sneeuw.
En nu werken.
en toen werd je wakker....quote:Op maandag 20 december 2010 08:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Door die zin wist ik het zeker, t was een sprookje![]()
De trein reedquote:Op maandag 20 december 2010 08:26 schreef Duvel het volgende:
Ik liep naar het station. Door de sneeuw.
Ik stond op het perron. Geen sneeuw (overkapping).
Er kwam een trein. Door de sneeuw.
Hij reed naar Utrecht. U raadt het al, sneeuw.
Ik liep naar mijn werk, sneeuw sneeuw sneeuw.
En nu werken.
zelfs op RTL nieuws hebben ze het nog over de problemen bij de NSquote:Op maandag 20 december 2010 08:33 schreef Duvel het volgende:
Sterker nog, de trein reed op tijd. En er was voldoende plek om te zitten.
Ik kon het zelf ook nauwelijks geloven. Ik denk dat veel mensen dacht: dat wordt niets, ik blijf thuis.
heel eerlijk, zou ik dat ook denkenquote:Op maandag 20 december 2010 08:33 schreef Duvel het volgende:
Sterker nog, de trein reed op tijd. En er was voldoende plek om te zitten.
Ik kon het zelf ook nauwelijks geloven. Ik denk dat veel mensen dacht: dat wordt niets, ik blijf thuis.
Ik ben ook alleen maar gegaan uit solidariteit met XM die niet thuis kan werken.quote:Op maandag 20 december 2010 08:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel eerlijk, zou ik dat ook denken
aah, dat is wel vervelendquote:Op maandag 20 december 2010 08:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar gegaan uit solidariteit met XM die niet thuis kan werken.
waarom heb je er ook geen winterbanden bij gekocht?quote:
Omdat het toen nog niet verplicht was.quote:Op maandag 20 december 2010 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom heb je er ook geen winterbanden bij gekocht?
oke, maar je wist dat t sowieso verplicht zou worden?quote:Op maandag 20 december 2010 09:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat het toen nog niet verplicht was.
Nee.quote:Op maandag 20 december 2010 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, maar je wist dat t sowieso verplicht zou worden?
quote:
Dan kunnen je ouders niet rijden,want voorheen kreeg je alleen een boete als je hinder veroorzaakte doordat je op zomerbanden reed, of deed je verzekering moeilijk bij schade.quote:Op maandag 20 december 2010 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn ouders hebben al jaren winterbanden omdat ze anders niet door Dld kunnen
99% van de verzekeringen dekken het rijden in Dld zonder winterbanden niet aangezien de Duitsewet altijd al voorschreef passende banden te moeten hebben. Er zijn genoeg mensen met boetes omdat ze op zomerbanden in de sneeuw reden, heb jij toevallig geluk gehad. Ze hebben de wet alleen verduidelijkt nu.quote:Op maandag 20 december 2010 09:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan kunnen je ouders niet rijden,want voorheen kreeg je alleen een boete als je hinder veroorzaakte doordat je op zomerbanden reed, of deed je verzekering moeilijk bij schade.
Ik rij/reed iig alweer 5 jaar zonder winterbanden, door Duitsland zonder problemen of boetes.
Nee, het was eerst gewoonweg niet verplicht. Tenzij je dus hinder veroorzaakt.quote:Op maandag 20 december 2010 09:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
99% van de verzekeringen dekken het rijden in Dld zonder winterbanden niet aangezien de Duitsewet altijd al voorschreef passende banden te moeten hebben. Er zijn genoeg mensen met boetes omdat ze op zomerbanden in de sneeuw reden, heb jij toevallig geluk gehad. Ze hebben de wet alleen verduidelijkt nu.
Goedemorgen juffrouw Annequote:
nastyquote:Op maandag 20 december 2010 10:29 schreef daNpy het volgende:
Dalijk weer even het balkon vegen denk ik.
Niet dat ik dat netter vind, maar het balkon van de buurman zit hier precies onder.
En gisteren heb ik ook al netjes sneeuw geruimd, alles van ons balkon (16m2) naar die vand e onderbuurman (1,5x1,5m)
Ik ga niet wachten tot de avondspits, laat dat duidelijk zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 09:10 schreef Anne het volgende:
Nu alleen nog thuis komen straks, Duvel.
toch 300 km file om 9 uurquote:Op maandag 20 december 2010 10:48 schreef Anne het volgende:
Mwah, het zal wel niet zo druk zijn toch? Vakanties zijn begonnen ook enzo.
Ja, dat klopt, maar het aantal treinen is ook gehalveerd.quote:Op maandag 20 december 2010 10:48 schreef Anne het volgende:
Mwah, het zal wel niet zo druk zijn toch? Vakanties zijn begonnen ook enzo.
Opaquote:
en voorzien van Unox mutsquote:
En toen, en toen, en toen?? Net als het spannend wordt, houdt het verhaal op...quote:Op maandag 20 december 2010 12:08 schreef daNpy het volgende:
Wat eren drukte op de weg. Moeten die mensen niet gewoon werken?
En blijf ff thuis met je zomerbanden. Net weer zo'n mongool die achteruit uit een ventweg komt zetten met 18" op zn Golf 4, mij ziet en ineens moet remmen. Maarja, dat gaat niet he als je geen grip hebt. Idioot.
Goed bezigquote:Op maandag 20 december 2010 12:13 schreef Anne het volgende:
Ik kwam net bijna een heuvel niet op. Sjongejonge. De heuvel af daarentegen
.
ik miste de vangrail op een haar na en ging 100M lang buitelingen maken. Ik kan je verzekeren, een corolla kan niet vliegen hoezeer je ook je best doet.quote:Op maandag 20 december 2010 12:22 schreef daNpy het volgende:
Vraag maar aan Tjabbo toen ie begin dit jaar de vangrail kopte. Echt heul niet nodig die winterbanden
Dat zeggikquote:Op maandag 20 december 2010 12:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik miste de vangrail op een haar na en ging 100M lang buitelingen maken. Ik kan je verzekeren, een corolla kan niet vliegen hoezeer je ook je best doet.
+1 voor winterbanden.
Die is best wel oudquote:
lol neequote:Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef Anne het volgende:
Is het jullie ooit opgevallen dat het logo van Grease een autootje is?
[ afbeelding ]
Zie hem nu pas, wel lolligquote:
en draait om een stelletje jeugd dat in de jaren 50 met een autotje bezig isquote:Op maandag 20 december 2010 12:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
lol nee
grease is dan ook een kutfilm
je had t ook kunnen vragen...quote:Op maandag 20 december 2010 12:43 schreef Anne het volgende:
Maar jullie geven toe, dat jullie hem dus wel hebben gezien.
Maar daarom zette ik het niet hier neer heurquote:
heb je ook wel eens geluisterd naar wat ze zingen?quote:Op maandag 20 december 2010 13:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar daarom zette ik het niet hier neer heur. Het was mij gewoon nog nooit opgevallen, terwijl ik die film wel 39473899384 keer heb gezien.
Wut ??quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef lipje het volgende:
draait iemand SD nog om?
dalijk is ie aan een kant verbrand
Neuh, ben wel buiten bezig, maar bakken is er niet bij; het vriest nog steeds een graadje of 3 - 4quote:
in de sneeuw kan je een aardig kleurtje krijgenquote:Op maandag 20 december 2010 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, ben wel buiten bezig, maar bakken is er niet bij; het vriest nog steeds een graadje of 3 - 4
ik ga de lidl maar eens leeghalenquote:Op maandag 20 december 2010 14:26 schreef Sounddragon het volgende:
klopt, maar ik ben het juist weg aan het ruimen![]()
Ik ben weer ff opgewarmd, ik ga weer even een stukje schuiven/vegen/scheppen
Oh is het weer zo ver... De trein bracht mij zonder problemen thuis!quote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef Sounddragon het volgende:
Op de meeste wegen is het nog steeds een ijs en sneeuwbende, en op de A12 net voor Gouda heeft een kluns met zo'n C1000 vrachtwaggel de boel ondanks de gladheid alsnog op zijn kant gekregen, als je maar je best doet he![]()
De firma Modern was er weer content mee, want die had nogal wat materieel staan om het spul weer overeind te zetten
gauw.....snel........vlug.........quote:Op maandag 20 december 2010 14:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh is het weer zo ver... De trein bracht mij zonder problemen thuis!
Het mag gequote worden.quote:Op maandag 20 december 2010 14:31 schreef lipje het volgende:
[..]
gauw.....snel........vlug.........
genieten van dit bijzondere moment
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 19-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 036 Anne
02. 035 PeuRac
03. 027 lipje
04. 026 Sounddragon
05. 025 Alexxxxx
06. 021 Duvel
07. 019 Barcaconia
08. 009 Alfisti
09. 004 daNpy
10. 004 2cv
11. 002 Paladijn
12. 002 BaraCuda
13. 001 bietelboer
14. 001 ook_gek
Reeks-statistieken!
aah gelukkig, was al bang dat ik zo kansloos wasquote:
Niemand gezien trouwensquote:Op maandag 20 december 2010 09:37 schreef Dangel het volgende:
ze staan bij de grens was net op de radio
Ze zijn hier tegenwoordig blauw.quote:Op maandag 20 december 2010 15:24 schreef Freezer het volgende:
Misschien waren ze gecamoufleerd... wit i.p.v groen
Of kaartje aan je buren geven met de tekst.quote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef Anne het volgende:
Ik heb een kerstkaart, maar ik heb geen idee wie deze mensen zijn. Ze hebben hem wel afgegeven, want het kaartje was ook niet geadresseerd.
Misschien de nieuwe buren ofzo... maarja.. zet er dan even iets bij.. Ik kan nu ook geen kaartje terugsturen![]()
.
haha, hier moet ik om lachenquote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of kaartje aan je buren geven met de tekst.
Hoi mochten jullie mij een kerstkaartje gedtyurd hebben krijgen jullie er 1 van mij.
Zo niet mag u dit kaartje als niet verzonden beschouwen.
quote:
mooi is dat hetquote:Op maandag 20 december 2010 16:06 schreef daNpy het volgende:
Net even over het parkeerterrein gelopen hier, heerlijk. Mensen die de verkeersdrempels niet opkomen, en maar gas geven.
En iedereen heeft haast en zigzagt om elkaar heen. Her en der de odd-parkers die vaststaan en maar niet begrijpen waarom ze niet weg kunnen komen. Heerlijk, ik zou er de hele dag kunnen spenderen om te lachen
het leukste is de blik van de mensenquote:Op maandag 20 december 2010 16:12 schreef daNpy het volgende:
En moest toenstraks even keren op de weg.
Nog nooit zo makkelijk gedaanStuurtje om, gas erop en draaien maar!
Oh zo leuk was die ook weer niet vind ikquote:
Ben jij nog op Weg en Bos?quote:Op maandag 20 december 2010 17:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh zo leuk was die ook weer niet vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |