quote:
Giel kruipt snel zijn rukbunker in.quote:Op zondag 19 december 2010 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
'ff douchen'
'ja, dat zou ik maar doen ja'
Gisteren dat duetquote:Op zondag 19 december 2010 01:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ilse mag altijd komen, daar natuurlijk niet van
Dat is echt ideaal ja!quote:Op zondag 19 december 2010 01:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ooooohhhh dat auto refreshen van fok! is echt fijn, ook in de topiclijst <3
edit: ohja, het washier
Bevalt mij ook wel, alleen als het topic vol is een melding dat het topic vol is, verder geen gedoe met paginas enzo die vol zijn. En geen F5 en meer.quote:Op zondag 19 december 2010 01:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ooooohhhh dat auto refreshen van fok! is echt fijn, ook in de topiclijst <3
edit: ohja, het washier
quote:
Neequote:Op zondag 19 december 2010 02:00 schreef iBenny het volgende:
Zeroku, was die paper planes nou van jou?
Woon redelijk bij haar in de buurt, we delen aardig hetzelfde accentquote:
Minachting van het publiek!quote:Op zondag 19 december 2010 02:00 schreef ThunderChild het volgende:
Zelfs om 2 uur 's nachts krijg je nog headlines . . .![]()
Gelukkig kan je normaal doen.quote:Op zondag 19 december 2010 02:01 schreef Dagoduck het volgende:
stervende hoeren kanker kachel headlines
Doe normaal.quote:Op zondag 19 december 2010 02:01 schreef Dagoduck het volgende:
stervende hoeren kanker kachel headlines
Nee.quote:
Goed ideequote:Op zondag 19 december 2010 02:00 schreef Krambo het volgende:
Ah headlines, leuk moment om te gaan slapen
quote:
Je kan wel:quote:
Oh ja, sorry.quote:Op zondag 19 december 2010 02:03 schreef alors het volgende:
Slaapgasten zijn
Katja
Willie Wartaal
Dennis Weening
Lucille Werner
Guus Meeuwis
quote:Op zondag 19 december 2010 02:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo, ik heb de TT even in VoH style aangepast
Netjes.quote:Op zondag 19 december 2010 02:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo, ik heb de TT even in VoH style aangepast
En Blofquote:Op zondag 19 december 2010 02:03 schreef alors het volgende:
Slaapgasten zijn
Katja
Willie Wartaal
Dennis Weening
Lucille Werner
Guus Meeuwis
Dat hoofd ook als hij de deur opentrektquote:
En Waalwijker heeft het elk topic wel een keer beweertquote:Op zondag 19 december 2010 02:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, sorry.Dacht dat Ilse er ook bij zat. Die komt gewoon overdag een keer langsstiefelen dan? Oh wacht nee die komt natuurlijk bij het slotconcert. He, nu weet ik 't weer.
Wat een blindleggerrrrrr!quote:Op zondag 19 december 2010 02:05 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat hoofd ook als hij de deur opentrekt
check mn UIquote:Op zondag 19 december 2010 02:05 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat hoofd ook als hij de deur opentrekt
Ah heb dinsdag en woensdag ochtend dienstquote:Op zondag 19 december 2010 02:03 schreef alors het volgende:
Slaapgasten zijn
Katja
Willie Wartaal
Dennis Weening
Lucille Werner
Guus Meeuwis
Leuke damequote:
Ooit eens een programma op tv gezien, daar lieten ze zijn huis zien oid, hij had thuis ook een studioquote:
Ik was er ook blij mee, maar de 2e en 3e keer niet meer.quote:Op zondag 19 december 2010 02:07 schreef Cee het volgende:
Sorry hoor jongens maar ik ben nu wel effe blij met de update. Ik heb dit allemaal gemist.
Zit wel wat tofs bij. Guusquote:Op zondag 19 december 2010 02:03 schreef alors het volgende:
Slaapgasten zijn
Katja
Willie Wartaal
Dennis Weening
Lucille Werner
Guus Meeuwis
Ik nu ookquote:Op zondag 19 december 2010 02:07 schreef Cee het volgende:
Sorry hoor jongens maar ik ben nu wel effe blij met de update. Ik heb dit allemaal gemist.
Toevallig ook gezien in zo'n RTL WTFBBQ programma.quote:Op zondag 19 december 2010 02:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ooit eens een programma op tv gezien, daar lieten ze zijn huis zien oid, hij had thuis ook een studio
quote:
Tieten, bier en tongen. Dat was het wel tot dusver.quote:Op zondag 19 december 2010 02:07 schreef Cee het volgende:
Doei doei.quote:
me2quote:Op zondag 19 december 2010 02:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Toevallig ook gezien in zo'n RTL WTFBBQ programma.
Margriet de tanden uit haar mondje tikken voor 500 euro.quote:
Even die rust pakken zekerquote:Op zondag 19 december 2010 02:08 schreef 3rdRock het volgende:
zo, en nu echt naar bed!
trusten iedereen en tot later!
Whahaquote:Op zondag 19 december 2010 02:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Margriet de tanden uit haar mondje tikken voor 500 euro.
quote:Op zondag 19 december 2010 02:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Margriet de tanden uit haar mondje likken voor 500 euro.
in de pussydeluxe badjas van zn vrouw of hemzelf?quote:
Tijdens headlines gewoon overschakelen op radio, je mist anders echt veelquote:Op zondag 19 december 2010 02:10 schreef DaMook het volgende:
Ik dacht even dat ik achterliep, maar turbo was dus al tijdens de headlines.
Dikke eieren!quote:Op zondag 19 december 2010 02:10 schreef Waalwijker het volgende:
Katja heeft ze d'r goed bij hangen hoor.
quote:Op zondag 19 december 2010 02:10 schreef Waalwijker het volgende:
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM
Nu je het zegt, die van mij hangen er vandaag ook prima bij.quote:Op zondag 19 december 2010 02:10 schreef Waalwijker het volgende:
Katja heeft ze d'r goed bij hangen hoor.
quote:
HELDquote:
Van der Gijp ja, dat zou echt vet zijnquote:Op zondag 19 december 2010 02:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
HELD![]()
Die zou als slaapgast er bij moeten zitten. Of beter Gijpie!
Mjah wilde de headlines ook even mee pikkenquote:Op zondag 19 december 2010 02:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijdens headlines gewoon overschakelen op radio, je mist anders echt veel
Die man gaat dat nog jaaaaaaaaaaren moeten aanhorenquote:Op zondag 19 december 2010 02:11 schreef tdrone het volgende:
ben even het stukje van john bakker aan het terugluisteren
quote:Op zondag 19 december 2010 02:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Van der Gijp ja, dat zou echt vet zijn.
Echt wel! Schitterend.quote:Op zondag 19 december 2010 02:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die man gaat dat nog jaaaaaaaaaaren moeten aanhoren
quote:Op zondag 19 december 2010 02:13 schreef djkoelkast het volgende:
Heerlijk muziekje (achtergrondmuziek) welke is dat?
voor derzelluf!quote:
Die zijn er genoeg in eindhovenquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah wilde de headlines ook even mee pikken.
Ik wil trouwens naar het eindfeest, maar heb geen 150 euro voor een "vip" kaartje, wie sponsort me ??? Het komt allemaal bij het goede doel terecht.
Heb dus ook hoge verwachtingen voor komende weekquote:
zie OPquote:
Gotye - Learnalilgivinanlovin'quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 02:16 schreef DaMook het volgende:
Dat ga ik herhalen tot ik 150 euro binnen heb.
Zijn een reconstructie aan het maken van de actie van Katja en Ellen ben ik bangquote:
learnalilgivinanlovin'quote:Op zondag 19 december 2010 02:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Learnalilgivealilovin' van Gotye.
De titel is niet 100% correct.
quote:
Beide hartstikke bedankt!quote:Op zondag 19 december 2010 02:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Learnalilgivealilovin' van Gotye.
De titel is niet 100% correct.
ha bah.quote:Op zondag 19 december 2010 02:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zijn een reconstructie aan het maken van de actie van Katja en Ellen ben ik bang
Lang ingedrukt houden.quote:Op zondag 19 december 2010 02:18 schreef Qunix het volgende:
Te komisch dit.... Een mac die niet wilt afsluiten![]()
ahahahahahahahaha aahhahahahahha hihi ahahahaquote:Op zondag 19 december 2010 02:18 schreef Qunix het volgende:
Te komisch dit.... Een mac die niet wilt afsluiten![]()
Ik hoop hetquote:Op zondag 19 december 2010 02:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien gaat er zich iemand zo aan ergeren dat je het krijgt
quote:Op zondag 19 december 2010 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah wilde de headlines ook even mee pikken.
Ik wil trouwens naar het eindfeest, maar heb geen 150 euro voor een "vip" kaartje, wie sponsort me ??? Het komt allemaal bij het goede doel terecht.
Stekkur deruit, of heeft een mac geen stroom nodig..quote:
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 02:19 schreef Cee het volgende:
Wat een eng mens vind ik Ellen ten Damme toch.
moet jij nodig zeggen en zie PIquote:Op zondag 19 december 2010 02:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het zeiken al de hele tijd over van alles, doe eens niet?
inHollandquote:
Ik helaas ook, vandaar dat ik het niet zelf op kan hoestenquote:Op zondag 19 december 2010 02:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik iig niet, heb het zelf hard nodig
Tikt al aardig aan, ze zijn hier ook bezig in de stad geloof ik..quote:
Nee tochquote:
Urbanusquote:Op zondag 19 december 2010 02:24 schreef Cee het volgende:
Voelt u zich ooit als een plastiek zakske?
ik ben klaar met alles wat Perry, gaga, Beyonce, carrey, Pink, Aguilera heetquote:Op zondag 19 december 2010 02:24 schreef DaMook het volgende:
JAAAAA Ik wil ook katy perry met fireworks.
ik wil Eddie Vedder met een strik erom heenquote:Op zondag 19 december 2010 02:24 schreef DaMook het volgende:
JAAAAA Ik wil ook katy perry met fireworks.
quote:Op zondag 19 december 2010 02:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben klaar met alles wat Perry, gaga, Beyonce, carrey, Pink, Aguilera heet
gaat nu weer pingen met ellenquote:Op zondag 19 december 2010 02:24 schreef BBQSausage het volgende:
Ellen is weg, en Katja grijpt direct weer naar dr mobiel..
Goede zaak.quote:Op zondag 19 december 2010 02:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tikt al aardig aan, ze zijn hier ook bezig in de stad geloof ik..
Idd.quote:Op zondag 19 december 2010 02:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
-quote:Op zondag 19 december 2010 02:24 schreef BBQSausage het volgende:
Ellen is weg, en Katja grijpt direct weer naar dr mobiel..
Ja, ben er nu wel klaar mee ofzo. Lijkt allemaal op elkaarquote:
-quote:Op zondag 19 december 2010 02:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
-
Hi Ell,
morgen 20.00 @ henks place..
Luv
Kat harrrwww.
-
Weltrusten.quote:
ja precies, commerciele takkeherriequote:Op zondag 19 december 2010 02:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ben er nu wel klaar mee ofzo. Lijkt allemaal op elkaar
quote:
Ik hoop dat je hem krijgt voor kerstquote:Op zondag 19 december 2010 02:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik wil Eddie Vedder met een strik erom heen
Moet jij wetenquote:Op zondag 19 december 2010 02:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is die inmiddels niet al eens een keer 50 ofzo?quote:Op zondag 19 december 2010 02:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik wil Eddie Vedder met een strik erom heen
Betekend overigens wel dat ik nog een aantal maal post, ik weet niet waarom maarja.quote:
In de Kroonpassage, maar voel niet de nood er naartoe te gaan.quote:Op zondag 19 december 2010 02:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tikt al aardig aan, ze zijn hier ook bezig in de stad geloof ik..
Truste Dagoquote:
46quote:Op zondag 19 december 2010 02:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is die inmiddels niet al eens een keer 50 ofzo?
gelukkig welquote:Op zondag 19 december 2010 02:29 schreef DaMook het volgende:
Ok volume mag weer omlaag. Katy is voorbij
.
Weet je wel wat je allemaal gaat missen joh, straks slaat Katja om in een dolle bui en gaat ze stripdobbelen, komt Frits showballet binnenvallen en komt de hele boel los.quote:Op zondag 19 december 2010 02:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Betekend overigens wel dat ik nog een aantal maal post, ik weet niet waarom maarja.
dan helpt een strikje ook niet meerquote:
Heeequote:Op zondag 19 december 2010 02:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neuh ik ook niet.. morgen nog een een Neil Young coverband in windkracht 13quote:Op zondag 19 december 2010 02:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In de Kroonpassage, maar voel niet de nood er naartoe te gaan.
Alles wat op cd/plaat is verschenen en waar geld aan verdiend wordt is commerciëel. Volgens mij snap jij de term niet.quote:Op zondag 19 december 2010 02:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja precies, commerciele takkeherrie
Ik volg je iig vanaf nuquote:Op zondag 19 december 2010 02:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap geen kut van dat Twitter, heb nu 7 pogingen gedaan om er iets op te krijgen
Tweetdeck even installeren, daar wordt het iets toegankelijker door.quote:Op zondag 19 december 2010 02:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap geen kut van dat Twitter, heb nu 7 pogingen gedaan om er iets op te krijgen
Ja, zo komt hij nooit op bed!!quote:Op zondag 19 december 2010 02:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet je wel wat je allemaal gaat missen joh, straks slaat Katja om in een dolle bui en gaat ze stripdobbelen, komt Frits showballet binnenvallen en komt de hele boel los.
Juist niet, hij wilde hem juist omhoog (t volume dan heaquote:
its probably best if I don't hold my breath for that onequote:Op zondag 19 december 2010 02:28 schreef DaMook het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik hoop dat je hem krijgt voor kerst.
[..]
Moet jij weten.
Ja dahaaag, ga jij een aap leren dansenquote:Op zondag 19 december 2010 02:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles wat op cd/plaat is verschenen en waar geld aan verdiend wordt is commerciëel. Volgens mij snap jij de term niet.
FOK! eigenschap toch?quote:Op zondag 19 december 2010 02:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Betekend overigens wel dat ik nog een aantal maal post, ik weet niet waarom maarja.
Ik ben dr nogquote:Op zondag 19 december 2010 02:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet je wel wat je allemaal gaat missen joh, straks slaat Katja om in een dolle bui en gaat ze stripdobbelen, komt Frits showballet binnenvallen en komt de hele boel los.
45 but still doable for an older guyquote:Op zondag 19 december 2010 02:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh oeh oehquote:Op zondag 19 december 2010 02:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dahaaag, ga jij een aap leren dansen
Echofon op de iDevices, die zorgen dat je idevices gesyncd zijnquote:Op zondag 19 december 2010 02:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tweetdeck even installeren, daar wordt het iets toegankelijker door.
ohee, hij is bijna jarig!quote:Op zondag 19 december 2010 02:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
45 but still doable for an older guy
die corduroy broek van hem doet het hem voor mij
Zo die is klein!quote:
Soms zou ik wel eens terug in de tijd willen reizen, naar de jaren '80 of zo, en dan dingen aan mensen laten lezen, zoals jouw reactie. Kijken hoe ze reageren.quote:Op zondag 19 december 2010 02:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echofon op de iDevices, die zorgen dat je idevices gesyncd zijn. Hoef je niet op je ipad te zoeken waar je op je iphone gebleven was
.
Tweetie op de mac.
Een glazen huis vol visite!quote:Op zondag 19 december 2010 02:33 schreef Yurithemaster het volgende:
visite visite wat zullen we genieten
Waar woont je huis ?quote:Op zondag 19 december 2010 02:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kom dan eens een keer cursus geven
quote:Op zondag 19 december 2010 02:29 schreef henkde_j het volgende:
Staat die zoenscene al online? Was net de stream aan het refreshen
huh?quote:Op zondag 19 december 2010 02:34 schreef djkoelkast het volgende:
Die gast uit Den Helder heeft wel waar voor zijn geld!
En Fine brown frame!quote:Op zondag 19 december 2010 02:33 schreef djkoelkast het volgende:
Tiny little bigband, moeten ze wel exelsis deo spelen en moet Gerard meezingen
Ja iddquote:Op zondag 19 december 2010 02:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohee, hij is bijna jarig!
strikje om jezelf doen en opsturen
Haha ik kan me de reacties al voorstellenquote:Op zondag 19 december 2010 02:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms zou ik wel eens terug in de tijd willen reizen, naar de jaren '80 of zo, en dan dingen aan mensen laten lezen, zoals jouw reactie. Kijken hoe ze reageren.
tiny little big band is vetquote:Op zondag 19 december 2010 02:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ik ben er nooit tijdens freaknacht
Iets te ver weg om een twitter cursus te komen gevenquote:
Je kunt ook gewoon naar mij kijken, dat is denk ik heel vergelijkbaarquote:Op zondag 19 december 2010 02:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms zou ik wel eens terug in de tijd willen reizen, naar de jaren '80 of zo, en dan dingen aan mensen laten lezen, zoals jouw reactie. Kijken hoe ze reageren.
Echt wel.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 02:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar mij kijken, dat is denk ik heel vergelijkbaar
A so!quote:Op zondag 19 december 2010 02:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SMS balk staat al een half uur een SMS met de groeten uit Den Helder
Dit is niet foutquote:Op zondag 19 december 2010 02:36 schreef purplerose het volgende:
omg hoe fout ace of bace![]()
mijn discodagen
Rui na de mijnequote:Op zondag 19 december 2010 02:36 schreef purplerose het volgende:
omg hoe fout ace of bace![]()
mijn discodagen
Zo heette onze eier/melkboer, meneer Mijnheerquote:Op zondag 19 december 2010 02:37 schreef Cee het volgende:
Die wordt straks dus aangesproken met Meneer Mijnheer.
twee weken terug nog bij de freaknachtquote:Op zondag 19 december 2010 02:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tijdens SR zijn ze top, voor de rest kijk/luister ik nooit radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |