Pino!quote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
foute nummers horen er ook bij
Mensen, ik taai af... lekker slapen en tot gauw
Hans!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pino!. Haha, nee was even Zembla aan het kijken. Ging over Wikileaks met een aantal echt walgelijke beelden.
Rock, proost!!!
Heerlijk dit, hiervan word ik altijd beschuldigd, maar hopelijk dit jaar niet, ben al meerdere malen positief geweest dit jaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, jij bent gezellig met je afzeiken van alles wat niet in jouw hokje past...
Dat is dus selectief lezen wat je doet, maar goed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, jij bent gezellig met je afzeiken van alles wat niet in jouw hokje past...
Ah cool man!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pino!. Haha, nee was even Zembla aan het kijken. Ging over Wikileaks met een aantal echt walgelijke beelden.
Rock, proost!!!
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schrijf nog eens een column over de Top 2000 of zo...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is dus selectief lezen wat je doet, maar goed.
Hier ook nog even slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga jij nu al naar bed???quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier ook nog even slaap lekker![]()
![]()
Het is nog helemaal geen Nieuwjaar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:58 schreef CindieY het volgende:
Damn, dankzij het vuurwerk hier achter hoor ik de radio niet meer eens
Jamai is gewoon een prima gozer hoorquote:
ik zeg dat toch tegen LL, sufkop, wel blijven opletten hequote:
Er wordt hier even verderop aardig wat afgestoken. En ik faal natuurlijk keihard als ik wil kijken, is het net afgelopen..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is nog helemaal geen Nieuwjaar.
sorryquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zeg dat toch tegen LL, sufkop, wel blijven opletten he
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er wordt hier even verderop aardig wat afgestoken. En ik faal natuurlijk keihard als ik wil kijken, is het net afgelopen..
Maar haar man, de gitarist, wel...quote:Op zondag 19 december 2010 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
Kijk nou eens goed naar dat gebit, die scherpte, daar wil je je schwanz niet in hebben hoor.
Vandaar dat de drummer van Moke ook niet zingt.
Om over die scherpe knieen maar te zwijgenquote:Op zondag 19 december 2010 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
Kijk nou eens goed naar dat gebit, die scherpte, daar wil je je schwanz niet in hebben hoor.
Vandaar dat de drummer van Moke ook niet zingt.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:59 schreef henkde_j het volgende:
Roel, post weer eens wat kwaliteits pics om de headlines te overbruggen..
Shit, waar heb ik de popcorn gelaten!?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schrijf nog eens een column over de Top 2000 of zo...
Nee sorry.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |