zoek!quote:
Je kan ook zon FM ding kopen die plug je onderin je ipod touch oid, en dan kan je fm ontvangen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
Maarruh. Ik hoor hier mensen over radiokanalen op een iPod... kan dat?? Ik heb een iPod maar zonder radiozenders.. en wil toch wel graag met radiozender...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
iiewww koffie, ik snap niet dat hele volksstammen dat drinken he![]()
Ik faal hier ernstig in. die .jar is toch ook weer een uitpakbaar bestandje?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uitpakken in mijn documenten, dan op .jar klikken.
Ow, ok, ik dacht dat een iPod een iPhone was waar je niet mee kon bellenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op een iPod? hij is volgens mij 4 jaar oud en zit er geen internet op.
Ik heb hier een iPod Touch 1g, die is 4 jaar oud, zit gewoon wifi op hoor..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op een iPod? hij is volgens mij 4 jaar oud en zit er geen internet op.
Das lekker duidelijk. Een FM ding.. haha. Ik zal eens kijken op internet of iets kan vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan ook zon FM ding kopen die plug je onderin je ipod touch oid, en dan kan je fm ontvangen!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
iiewww koffie, ik snap niet dat hele volksstammen dat drinken he![]()
maar ik ken je nauwelijks!quote:
+1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |