Ah oké, bedankt!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik heb zelf ook boeken verkocht via bol.com, maar de koper krijgt volgens mij al het bericht dat het verzonden is, zodra de verkoper de koop accepteert en de pakbon opvraagt. Dat zegt alleen weinig over het daadwerkelijke moment van verzenden.. je hoort het eigenlijk wel meteen te doen maarja
ik wel:)quote:Op woensdag 22 december 2010 18:57 schreef lbeew het volgende:
[..]
Maar je mag geen steekpenningen aannemen :p
lol whut?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef TokenW het volgende:
Vandaag een wijk gezet met post van 5 dagen. Sommige vakken (8 adressen) waren inclusief vospost wel een halve meter dik.
daar gaan we weerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef Saekerhett het volgende:
http://www.buienradar.nl/
Het was fijn u gekend te hebben allemaal
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef Saekerhett het volgende:
1111 euro tot 1265 euro maar dan gaat de belasting eraf 180 euro die je pas in jan 2012 terugkrijgt.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef sk888er het volgende:
Mijn loonstrookje heeft dit keer 3 extra regels!
- feestdagen uitk
- 4 Extra tsl 15% a 5,70
- 0,08 Extra tsl 25% a 0,19
Dat laatste regeltje doet t hem:')
afgelopen maand 57 extra uren gedraaid, is een mooi bedragje bij elkaar geworden:)
Ben benieuwd wat deze maand doet met ruim 150 extra uren
Volgens mij klopt dat niet:D zit met die 56 extra uren al over de 600 euro (ik val in de 9,50 schaal en heb maar een 3 uur contract)quote:Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef carboni het volgende:
[..]
1111 euro tot 1265 euro maar dan gaat de belasting eraf 180 euro die je pas in jan 2012 terugkrijgt.
Bij mij word mei/juni een dik verdienende tijd. Nu al 403 aan vakantiegeld opgebouw plus ik krijg nog 552 euro van de belastingdienst.
Wat een fucking zeur ben jijquote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef Saekerhett het volgende:
Bij mij 1 regel die ik nog nooit had:quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef sk888er het volgende:
Mijn loonstrookje heeft dit keer 3 extra regels!
Teveel uitbetaald gekregen de vorige maand(en)?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bij mij 1 regel die ik nog nooit had:
Inh uren actie. En daarachter een fors bedrag
Nee, de stakingsuren van november. In januari dan nog een groter bedrag, stakingsuren januari.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef sk888er het volgende:
[..]
Teveel uitbetaald gekregen de vorige maand(en)?heb ik ook al een keer gehad, best zuur.
ah 9,5 euro ik rekende met 6,81 tot 7,77. Dan kun je er 300 euro extra bij optellen ofzo maar belasting trekt dan ook meer af.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef sk888er het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet:D zit met die 56 extra uren al over de 600 euro (ik val in de 9,50 schaal en heb maar een 3 uur contract)
Oej ja, dan heb je het geld vaak al uitgegeven.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef sk888er het volgende:
[..]
Teveel uitbetaald gekregen de vorige maand(en)?heb ik ook al een keer gehad, best zuur.
Ach ga slapen trut.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een fucking zeur ben jijElke avond hetzelfde liedje
Zondagnacht mag het van mij dan allemaal weer wegsmelten.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik vind dat het vannacht/morgen even niet moet sneeuwen. Vrijdagavond mag het van mij met meters naar beneden vallenWitte kerst ftw
Dat ligt aan jouw contract toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:03 schreef rub3n het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, ik stond deze week 51 uur ingepland. Daarvan heb ik er zo'n 22 gewerkt. Toen werd ik ziek, krijg ik de rest uitbetaald?
Je hebt een 3 uren contract of zo toch? Dan krijg je de rest niet uitbetaald volgens mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:03 schreef rub3n het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, ik stond deze week 51 uur ingepland. Daarvan heb ik er zo'n 22 gewerkt. Toen werd ik ziek, krijg ik de rest uitbetaald?
Ja dat maakt niks uit.quote:
Morgen gaat er bij geen enkel district folders mee en wordt iedereen benaderd om te komen werken, onder het mom van dat iedereen vroeg klaar is (tenzij voldoende bezorgers aanwezig zijn uiteraard:D) en dit wordt herhaald op oudejaarsdag.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef ellenatmars het volgende:
* ellenatmars meldt zich weer na lange tijd![]()
Morgen zeker wel de c1000 mee?
Die gaat bij ons pas dinsdag meequote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef ellenatmars het volgende:
* ellenatmars meldt zich weer na lange tijd![]()
Morgen zeker wel de c1000 mee?
die kerstbak is kerstpost dus 72uurspost. Doet er dus langer over.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:40 schreef Loll het volgende:
Iemand hier die weet van die speciale kerstbak? Ik had nog een kaartje liggen en wat andere post. Die had ik allemaal in de doe-hier-niet-kerstkaarten-bus gedaan. Maakt dat nog uit en wat is de reden van die 2 bussen?
Wat is daar zo gek aan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:42 schreef MissSpooky het volgende:
You... can't.. be... serious. Moeten we echt lopen vandaag? Serieus?
Inderdaad, hier lag zaterdag een halve meter sneeuw en toen kreeg je te horen "Gewoon voorzichtig rijden"quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:48 schreef Troeta het volgende:
Oh,heeft het weer zo gesneeuwd dan?
Hier moeten ze gewoon elke dag lopen hoor, ook al is er niet door te komen.
Chill dagje vandaag, ik had geen HAH en maar 3 tassen post voor deze wijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:05 schreef Think_Pad het volgende:
Ik werd gister gevraagd of ik vandaag een wijk kon lopen, en aangezien ik toch geen ruk te doen heb vind ik dat niet zo erg.
Zuid Limburg.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:34 schreef sk888er het volgende:
In welk gebied wonen de mensen waar niemand heeft hoeven te bezorgen? Limburg?
Hier zo'n 20 cm sneeuw (Tilburg) maar was goed te doen met van die "sneeuwstappers".
Dat is een misverstand. Dat ging nml over de Autokampioen, ook een uitgave van de ANWB maar iets wezenlijks anders dan de Kampioen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef pussywillow het volgende:
Volgens mij ving ik vandaag op dat de ANWB Kampioen niet meer door TNT verspreid wordt, maar goed, mensen zeggen natuurlijk wel meer
Daar sluit ik mij bij aan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:07 schreef xxiessiexx het volgende:
Het is vandaag wat mij betreft Kerst, dus ik wens jullie allemaal heule fijne feestdagen allerliefste TNTcollegafokvriendjes![]()
![]()
Als bonus een mooie extra kleine kerstkaart:
[ afbeelding ]
Woont iedereen hier in Limburg ofzo?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Hier is ook niemand de straat opgegaan. Geen enkele klant (ook de brengklanten) heeft hier over geklaagd, alleen wat infotelefoontjes. Wel alles klaargemaakt voor maandag. Het was echt niet te doen op straat.
Inderdaad fors wat Limburgers hier, waaronder ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Woont iedereen hier in Limburg ofzo?
Buiten de hoofdwegen was er hier ook niet te fietsen. Dus iedereen fijn lopend de wijk in. Ik heb meestal een fietswijk, die heb ik dus maar ff anders gezet zodat je hem rond kan lopen. Wel anderhalf uur langer over gedaan maar goed
ha ik hoorde ook de tc's in paniek hier. Leuk haalritten 2 uur eerder maar er is nog geen auto klaar hoor om 1 uur.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:02 schreef rub3n het volgende:
Ik kreeg net door van een collega/vriend van me dat ze geen haalroutes gaan rijden omdat ze geen auto's hebben. Handig.
Je voicemail heb je toch gewoon niet ontvangen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:39 schreef xxiessiexx het volgende:
Waarom moet ik maandag om 6:00 uur beginnen?![]()
![]()
(voicemail was doodleuk ingesproken met "je wordt maandag om 6 uur verwacht, fijne kerst!")
Ik begin maandag 5.00quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Je voicemail heb je toch gewoon niet ontvangen?
Nou zo ben ik nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Je voicemail heb je toch gewoon niet ontvangen?
Bij ons beginnen we maandag gelukkig pas om 8 uur, anders blijft er wel erg weinig over van je Tweede Kerstavond.quote:
Bij ons roept iedereen die in de ultra-vroege diensten zit altijd dat ze het helemaal niet erg vinden zo vroeg te beginnen en dat ze er zo goed tegen kunnenquote:Op zaterdag 25 december 2010 08:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons beginnen we maandag gelukkig pas om 8 uur, anders blijft er wel erg weinig over van je Tweede Kerstavond.
Als je 5 uur begint moet je gewoon vroeg naar bed. Zo rond 8-9 uur 's avonds, anders houd je het niet vol.quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:52 schreef lololo het volgende:
[..]
Bij ons roept iedereen die in de ultra-vroege diensten zit altijd dat ze het helemaal niet erg vinden zo vroeg te beginnen en dat ze er zo goed tegen kunnen![]()
De wallen die na een weekje werken bijna tot op de grond hangen bij ze zeggen echter iets anders. Ik heb er iig een schurfthekel aan als ik voor 7 uur moet beginnen.
Gewoon een siesta houden. Dan heb je nog iets aan je avond.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:32 schreef lbeew het volgende:
[..]
Als je 5 uur begint moet je gewoon vroeg naar bed. Zo rond 8-9 uur 's avonds, anders houd je het niet vol.
quote:WeihnachtenPost liefert auch am 25. Dezember
Freitag 24.12.2010, 14:45
dpa Klingelingeling, da kommt die Post und das unter Umständen auch am ersten Weihnachtsfeiertag
Die Post schiebt Feiertagsdienst: Express-Sendungen, die an Heiligabend aufgrund des Winterwetters nicht zustellbar waren, werden am ersten Weihnachtsfeiertag nachgeliefert.
Die Post liefert in diesem Jahr aufgrund des eis- und schneereichen Winters auch am ersten Weihnachtsfeiertag noch einige Pakete aus. Dies betreffe Express-Sendungen, die an Heiligabend witterungsbedingt nicht zustellbar gewesen seien, sagte ein Sprecher der Deutschen Post. Standard-Pakete würden jedoch lediglich bis Freitagnachmittag zugestellt.
Das Weihnachtsgeschäft hat den Mitarbeitern der Post zuletzt viel Arbeit beschert. In den vergangenen Tagen seien teilweise mehr als doppelt so viele Pakete und Päckchen verschickt worden wie zu normalen Zeiten, sagte der Post-Sprecher. Damit trotzdem alle Weihnachtsgeschenke pünktlich zum Fest unter dem Baum liegen, hatte die Post bereits am Sonntag vor Heiligabend Pakete bundesweit wie an einem regulären Werktag zugestellt.
Inderdaad. Maar dat doet dus vrijwel geen mens en dan ben je gewoon gesloopt na een week werken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:32 schreef lbeew het volgende:
[..]
Als je 5 uur begint moet je gewoon vroeg naar bed. Zo rond 8-9 uur 's avonds, anders houd je het niet vol.
Die had ik misschien moeten aanschaffen jaquote:Op maandag 27 december 2010 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
Je had ook snowsteps moeten gebruiken. Werkte prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |