Daar sluit ik mij bij aan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:07 schreef xxiessiexx het volgende:
Het is vandaag wat mij betreft Kerst, dus ik wens jullie allemaal heule fijne feestdagen allerliefste TNTcollegafokvriendjes![]()
![]()
Als bonus een mooie extra kleine kerstkaart:
[ afbeelding ]
Woont iedereen hier in Limburg ofzo?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Hier is ook niemand de straat opgegaan. Geen enkele klant (ook de brengklanten) heeft hier over geklaagd, alleen wat infotelefoontjes. Wel alles klaargemaakt voor maandag. Het was echt niet te doen op straat.
Inderdaad fors wat Limburgers hier, waaronder ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Woont iedereen hier in Limburg ofzo?
Buiten de hoofdwegen was er hier ook niet te fietsen. Dus iedereen fijn lopend de wijk in. Ik heb meestal een fietswijk, die heb ik dus maar ff anders gezet zodat je hem rond kan lopen. Wel anderhalf uur langer over gedaan maar goed
ha ik hoorde ook de tc's in paniek hier. Leuk haalritten 2 uur eerder maar er is nog geen auto klaar hoor om 1 uur.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:02 schreef rub3n het volgende:
Ik kreeg net door van een collega/vriend van me dat ze geen haalroutes gaan rijden omdat ze geen auto's hebben. Handig.
Je voicemail heb je toch gewoon niet ontvangen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:39 schreef xxiessiexx het volgende:
Waarom moet ik maandag om 6:00 uur beginnen?![]()
![]()
(voicemail was doodleuk ingesproken met "je wordt maandag om 6 uur verwacht, fijne kerst!")
Ik begin maandag 5.00quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Je voicemail heb je toch gewoon niet ontvangen?
Nou zo ben ik nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Je voicemail heb je toch gewoon niet ontvangen?
Bij ons beginnen we maandag gelukkig pas om 8 uur, anders blijft er wel erg weinig over van je Tweede Kerstavond.quote:
Bij ons roept iedereen die in de ultra-vroege diensten zit altijd dat ze het helemaal niet erg vinden zo vroeg te beginnen en dat ze er zo goed tegen kunnenquote:Op zaterdag 25 december 2010 08:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons beginnen we maandag gelukkig pas om 8 uur, anders blijft er wel erg weinig over van je Tweede Kerstavond.
Als je 5 uur begint moet je gewoon vroeg naar bed. Zo rond 8-9 uur 's avonds, anders houd je het niet vol.quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:52 schreef lololo het volgende:
[..]
Bij ons roept iedereen die in de ultra-vroege diensten zit altijd dat ze het helemaal niet erg vinden zo vroeg te beginnen en dat ze er zo goed tegen kunnen![]()
De wallen die na een weekje werken bijna tot op de grond hangen bij ze zeggen echter iets anders. Ik heb er iig een schurfthekel aan als ik voor 7 uur moet beginnen.
Gewoon een siesta houden. Dan heb je nog iets aan je avond.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:32 schreef lbeew het volgende:
[..]
Als je 5 uur begint moet je gewoon vroeg naar bed. Zo rond 8-9 uur 's avonds, anders houd je het niet vol.
quote:WeihnachtenPost liefert auch am 25. Dezember
Freitag 24.12.2010, 14:45
dpa Klingelingeling, da kommt die Post und das unter Umständen auch am ersten Weihnachtsfeiertag
Die Post schiebt Feiertagsdienst: Express-Sendungen, die an Heiligabend aufgrund des Winterwetters nicht zustellbar waren, werden am ersten Weihnachtsfeiertag nachgeliefert.
Die Post liefert in diesem Jahr aufgrund des eis- und schneereichen Winters auch am ersten Weihnachtsfeiertag noch einige Pakete aus. Dies betreffe Express-Sendungen, die an Heiligabend witterungsbedingt nicht zustellbar gewesen seien, sagte ein Sprecher der Deutschen Post. Standard-Pakete würden jedoch lediglich bis Freitagnachmittag zugestellt.
Das Weihnachtsgeschäft hat den Mitarbeitern der Post zuletzt viel Arbeit beschert. In den vergangenen Tagen seien teilweise mehr als doppelt so viele Pakete und Päckchen verschickt worden wie zu normalen Zeiten, sagte der Post-Sprecher. Damit trotzdem alle Weihnachtsgeschenke pünktlich zum Fest unter dem Baum liegen, hatte die Post bereits am Sonntag vor Heiligabend Pakete bundesweit wie an einem regulären Werktag zugestellt.
Inderdaad. Maar dat doet dus vrijwel geen mens en dan ben je gewoon gesloopt na een week werken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:32 schreef lbeew het volgende:
[..]
Als je 5 uur begint moet je gewoon vroeg naar bed. Zo rond 8-9 uur 's avonds, anders houd je het niet vol.
Die had ik misschien moeten aanschaffen jaquote:Op maandag 27 december 2010 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
Je had ook snowsteps moeten gebruiken. Werkte prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |