quote:
Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef pussywillow het volgende:Volgens mij ving ik vandaag op dat de ANWB Kampioen niet meer door TNT verspreid wordt, maar goed, mensen zeggen natuurlijk wel meer

Dat is een misverstand. Dat ging nml over de Autokampioen, ook een uitgave van de ANWB maar iets wezenlijks anders dan de Kampioen.
Over de TT geproken: volgens mij is het het laatste geworden. We hebben hard gewerkt hier, maar op een gegeven moment moet je toch stoppen met je Vos en de wijken gaan voorbereiden. En de eerste keer blijven er dan nog twee rode bakken met kerstkaarten in je DVG staan, maar dat werden er steeds meer. En dat komt dan bovenop de verse kerstkaarten die de volgende dag binnenkomen.
En het aantal beschikbare mensen werd steeds kleiner. Vanmorgen om 6 uur dus manmoedig begonnen om de ongeveer 50 bakken met kerstpost en reject uit te sorteren (met z'n zessen) , maar na 1,5 uur waren er nog iets van 15 a 20 over. Die gaan dus maandag mee, en misschien zelfs pas dinsdag.
Het is niet anders. Maar goed, nu even lekker twee daagjes vrij en even geen postgez**k aan m'n hoofd, en dan maandag helaas weer veel te vroeg op.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...