abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90383457
Ik word ZO moe van onze pakketbezorger he..

Hij maakt er een gewoonte van om als er niemand thuis is het pakje ergens te bezorgen. Dat opzich is prettig, maar meneer doet NOOIT briefjes in de bus met WAAR het pakje dan is. Nu ook weer, ik heb een track en trace die opafgeleverd staat en een handtekening die ik absoluut niet herken, maar geen briefje. Fijn hoor 8-)
pi_90383913
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 09:42 schreef MissSpooky het volgende:
You... can't.. be... serious. Moeten we echt lopen vandaag? Serieus?
Wat is daar zo gek aan?
pi_90384125
Hier hoeft niemand te lopen vandaag :)
Noot noot.
pi_90384166
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:47 schreef Troeta het volgende:

[..]

Wat is daar zo gek aan?
Omdat wij hier niet kunnen fietsen?
Noot noot.
pi_90385709
Jep, geen post in Hengelo vandaag i.i.g., behalve misschien wat restjes van gisteren. De post van vandaag gaat maandag mee. Is ook niet te doen hier.
pi_90385949
Oh,heeft het weer zo gesneeuwd dan?
Hier moeten ze gewoon elke dag lopen hoor, ook al is er niet door te komen.
pi_90386678
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:48 schreef Troeta het volgende:
Oh,heeft het weer zo gesneeuwd dan?
Hier moeten ze gewoon elke dag lopen hoor, ook al is er niet door te komen.
Inderdaad, hier lag zaterdag een halve meter sneeuw en toen kreeg je te horen "Gewoon voorzichtig rijden" :')
pi_90386799
Opgelost. De halve straat afgelopen, geen pakketje. Toen was ik het beu en heb ik gewoon naar het depot gebeld, waar ik het 06-nummer van de desbetreffende pakketbezorger kreeg (ook fijn zeg dat ze die zonder gezeur geven...?). Ik moest z'n nummer maar opslaan zei 'ie, dan mag ik altijd bellen... :')
pi_90387089
maar was het pakketje dan?

Ja,vreemd he xxsiessiex, maar wel lekker voor iedereen daar hoor.
pi_90387325
Op nummer 8!

En ik woon zelf op 34... 8)7 |:(
pi_90390652
Ik kwam net thuis en er lag een pakketje (3S code) voor mijn deur _O- Maargoed dat dat enigszins verborgen achter het trappenhuis is.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_90391227
bij ons ook geen bestelling !!
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:49:32 #263
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_90393192
Wij hoeven ook niet te lopen, geen doorkomen aan hier.
  FOK!fotograaf vrijdag 24 december 2010 @ 14:49:45 #264
73911 ultra_ivo
pi_90393203
Hier is ook niemand de straat opgegaan. Geen enkele klant (ook de brengklanten) heeft hier over geklaagd, alleen wat infotelefoontjes. Wel alles klaargemaakt voor maandag. Het was echt niet te doen op straat.
pi_90393281
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:05 schreef Think_Pad het volgende:
Ik werd gister gevraagd of ik vandaag een wijk kon lopen, en aangezien ik toch geen ruk te doen heb vind ik dat niet zo erg.
Chill dagje vandaag, ik had geen HAH en maar 3 tassen post voor deze wijk.

Ongeveer 2,5 uur bezig geweest, ging lekker. Maar hier in het Noorden (Drenthe) ligt ook lang zo veel sneeuw niet, hier ligt misschien 10 centimeter ofzo.

Volgende week maandag en dinsdag m'n eigen wijk weer lopen. Normaal loop ik hem alleen op zaterdag maar ik kreeg mail van m'n TC dat het maandag en dinsdag druk wordt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Think_Pad op 24-12-2010 15:14:46 ]
pi_90393813
Ik kreeg net door van een collega/vriend van me dat ze geen haalroutes gaan rijden omdat ze geen auto's hebben. Handig.
pi_90394350
Hier wel gewoon gelopen :)

Mijn kerstpakket is alleen nooit meer bezorgd :') ze waren er van de week wel mee bezig, maar ja... na het weekend maar ff achteraan, nu is de werkdag voor mn baas toch al afgelopen :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_90395084
In welk gebied wonen de mensen waar niemand heeft hoeven te bezorgen? Limburg? :o
Hier zo'n 20 cm sneeuw (Tilburg) maar was goed te doen met van die "sneeuwstappers".
pi_90395265
Waarom moet ik maandag om 6:00 uur beginnen? ;( ;( ;(
(voicemail was doodleuk ingesproken met "je wordt maandag om 6 uur verwacht, fijne kerst!" _O- )
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:51:36 #270
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_90395725
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 15:34 schreef sk888er het volgende:
In welk gebied wonen de mensen waar niemand heeft hoeven te bezorgen? Limburg? :o
Hier zo'n 20 cm sneeuw (Tilburg) maar was goed te doen met van die "sneeuwstappers".
Zuid Limburg. :Y Hier ligt wel meer dan 40cm op sommige plekken, ik krijg m'n auto niet meer van z'n plek zonder te graven iig :')
pi_90397513
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef pussywillow het volgende:
Volgens mij ving ik vandaag op dat de ANWB Kampioen niet meer door TNT verspreid wordt, maar goed, mensen zeggen natuurlijk wel meer :P
Dat is een misverstand. Dat ging nml over de Autokampioen, ook een uitgave van de ANWB maar iets wezenlijks anders dan de Kampioen.

Over de TT geproken: volgens mij is het het laatste geworden. We hebben hard gewerkt hier, maar op een gegeven moment moet je toch stoppen met je Vos en de wijken gaan voorbereiden. En de eerste keer blijven er dan nog twee rode bakken met kerstkaarten in je DVG staan, maar dat werden er steeds meer. En dat komt dan bovenop de verse kerstkaarten die de volgende dag binnenkomen.
En het aantal beschikbare mensen werd steeds kleiner. Vanmorgen om 6 uur dus manmoedig begonnen om de ongeveer 50 bakken met kerstpost en reject uit te sorteren (met z'n zessen) , maar na 1,5 uur waren er nog iets van 15 a 20 over. Die gaan dus maandag mee, en misschien zelfs pas dinsdag.

Het is niet anders. Maar goed, nu even lekker twee daagjes vrij en even geen postgez**k aan m'n hoofd, en dan maandag helaas weer veel te vroeg op.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 24 december 2010 @ 16:51:14 #272
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_90398167
Bij ons is het geen verzuipen geworden. Vandaag zijn er weer behoorlijke hoeveelheden kaartjes meegegaan en wat er nog ligt is niet voor ons kantoor bestemd.

Oh en de sneeuwhoogte is hier net als in de afgelopen dagen 0,0 centimeter
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_90398169
Blij dat ik er nu eindelijk vanaf ben, maar ik snap werkelijk waar niet waarom er overal personeel de deur uit wordt gewerkt, terwijl zo te horen elke locatie met dikke onderbemanning kampt. Ja, reorganisaties, maar daardoor is het nog nooit zo'n pleurisbende tijdens de kerst geweest als nu. Meerdere wijken blijven staan, post wordt veel later bezorgd dan normaal en de kwaliteit met die THK'ers houdt ook te wensen over.
pi_90399395
hier kwam de machinepost heel laat de machine uit. Van sommige wijken is alleen de rode bakken bezorgd. Ik had 1 wijk die wel gewoon helemaal meewas, viel wel mee met de post, en nog een halve wijk die alleen HSMpost had, dat was helemaal easy. Al met al duurde het toch nog redelijk lang, door die sneeuw gaat het allemaal net wat langzamer :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90399441
overigens is het verzuip bij ons niet bijzonder veel. We hebben denk ik 1 bakje met afwerkpost staan, iedere middag doet iemand al die post stickeren enzo.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')