Dat ligt aan jouw contract toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:03 schreef rub3n het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, ik stond deze week 51 uur ingepland. Daarvan heb ik er zo'n 22 gewerkt. Toen werd ik ziek, krijg ik de rest uitbetaald?
Je hebt een 3 uren contract of zo toch? Dan krijg je de rest niet uitbetaald volgens mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:03 schreef rub3n het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, ik stond deze week 51 uur ingepland. Daarvan heb ik er zo'n 22 gewerkt. Toen werd ik ziek, krijg ik de rest uitbetaald?
Ja dat maakt niks uit.quote:
Morgen gaat er bij geen enkel district folders mee en wordt iedereen benaderd om te komen werken, onder het mom van dat iedereen vroeg klaar is (tenzij voldoende bezorgers aanwezig zijn uiteraard:D) en dit wordt herhaald op oudejaarsdag.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef ellenatmars het volgende:
* ellenatmars meldt zich weer na lange tijd![]()
Morgen zeker wel de c1000 mee?
Die gaat bij ons pas dinsdag meequote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef ellenatmars het volgende:
* ellenatmars meldt zich weer na lange tijd![]()
Morgen zeker wel de c1000 mee?
die kerstbak is kerstpost dus 72uurspost. Doet er dus langer over.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:40 schreef Loll het volgende:
Iemand hier die weet van die speciale kerstbak? Ik had nog een kaartje liggen en wat andere post. Die had ik allemaal in de doe-hier-niet-kerstkaarten-bus gedaan. Maakt dat nog uit en wat is de reden van die 2 bussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |