Ah, die goede oude tijd van rabbering's hakkuh halfuurtje in 2008. Een topic vol in 3 minutenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:55 schreef Toverheks het volgende:
leuk jullie gaan helemaal uit het bolletje als er een HAKPLAAT voorbij komt
de sfeer maakt het goed, voetbal zie je ook beter op je tv. En toch gaan er mensen naar het stadion.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, sta je daar tussen al die mensen, je ziet en hoort geen flikker en het is ook nog eens kutweer. Joe.
Dan mag die hard geschopt worden als die het expres doet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Er zit iemand te kutten met Dalet volgens mij...
Nee, ik heb Audiolink gehackt. Misgegaan met importeren dus.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Er zit iemand te kutten met Dalet volgens mij...
Het kan ook gewoon iets wat het ding uit zichzelf doet. Het is tenslotte Franse software.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan mag die hard geschopt worden als die het expres doet.
niet alleen de streams zijn leuk om te volgen maar dit topic ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ah, die goede oude tijd van rabbering's hakkuh halfuurtje in 2008. Een topic vol in 3 minuten
hehe preciesquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet alleen de streams zijn leuk om te volgen maar dit topic ook
HAKKUH!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:58 schreef JD_SLR het volgende:
Wat doet Paul Rabbering dit jaar eigenlijk tijdens SR?
Hoe moet je anders een nieuw topic openen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duw gewoon op die FUCKING NIEUW TOPIC KNOP.
Die liggen sws altijd al dwars jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon iets wat het ding uit zichzelf doet. Het is tenslotte Franse software.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HAKKUH!
*Stamp stamp stamp stamp*
Het is gewoon al die sneeuw..quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:58 schreef ThunderChild het volgende:
Dat wordt met met de techniek dit jaar. Kan kennelijk geen jaar voorbij gaan zonder dat er gesodemieter is ermee . . .![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe moet je anders een nieuw topic openen?Deed ik toch.
Nee, want je moet eerst op F5 duwen, en dan staat er Open een nieuw deel en dan is de OP al klaar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe moet je anders een nieuw topic openen?Deed ik toch.
Ah ja, natuurlijk. Hoe kan het ook anders.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HAKKUH!
*Stamp stamp stamp stamp*
Laten halen. Ik zeg: Laten halen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:00 schreef CindieY het volgende:
Zo, die topics gaan enorm hard zegEven chips en wijn halen en 't spul is alweer dicht.
Annemiekequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Komt wel. Morgen elk uur zo'n kutupdate
wat zeg ik, nu al die annemiekesmoelenbak op tv
Annemieke en Timur doen 't dit jaar samen. Je zal ze dus allebei gaan zien.quote:
Ik open eigenlijk nooit een topic, maar bedankt!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, want je moet eerst op F5 duwen, en dan staat er Open een nieuw deel en dan is de OP al klaar.
Nieuwe layout, weet je nog?
Heeft ie mooie tepels dan?quote:
> PI.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar trap je je hond nog van af. Net als van Ellen ten Damme.
Haal jij de volgende keer?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laten halen. Ik zeg: Laten halen!
Dat zeg ik.quote:
Nee die lucht van Gerard is prettig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat semiserieuze toontje van Coen altijd.
beetje harig, maar dat heeft wel wat hoorquote:
ja, maar ik wil Timur! en Ramon in een plakpak!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Annemieke en Timur doen 't dit jaar samen. Je zal ze dus allebei gaan zien.
En ja, ik weet dat dat behoorlijk fout klinkt.
Dat betwijfel ik.quote:
Hansquote:
Boeiendquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Er hangen hier weer kinderen rond die niks beters te doen hebben dan sneeuwballen te gooien.
*Stamp stamp stamp stamp*quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
Yeah, lekker veel dance svp!
Weg met de hot chili peppers, de u2's, de milows, de nirvana's en al die andere bagger.
qftquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
Yeah, lekker veel dance svp!
Weg met de hot chili peppers, de u2's, de milows, de nirvana's en al die andere bagger.
1x per dag is leuk, maar dit ga je nu tot morgenavond 18u elk uur zien!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:04 schreef Qunix het volgende:
De opbouw vind ik wel leuk om te zien.
Behalve 's nachts!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1x per dag is leuk, maar dit ga je nu tot morgenavond 18u elk uur zien!
Zoveel erger dan reclameblokwachtmuziek vind ik het ook weer niet..quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1x per dag is leuk, maar dit ga je nu tot morgenavond 18u elk uur zien!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
We gaan nog niet slapen. Nog lang niet!
dat dus!quote:
Die updates zijn altijd langer, dus je mist e.e.a.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Zoveel erger dan reclameblokwachtmuziek vind ik het ook weer niet..
Ohquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die updates zijn altijd langer, dus je mist e.e.a.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:07 schreef CindieY het volgende:
Vind zo'n actie ook wel weer sneu voor de buren
Ah nee...quote:
te lang.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef CindieY het volgende:
Hoe lang duurt zo'n update eigenlijk?
Totdat Annemieke klaar is gekomen. Dus gewoon een sticker van Moke laten zien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef CindieY het volgende:
NAATJELIEF!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is het DJ schema voor de komende uren?
Kan zo 20 minuten duren (en dat dan ieder uur)quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef CindieY het volgende:
Tot kwart over ofzo en dat elk uur (tot 2 of 3 uur en dan vanaf 's ochtends weer)quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef CindieY het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Totdat Annemieke klaar is gekomen. Dus gewoon een sticker van Moke laten zien.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tot kwart over ofzo en dat elk uur (tot 2 of 3 uur en dan vanaf 's ochtends weer)
Goede vraag.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is het DJ schema voor de komende uren?
Het duurt op tv gewoon te lang. Dat hadden ze van de afgelopen jaren toch eindelijk wel es kunnen leren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Als je geen updates wil kan je altijd nog gaan naar http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player en dan de cam 'callcenter / buiten' aanklikken en 'switch audio'.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Als je geen updates wil kan je altijd nog gaan naar http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player en dan de cam 'callcenter / buiten' aanklikken en 'switch audio'.
en dan gaat ze sMOKEn. snap je hem? tis een woordgrap!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Totdat Annemieke klaar is gekomen. Dus gewoon een sticker van Moke laten zien.
Nou, dat klinkt aardig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoi, niet standaard 3fm luisterend iemand
Jij bent duidelijk alleen van de electrisch gemaakte muziekquote:
2 uur, dan moet ik mijn wekker zetten, me dunktquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Coen is nu begonnen tot 2 uur, daarna Gerard en dan Giel, Gerard, Coen overdag tot 18 uur.
helaas een beroerde.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan gaat ze sMOKEn. snap je hem? tis een woordgrap!![]()
![]()
Stervend irritantquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het duurt op tv gewoon te lang. Dat hadden ze van de afgelopen jaren toch eindelijk wel es kunnen leren.
Of iets nieuws erbij, maar niet vervangen...!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd voor wat nieuws hoor, elk jaar precies hetzelfde, het spontane is er af
Ah mooi, hoef ik niet meer zo op te letten tot 2u.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Coen is nu begonnen tot 2 uur, daarna Gerard en dan Giel, Gerard, Coen overdag tot 18 uur.
jawohl!quote:
quote:
Nee, ik ben nog maagdquote:
Houdoe!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
Goed nummer, en verder, wat roel en hans zeggen, byebye en tot morgen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog maagdWAT wil je nou?
geen maagT?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je rukd dus?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eagle Eye Cherry - Save Tonightquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:15 schreef Guanabana het volgende:
Hoe heet dit nummer en van wie is het?
Ik had eerst glimt staan maarja.. dan ga ik er weer over nadenkenquote:
Stam + t in de tegenwoordige tijd hèquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had eerst glimt staan maarja.. dan ga ik er weer over nadenken
HOAX! jij kunt niet denken! :pquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
JA, en als je vaker in het 3FM topic komt weet je datquote:
Ik haat Nederlandsquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Stam + t in de tegenwoordige tijd hè
Daar maak je een grote fout, bij dat denken, niet meer doen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
hihiquote:
Gelukkig kom ik er niet vaak genoeg om dat te wetenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
JA, en als je vaker in het 3FM topic komt weet je dat
Het Nederlands van tegenwoordig is toch al geen Nederlands meer, de helft is Engelsquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Stam + t in de tegenwoordige tijd hè
Bløf - WIJD OPEN!quote:
En de andere helft Moslmsquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het Nederlands van tegenwoordig is toch al geen Nederlands meer, de helft is Engels
Jordy van Loonquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Jordy van Loon - Toverbal Part 2
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Jordy van Loon - Toverbal Part 2
Doet me denken aan een exklasgenoot van mequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar dan net andersom eigenlijk...
Een harde stam?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar dan net andersom eigenlijk...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doet me denken aan een exklasgenoot van meDie had een heel verhaaltje over thee (T) drinken in een stam enzo, met zusje (zij), broertje (hij), enzovoorts.
En oekiboelie!quote:
ouwe rukker! jij gaat nog ff een boompje opzetten zeker? ff de paling strippen, de trapleuning boenen en de navel dichtkitten!quote:
DRIE EF EM!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hou 'em hard, hou 'em keihard.
Nee, Rinus!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is het van tevoren bepaalde themalied.
THE ANTHEM WORDT:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En als je het hoogste bedrag biedt komt hij ook een liedje over jouw toverballen schrijven.
Ik dacht al... waarom quote je jezelf??quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:20 schreef CindieY het volgende:
Lekkere actie, mezelf quoten terwijl ik wilde wijzigen
In de nieuwe layout?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:20 schreef CindieY het volgende:
Lekkere actie, mezelf quoten terwijl ik wilde wijzigen
Jij kan het beter?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:20 schreef Elusive het volgende:
michiel "kijk mij een te geforceerd brits accent na doen" veenstra
Echt tofquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef alors het volgende:
Klinkt wel gezellig daar bij Grafitti 6
quote:
Ze is immers geen man, dus wat moet ze anders?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
Katja zit (net als Do vorig jaar) constant met mobiel in hand.
Inderdaad...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef alors het volgende:
Klinkt wel gezellig daar bij Grafitti 6
Hoog tijd dat die gedraaid wordt. Heb m niet voor niks aangevraagd!quote:
Zelfseks?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is immers geen man, dus wat moet ze anders?
Do ging stiekem roken op de gang en ging meteen slapen omdat ze het niet aankon zonder nicotinequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
Wat is het alternatief, een geforceerd Amerikaans accent? Steenkolenengels? Nee, geef mij dan toch het Brits maar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:20 schreef Elusive het volgende:
michiel "kijk mij een te geforceerd brits accent na doen" veenstra
Gepost op 22.22.22quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Tussen 18 en 22u wisselden ze elkaar toch steeds af?
is het nou overigens Katja's mobiel die zo stoort op de uitzending?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
Verwacht wel dat ekdom die een paar keer motiveert..quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoog tijd dat die gedraaid wordt. Heb m niet voor niks aangevraagd!
Ik zat op de pot. Moet ook gebeuren . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
Je moet wel blijven opletten hè??!!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |