Doet me denken aan een exklasgenoot van mequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar dan net andersom eigenlijk...
Een harde stam?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar dan net andersom eigenlijk...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doet me denken aan een exklasgenoot van meDie had een heel verhaaltje over thee (T) drinken in een stam enzo, met zusje (zij), broertje (hij), enzovoorts.
En oekiboelie!quote:
ouwe rukker! jij gaat nog ff een boompje opzetten zeker? ff de paling strippen, de trapleuning boenen en de navel dichtkitten!quote:
DRIE EF EM!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hou 'em hard, hou 'em keihard.
Nee, Rinus!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is het van tevoren bepaalde themalied.
THE ANTHEM WORDT:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En als je het hoogste bedrag biedt komt hij ook een liedje over jouw toverballen schrijven.
Ik dacht al... waarom quote je jezelf??quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:20 schreef CindieY het volgende:
Lekkere actie, mezelf quoten terwijl ik wilde wijzigen
In de nieuwe layout?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:20 schreef CindieY het volgende:
Lekkere actie, mezelf quoten terwijl ik wilde wijzigen
Jij kan het beter?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:20 schreef Elusive het volgende:
michiel "kijk mij een te geforceerd brits accent na doen" veenstra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |