quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Totdat Annemieke klaar is gekomen. Dus gewoon een sticker van Moke laten zien.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tot kwart over ofzo en dat elk uur (tot 2 of 3 uur en dan vanaf 's ochtends weer)
Goede vraag.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is het DJ schema voor de komende uren?
Het duurt op tv gewoon te lang. Dat hadden ze van de afgelopen jaren toch eindelijk wel es kunnen leren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Als je geen updates wil kan je altijd nog gaan naar http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player en dan de cam 'callcenter / buiten' aanklikken en 'switch audio'.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Als je geen updates wil kan je altijd nog gaan naar http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player en dan de cam 'callcenter / buiten' aanklikken en 'switch audio'.
en dan gaat ze sMOKEn. snap je hem? tis een woordgrap!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Totdat Annemieke klaar is gekomen. Dus gewoon een sticker van Moke laten zien.
Nou, dat klinkt aardig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoi, niet standaard 3fm luisterend iemand
Jij bent duidelijk alleen van de electrisch gemaakte muziekquote:
2 uur, dan moet ik mijn wekker zetten, me dunktquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Coen is nu begonnen tot 2 uur, daarna Gerard en dan Giel, Gerard, Coen overdag tot 18 uur.
helaas een beroerde.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan gaat ze sMOKEn. snap je hem? tis een woordgrap!![]()
![]()
Stervend irritantquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het duurt op tv gewoon te lang. Dat hadden ze van de afgelopen jaren toch eindelijk wel es kunnen leren.
Of iets nieuws erbij, maar niet vervangen...!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd voor wat nieuws hoor, elk jaar precies hetzelfde, het spontane is er af
Ah mooi, hoef ik niet meer zo op te letten tot 2u.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Coen is nu begonnen tot 2 uur, daarna Gerard en dan Giel, Gerard, Coen overdag tot 18 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |