101.tvquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
Blah, waardeloos zo'n haperende stream, zal wel weer aan internet provider liggen
je bent jaloers hans!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Swomp is ook wel een aanwinst. Tvp maar weer.
Oud schoolgenote, net als birgit en haar moeder sonja als inval leraresquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Römer-Schuurman en haar man heet ook zo..
lekkerrrrrrrrrr!quote:
Hier niet, ook Ziggoquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bij mij zit daar zo'n vage groene rand om hier, vanwege Ziggo.
Zal wel niet lang durenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
Geen de geksteh dus trouwens, knap gedaan hoor.
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:57 schreef porsche1 het volgende:
Kan je ook sperma doneren. Dat je zo door die brievenbus heen kwakt en een plaatje krijgt?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:58 schreef alors het volgende:
Iemand vroeg naar het Do gifje.. Bij deze
[ afbeelding ]
Misschien moet jij even leren normaal te doen? (zie ook laatste pagina vorige topic)quote:
[ afbeelding ]
Mevrouw wil niet dat we zien dat ze rookt?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:58 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:58 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Loop niet zo te klierenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:57 schreef porsche1 het volgende:
Kan je ook sperma doneren. Dat je zo door die brievenbus heen kwakt en een plaatje krijgt?
Aansteller.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien moet jij even leren normaal te doen? (zie ook laatste pagina vorige topic)
Heb je zelf uberhaupt enig idee wat je gezegd hebt in dat vorige topic? De enige die hier kleutergedrag vertoond ben jij.quote:
huhquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:00 schreef Miam het volgende:
Dit vind ik een lekker nummer. dankzij die ouweheer die erin mee zingt!
die kerel.quote:
heee Morpheus... alles goed?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Oud schoolgenote, net als birgit en haar moeder sonja als inval lerares
Ik luister op de radio, dus ik heb het gemist denk ikquote:
ik zou niet durven.quote:
Dune - hardcore vibesquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:00 schreef Qunix het volgende:
CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO - THIS CHRISTMAS!
BOEM BOEM BOEM BOEM!
hoor je nu niet Eliza Doolittle dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik luister op de radio, dus ik heb het gemist denk ik
In de OP :-)quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef porsche1 het volgende:
Kan iemand nog eens dat media player linkje posten? Kan hem niet vinden.
Nee, op de radio hoor je dat niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef Miam het volgende:
[..]
hoor je nu niet Eliza Doolittle dan?
Nog reclames jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef Miam het volgende:
[..]
hoor je nu niet Eliza Doolittle dan?
Laten we het hopen.quote:
Ja, je mag hem weghalen. bedankt man! Oh dennuhboom!quote:
Np.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, je mag hem weghalen. bedankt man! Oh dennuhboom!
o.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
In de OP :-)
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream1
skandaliggquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, op de radio hoor je dat niet.
Komt doordat er op TV geen radio-reclame uitgezonden mag worden, en ze dus pauze-muziek instarten.
ah oke, dus toch maar even een TV streampje pakken danquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, op de radio hoor je dat niet.
Komt doordat er op TV geen radio-reclame uitgezonden mag worden, en ze dus pauze-muziek instarten.
Kun je beter later op de avond/nacht proberen. Street Spiritquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:04 schreef Miam het volgende:
Er mag overigens ook wel wat Radiohead aangevraagd worden!
Goed plan, maar bij zoveel briljante nummers zal er wel te verspreid nummers aangevraagd worden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:04 schreef Miam het volgende:
Er mag overigens ook wel wat Radiohead aangevraagd worden!
Doe ik tijdens Ekdom!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Kun je beter later op de avond/nacht proberen. Street Spirit
Leuk, Ellen is leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:05 schreef BBQSausage het volgende:
Ellen ten Damme gaat vanavond met Katja zingen in het glazen huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Gerard houdt volgens mij niet zo van Radiohead.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:06 schreef Swomp het volgende:
Bam, met een chocomel en wafel hier posten en 3fm kijken, wat wil je nog meer ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Kwestie van het geluid wat harder zetten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:07 schreef Miam het volgende:
Chocomel is een goed idee. echter moet ik dan weg van de computer.
slecht idee.
140 werkt ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook 101tv van Ziggo opstaan, kanaal 13.. dan heb je geen groene balk.
140 moet je hebben,quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook 101tv van Ziggo opstaan, kanaal 13.. dan heb je geen groene balk.
Zullen we maja dit keer verbieden in deze topic reeksquote:
Oh, dan zet ik die ook even aan, ik wil graag de klusjes van Sander en Ramon zienquote:
graagquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef Swomp het volgende:
[..]
Zullen we maja dit keer verbieden in deze topic reeks
ik 3.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb nog een pak chocomel in de koeka liggenlekker koud
echt he, dat ze niks nieuws verzinnen steeds die bij voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik had al voorgesteld om met alle fokkers hier, met een nieuw onderwerp te komenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, dat ze niks nieuws verzinnen steeds die bij voorbij zien komen.
zullen we vandaag nog gaan samenwonen? neem ik 4chocomelglazen, een shirt, 2 tassen een een muts mee!quote:
Ow ja, die ook!!quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zullen we vandaag nog gaan samenwonen? neem ik 4chocomelglazen, een shirt, 2 tassen een een muts mee!
Oh jee de hosselpraktijken op vrouwelijke users zijn begonnenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zullen we vandaag nog gaan samenwonen? neem ik 4chocomelglazen, een shirt, 2 tassen een een muts mee!
Heel graag. Ik vind de berichtjes op tv hierover al irritant.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef Swomp het volgende:
[..]
je woont nog vlakbij ook nog! in de provincie waar ik over een maand of 2 ook hoop te wonen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:10 schreef Miam het volgende:
[..]lijkt me goed, ik vul die glazen aan met nog 4 stuks.
Joh! moet je ook Fries leren spreken. wohooooquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je woont nog vlakbij ook nog! in de provincie waar ik over een maand of 2 ook hoop te wonen!
je kunt ook te ver gaan! ot moan vind ik wel genoeg Friesquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef Miam het volgende:
[..]
Joh! moet je ook Fries leren spreken. wohoooo
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
kijken op Ned. 3![]()
Goedenavond!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef Timo20 het volgende:
![]()
kijken op Ned. 3![]()
Internet / 101tvquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef Timo20 het volgende:
![]()
kijken op Ned. 3![]()
Nee, wordt niks joh. je typt het verkeerd!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt ook te ver gaan! ot moan vind ik wel genoeg Fries
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef Timo20 het volgende:
![]()
kijken op Ned. 3![]()
oant moarn he, doe het dan goed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt ook te ver gaan! ot moan vind ik wel genoeg Fries
maar ik heb wel een chocomelmuts!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:13 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee, wordt niks joh. je typt het verkeerd!
GoedeMIDDAG!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef Timo20 het volgende:
![]()
kijken op Ned. 3![]()
teveel moeitequote:
En terecht, lekker nummerquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef Kanariegeel het volgende:
Ja, deze gaat dus helemaal kapot gedraaid worden. Al de 2e keer vanavond
Voor gisteren nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef Kanariegeel het volgende:
Ja, deze gaat dus helemaal kapot gedraaid worden. Al de 2e keer vanavond
Ziggo heeft 'm begin deze maand al vrijgegevenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, die ook!!Ik dacht dat je die alleen kon zien als je ook een uitgebreid pakket had. Wij hebben geen uitgebreid pakket.
Ik ken hem nog nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo evenMads Langer
aanvragen. Wat een held is dat
. Dé ontdekking van deze eeuw.
Streamer (of misschien ook VLC) installen dan de stream-URLs uit de OP pakken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef porsche1 het volgende:
Hoe deed je dat nou met die iPod stream?
Nouja Liwadders staan toch niet echt hoog in aanzien bij de rest van Friesland, en ze spreken ook geen Fries, dus troost je.quote:
Zo slecht is Ziggo dus nog nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ziggo heeft 'm begin deze maand al vrijgegeven
Wat een hits heeft die held he, en zo origineel allemaalquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo evenMads Langer
aanvragen. Wat een held is dat
. Dé ontdekking van deze eeuw.
Ik heb ál z'n cd's! Ik moet ze alleen nog ff teruggeven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:16 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Wat een hits heeft die held he, en zo origineel allemaalRespect
Als zender van de maandquote:
+1.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:16 schreef Miam het volgende:
Mads Langer? nee, dat vind ik niet zo goed!
Danku.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Streamer (of misschien ook VLC) installen dan de stream-URLs uit de OP pakken.
ja en dan met het woordje FOK erin, had al smsje gestuurd toverheks en FANN doen de groetjes aan alle FOKKERS maar is niet doorgekomen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:09 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik had al voorgesteld om met alle fokkers hier, met een nieuw onderwerp te komen
We moeten nog op gang komen dus maak je geen zorgenquote:
dat heb je goed opgemerkt!quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
O joh, Over dat 'bewusteloosheid' waar giel het overheeft:
http://yfrog.com/gz6ikij
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
O joh, Over dat 'bewusteloosheid' waar giel het overheeft:
http://yfrog.com/gz6ikij
Margriet de deur op slot doet.quote:
Dat mens eraan komt.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
zou Prinses MArgriet ook "goedemorgen"willen zeggen?
Edwin kan nu de pot opquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:22 schreef Lindstrøm. het volgende:
BOBIk word elke ochtend wakker met dit nummer bij Edwin Evers
Wordt altijd op hetzelfde tijdstip gedraaid.
Dan moet je maar wat sneller schijtenquote:
Nee hij moet sneller drukken...quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan moet je maar wat sneller schijten
Eindelijk nog een tegenstanderquote:
Grenadequote:
En dan de tekst... Domien zou het bedacht kunnen hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:23 schreef Seam het volgende:
zo schijtziek van dit nummer he. Het refreintje is nog leuk maar BOB is zo'n kutrapper
die stond op twitter jongeeequote:
Dat zal idd niet opvallen dat je verkeerd staatquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:23 schreef Nuchterheid het volgende:
Welk plein is het eigenlijk? Stadhuisplein toch?
Niet dat we straks op het verkeerde plein staan
Nee, Ik zit gewoon te raggen op de computer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:24 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]echt zo'n hypekerel ben jij, je hebt zeker ook een iPad.
When i see your face vond ik mooier.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zal idd niet opvallen dat je verkeerd staat.
Ik kan ermee levenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind trouwens het haar van Gerard niet mooi.
Weet niet, ik zag net een kind.quote:
jah echt zooo'n goeie plaat vind ik dat. zowieso Bruno Mars is wel eenquote:
Dat noem je vrouwenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:27 schreef porsche1 het volgende:
Die gare bolletjes die sommige mensen hebben.
Het is niet helemaal mijn smaak, maar hij doet het goed. Trouwens zijn nieuwe single is nog amper te horen geweest op 3FM.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:27 schreef Miam het volgende:
[..]
jah echt zooo'n goeie plaat vind ik dat. zowieso Bruno Mars is wel een
goede artiest..
quote:
Die was toch depressief?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:28 schreef Nuchterheid het volgende:
Zou Yordy van Loon vanavond langs komen om weer sneeuwballen te mogen ontvangen?
schandaliggg. ik ga hem misschien aanvragen. ik wil zoveel aanvragen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is niet helemaal mijn smaak, maar hij doet het goed. Trouwens zijn nieuwe single is nog amper te horen geweest op 3FM.
Zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:28 schreef Nuchterheid het volgende:
Zou Yordy van Loon vanavond langs komen om weer sneeuwballen te mogen ontvangen?
jaquote:
Ik heb liever dat hij kogels ontvangt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:28 schreef Nuchterheid het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:28 schreef Miam het volgende:
[..]
schandaliggg. ik ga hem misschien aanvragen. ik wil zoveel aanvragen.
Ekdom dan van 1 tot 5... Mis de meeste pret.quote:
Hehe ja mooi was datquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |