oant moarn he, doe het dan goed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt ook te ver gaan! ot moan vind ik wel genoeg Fries
maar ik heb wel een chocomelmuts!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:13 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee, wordt niks joh. je typt het verkeerd!
GoedeMIDDAG!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
kijken op Ned. 3![]()
teveel moeitequote:
En terecht, lekker nummerquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef Kanariegeel het volgende:
Ja, deze gaat dus helemaal kapot gedraaid worden. Al de 2e keer vanavond
Voor gisteren nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef Kanariegeel het volgende:
Ja, deze gaat dus helemaal kapot gedraaid worden. Al de 2e keer vanavond
Ziggo heeft 'm begin deze maand al vrijgegevenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, die ook!!Ik dacht dat je die alleen kon zien als je ook een uitgebreid pakket had. Wij hebben geen uitgebreid pakket.
Ik ken hem nog nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo evenMads Langer
aanvragen. Wat een held is dat
. Dé ontdekking van deze eeuw.
Streamer (of misschien ook VLC) installen dan de stream-URLs uit de OP pakken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef porsche1 het volgende:
Hoe deed je dat nou met die iPod stream?
Nouja Liwadders staan toch niet echt hoog in aanzien bij de rest van Friesland, en ze spreken ook geen Fries, dus troost je.quote:
Zo slecht is Ziggo dus nog nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ziggo heeft 'm begin deze maand al vrijgegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |