Kun je beter later op de avond/nacht proberen. Street Spiritquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:04 schreef Miam het volgende:
Er mag overigens ook wel wat Radiohead aangevraagd worden!
Goed plan, maar bij zoveel briljante nummers zal er wel te verspreid nummers aangevraagd worden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:04 schreef Miam het volgende:
Er mag overigens ook wel wat Radiohead aangevraagd worden!
Doe ik tijdens Ekdom!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Kun je beter later op de avond/nacht proberen. Street Spirit
Leuk, Ellen is leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:05 schreef BBQSausage het volgende:
Ellen ten Damme gaat vanavond met Katja zingen in het glazen huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Gerard houdt volgens mij niet zo van Radiohead.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:06 schreef Swomp het volgende:
Bam, met een chocomel en wafel hier posten en 3fm kijken, wat wil je nog meer ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Kwestie van het geluid wat harder zetten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:07 schreef Miam het volgende:
Chocomel is een goed idee. echter moet ik dan weg van de computer.
slecht idee.
140 werkt ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook 101tv van Ziggo opstaan, kanaal 13.. dan heb je geen groene balk.
140 moet je hebben,quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook 101tv van Ziggo opstaan, kanaal 13.. dan heb je geen groene balk.
Zullen we maja dit keer verbieden in deze topic reeksquote:
Oh, dan zet ik die ook even aan, ik wil graag de klusjes van Sander en Ramon zienquote:
graagquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef Swomp het volgende:
[..]
Zullen we maja dit keer verbieden in deze topic reeks
ik 3.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb nog een pak chocomel in de koeka liggenlekker koud
echt he, dat ze niks nieuws verzinnen steeds die bij voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik had al voorgesteld om met alle fokkers hier, met een nieuw onderwerp te komenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, dat ze niks nieuws verzinnen steeds die bij voorbij zien komen.
zullen we vandaag nog gaan samenwonen? neem ik 4chocomelglazen, een shirt, 2 tassen een een muts mee!quote:
Ow ja, die ook!!quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zullen we vandaag nog gaan samenwonen? neem ik 4chocomelglazen, een shirt, 2 tassen een een muts mee!
Oh jee de hosselpraktijken op vrouwelijke users zijn begonnenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zullen we vandaag nog gaan samenwonen? neem ik 4chocomelglazen, een shirt, 2 tassen een een muts mee!
Heel graag. Ik vind de berichtjes op tv hierover al irritant.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef Swomp het volgende:
[..]
je woont nog vlakbij ook nog! in de provincie waar ik over een maand of 2 ook hoop te wonen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:10 schreef Miam het volgende:
[..]lijkt me goed, ik vul die glazen aan met nog 4 stuks.
Joh! moet je ook Fries leren spreken. wohooooquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je woont nog vlakbij ook nog! in de provincie waar ik over een maand of 2 ook hoop te wonen!
je kunt ook te ver gaan! ot moan vind ik wel genoeg Friesquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef Miam het volgende:
[..]
Joh! moet je ook Fries leren spreken. wohoooo
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
kijken op Ned. 3![]()
Goedenavond!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef Timo20 het volgende:
![]()
kijken op Ned. 3![]()
Internet / 101tvquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef Timo20 het volgende:
![]()
kijken op Ned. 3![]()
Nee, wordt niks joh. je typt het verkeerd!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt ook te ver gaan! ot moan vind ik wel genoeg Fries
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef Timo20 het volgende:
![]()
kijken op Ned. 3![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |