Ja, wat dacht je dan, genie? Dat Rutte gaat toegeven dat hij zijn ziel verkocht heeft aan een xenofobenpartij, alleen maar om premier van dit land te kunnen worden?quote:Op zondag 19 december 2010 14:21 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Gister trouwens een prachtig interview gelezen in de Volkskrant met Mark Rutte. De PVV werd daar door Rutte benoemd als een doodnormale volkspartij
Precies, maar jij bent dan ook een beetje slimmer dan de usual suspects.quote:Op zondag 19 december 2010 14:37 schreef IHVK het volgende:
Sacher heeft toch wel gelijk.
Ik denk dat je wel snel kon doorhebben wat de drijfveren waren van Bolkestein en dat was aandacht voor het probleem en dat is goed gelukt. Heeft hij in P&W ook goed uitgelegd.
Verder zegt hij ook zelf dat Israel en het lot van de Joden hem bijzonder aan het hart gaan. Dus objectivisme verwacht ik aan de andere kant weer niet van hem aangaande het onderwerp.
Immers toen er aanslagen waren op moskeeën schreeuwde hij het ook niet van de daken. Waarmee hij het niet goedkeurt maar het lot van de een gaat hem meer aan het hart dan het lot van de ander. Maar hij is dan ook gewoon een mens.
Ik zie dat niet. Snap überhaupt niet waarom je zo persoonlijk moet worden om je mening te profileren.quote:Op zondag 19 december 2010 00:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Inderdaad, ik liever dat zienswijze gewoon toegeeft dat hij een smerige racist is.
Idd; moslimhaat, autochtonen haat, westenhaat in het westen notabene. Zwartenhaat, blankenhaat. Maar wat heeft dat met het feit te maken dat de linkse politiek niet opkomt voor de rechten van Joden?quote:Op zondag 19 december 2010 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er bestaat meer haat in de wereld dan enkel antisemitisme.
Denk je dat werkelijk? Wat een gebrek aan mensenkennis. Rutte is een doodgoeie man, die het beste met iedereen voorheeft. Als Wilders echt een nazi was geweest, was Rutte nooit met hem in zee gegaan.quote:Op zondag 19 december 2010 14:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dan, genie? Dat Rutte gaat toegeven dat hij zijn ziel verkocht heeft aan een xenofobenpartij, alleen maar om premier van dit land te kunnen worden?
Nee, niet zo gek. Het 'feit bestaat namelijk niet.quote:Op zondag 19 december 2010 15:05 schreef paddy het volgende:
Maar wat heeft dat met het feit te maken dat de linkse politiek niet opkomt voor de rechten van Joden?
Is me trouwens niet eerder opgevallen
Kom op zeg. Hoe naïef kun je zijn?quote:Op zondag 19 december 2010 15:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Denk je dat werkelijk? Wat een gebrek aan mensenkennis. Rutte is een doodgoeie man, die het beste met iedereen voorheeft. Als Wilders echt een nazi was geweest, was Rutte nooit met hem in zee gegaan.
Nog niet, ben ik met je eens. Maar op termijn zal het dat wrs wel worden.quote:Op zondag 19 december 2010 14:38 schreef IHVK het volgende:
De PVV is niet doodnormaal trouwens. Rutte heeft ongelijk.
Huiseigenaren die HRA genieten vs de rest van het land.quote:Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef Zolcon het volgende:
Er worden groepen tegen elkaar opgezet.
Wat bazel jij nou weer? De linkse politiek komt inderdaad niet specifiek op voor de joden. Wel voor de samenleving als geheel.quote:Op zondag 19 december 2010 15:05 schreef paddy het volgende:
Idd; moslimhaat, autochtonen haat, westenhaat in het westen notabene. Zwartenhaat, blankenhaat. Maar wat heeft dat met het feit te maken dat de linkse politiek niet opkomt voor de rechten van Joden?
Is me trouwens niet eerder opgevallen
Mensen die cultuur wel waarderen vs de bavianenquote:Op zondag 19 december 2010 15:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Huiseigenaren die HRA genieten vs de rest van het land.
Joden vs Feyenoorders.quote:Op zondag 19 december 2010 15:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mensen die cultuur wel waarderen vs de bavianen
Joden vs Moslimsquote:Op zondag 19 december 2010 15:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Huiseigenaren die HRA genieten vs de rest van het land.
Jouw theorieen lijken me eerder wereldvreemd. Ik ben ervan overtuigd dat ik gelijk heb, en overigens ook dat dit kabinet het beste is wat dit land had kunnen overkomen, ook voor de moslims. Die kunnen nu werkelijk emanciperen en zich ontwostelen aan de koloniale greep van de PvdA, en ze wete nu ook wat de samenleving van ze verwacht.quote:Op zondag 19 december 2010 15:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom op zeg. Hoe naïef kun je zijn?
Moslims vs de Joden.quote:
Is hetzelfde. Maar het gebeurt wel.quote:
Je zou het ook met tegenargumenten kunnen proberenquote:Op zondag 19 december 2010 13:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha je hebt dus geen flauw benul en lult zoals gewoonlijk maar weer eens wat doms?
Ik kan me een reactie van Femke Halsema herinneren. Die was er volgens mij net zo tegen dat Joden hier in Nederland gediscrimineerd werden. Zie verder geen moeite doen om het de joden naar de zin te maken door voorkeursbehandelingen, maar het is dus niet zo dat links alleen maar tegen discriminatie is wanneer het moslims zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:05 schreef Holograph het volgende:
Goede vraag lijkt me. Links heeft de laatste tijd getracht een tegengeluid te geven aan Wilders. Wilders zou Moslims uitsluiten, zo luidt het verwijt vaak.
Nu is het echter zo dat de Koran het niet goed voor heeft met Joden en veel Moslims zien de Koran helaas als inspiratiebron. Het gedrag van veel Moslims tegenover Joden is onaanvaardbaar. Maar nu hoor je links er helemaal niet over.
Wat willen ze daarmee zeggen? Hebben Joden een lagere prioriteit dan Moslims omdat daar meer electoraat uit valt te halen? Of moeten Joden zich niet zo aanstellen? Ik heb geen idee, maar het valt me wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |